dat zou er vreemd uitzienquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En het oude blauw is nu zwart [afbeelding]

quote:

Wit zou dan pas hip zijnquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:14 schreef Frutsel het volgende:
al genoeg zwart in nederland
tijd voor meer blauw (op straat)

quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:14 schreef Frutsel het volgende:
al genoeg zwart in nederland
tijd voor meer blauw (op straat)

Ook leukquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:18 schreef shifto het volgende:
Server lag ff plat, had geen internet [afbeelding]

vette plaatquote:
nee wij blijven allemaal binnen uit angst voor een aanslag op wit na het uitbrengen van Fitnaquote:

quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vervelend soort schimmel zit erop [afbeelding]

Fitna bestaat nietquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
vette plaat![]()
[..]
nee wij blijven allemaal binnen uit angst voor een aanslag op wit na het uitbrengen van Fitna

jah, je bent niet de enigequote:Op donderdag 6 maart 2008 12:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nee wij blijven allemaal binnen uit angst voor een aanslag op wit na het uitbrengen van Fitna [afbeelding]

ik zal niet kijken.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:31 schreef JortK het volgende:
Voor alle modjes: http://www.youtube.com/watch?v=mL2UsAbI1hg

times square.. symbolische plek.. maar het staat nog overeind. Niets aan de hand dus.. gewoon doorlopen aubquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
(Mogelijke bom) explosie in new york [afbeelding]

teruglezenquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:39 schreef marcb1974 het volgende:
Iets met teruglezen enzo [afbeelding]

vrouwtjes kijkenquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:12 schreef indahnesia.com het volgende:
hapje eten, biertje drinken, vrouwtjes kijken en vroeg naar bed om verder te reizen morgenochtend

quote:
quote:

quote:
nog een beetje rustig.. strakjes nog even.. hoef morgen niet om zes uur op, maar om 8 uur, dus ik kan eventjes de laatste zwoele avondlucht inademen.quote:

hehe, ja, die had een vergaderingquote:
rijbewijs afpakkenquote:

Zo ben ik!quote:

quote:

jawelquote:

Ik wist eerst ook niet wat ik ervan moest denken...quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:59 schreef Muck het volgende:
[..]
jawel
het leek ons allebei verschrikkelijk om met onze schoonvaders te werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |