Ohja, ik denk even achterstevoren.. klopt, maar niet verklappen wat er gaat gebeuren hequote:Op donderdag 6 maart 2008 11:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat laatste geloof ik dan weer niet, omdat ik verder naar het oosten zit en 6 uur voor loop op jullie.
neuh, ik zou niet durven!quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:15 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ohja, ik denk even achterstevoren.. klopt, maar niet verklappen wat er gaat gebeuren he [afbeelding]
Daar is het dan een uur of 17:18quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb al een tijdje vrij ja.. nu je het zegt
en dan controle krijgenquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:17 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Vrij nemen [afbeelding] ziek melden [afbeelding] op vakantie gaan [afbeelding]
controle als in macht? wereldmacht! alle mensen aan je voeten!quote:
Hehe, misschien weet jij al wel of er een aanslag gepleegt wordt in nl over een paar uurquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zo gemeen ben ik ook niet trouwens
ikweet !quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:22 schreef Houniet het volgende:
jeweet !
waarom zouden ze dat niet meer doen?quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:20 schreef vdvorst het volgende:
[..]
controle als in macht? wereldmacht! alle mensen aan je voeten!
en dan heerlijk op vakantie [afbeelding] natuurlijk met privéjet enzow..
Doen ze nog aan controle? hier niet, zover ik weet..
quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:22 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Hehe, misschien weet jij al wel of er een aanslag gepleegt wordt in nl over een paar uur [afbeelding], dat dat daar al oud nieuws is, maar hier nog niet eens gebeurd.. t zou wat zijn
Ehm.. geen idee, k hoor niet dat dat ergens gebeurd is...quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
waarom zouden ze dat niet meer doen?
Ge zijt weer blauw!quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:22 schreef Houniet het volgende:
jeweet !
Dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wie weet ja... dan ga ik veel geld verdienen vermoed ik
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |