abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57322867
Maarten wat een flinke jongen ben je! Chris zat op 3,5mnd op 7,2kg en 65 cm. En die zat al aan de bovenkant van de grafiek..

Daaaag Linde
pi_57322934
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 09:57 schreef Ardenlyn het volgende:
Waarom die gaapsmiley?
hihi oeps verkeerde gebruikt, bedoelde deze kleine o ipv grote O
  woensdag 12 maart 2008 @ 10:40:29 #253
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_57323439
Maarten, kleine reus
Devin was met 3 maanden 64 cm en woog toen 6260 gram.

Hai Linde
Devin lijkt het zwaaien alweer verleerd te zijn, toen ik vanochtend afscheid van hem nam zwaaide ik mezelf bijna een lamme arm, maar het enige dat ik terugkreeg was

BE, geen spruw gelukkig!

Devin heeft vanochtend weer overgegeven in ons bed
Na het drinken kreeg hij een enorme hoestaanval en de hele voeding kwam er via mond en neus weer uit.
.... met gevoel voor drama....
pi_57323665
Aha ik bedoelde dus ook p-iglet met die gaapsmiley niet BE.
Ik snap het nu

Nou Maarten had nog een verrassing in petto voor mama....een dikke diarree luierrrrr.
Moet nu dus hem in bad doen.
Hij ligt met een big smile in z'n wipper terwijl ik z'n poepkleding uitspoel
Ga hem nu meteen in bad doen want hij had net gegeten om ong 10:15 (tot welke leefdtijd mag je hem 1 uur na voeding niet badderen of douchen?)
pi_57323700
Ardenlyn, 1 uur na de voeding niet badderen? Dat heb ik nog nooit gehoord!
Hoezo zou dat niet mogen dan?
pi_57323779
heeft te maken met mogelijk gaan spugen door evt binnen krijgen van badwater...
Maar dat lijkt me alleen de eerste weken of hooguit maand van toepassing.

Beetje hetzelfde als niet zwemmen meteen na het eten.

Zou daar met kind onder de poep echt wel een uitzondering voor maken.
  woensdag 12 maart 2008 @ 11:01:07 #257
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_57323785
Met een volle maag badderen is niet lekker. Bij mij zei de kraam het eerste half uur na het einde van de voeding. du mogen is een groot woord, maar het is lekkerder als de maag wat leger is.

was maarten niet al een flinkerd bij geboorte? ik heb het ff nagekeken in mijn groeicurve, en hij zit idd redelijk bovenaan. lekkere spekkies, dus

phoe, eli heeft net een half uur gebruld bijna. of het nou kramp was, moe of beide, ik weet niet, maar nu slaapt hij (hoop ik). vond het echt zielig!
hij begint ook erg aanhankelijk te worden (6,5 mnd een beetje vroeg voor eenkennigheid?). ik hou mn hart vast.

BE, was het nou wel spruw of niet? of ging je morgen naar de HA? Wel vervelend als het weer spruw is, maar je weet nu iig wat het is. helpt ook wel, toch?

Kersjes, hoe lang duurt Devins ab-kuur? en de jouwe? zo'n kotsende devin lijkt me geen pretje hopeljik is het snel weer voorbij! Heeft hij geen last van jouw ab?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_57324542
Niemand die het weet? :-/
Saartje
  woensdag 12 maart 2008 @ 11:57:17 #259
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57324845
p_iglet, toch niet zo zeer door het binnen krijgen van het water als wel gewoon het klotsen in/van het water?
Ik ben groot genoeg om mijn mondje dicht te houden in het water maar wordt toch ook nog wel een beetje misselijk als ik vlot na het eten ga zwemmen hoor.

Ik heb een knul Maneki, dus ik kan het niet zeggen.
Heb je het idee dat ze pijn heef ofzo? Met dat kreunen? Het kan natuurlijk nog wel van de bevalling komen, maar ik zou het even een tijdje aanzien. Als het nou niet over gaat zou je iets van een osteopaat kunnen raadplegen ofzoiets. Daar lees ik hier hele positieve reacties over!
  woensdag 12 maart 2008 @ 11:57:26 #260
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_57324848
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 11:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
Niemand die het weet? :-/
Ik niet iig.. Heb geen verschil tussen Saskia en Tijn gemerkt qua kreunen en geluidjes.
Wellicht dat het gewoon per kind verschilt
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_57325692
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 11:57 schreef Brighteyes het volgende:
p_iglet, toch niet zo zeer door het binnen krijgen van het water als wel gewoon het klotsen in/van het water?
Ik ben groot genoeg om mijn mondje dicht te houden in het water maar wordt toch ook nog wel een beetje misselijk als ik vlot na het eten ga zwemmen hoor.
volgens mij was het misselijkworden door het klotsen en spugen door het inslikken bij kleine kindjes...
jij moet hopelijk niet meer spugen als je gaat zwemmen na het eten...

ach hoe dan ook, liever niet meteen na het eten bad/zwemmen maar bij nood kan het best
pi_57325951
Dankje voor alle reakties
Meneer is weer een tijdje al lekker schoon. Ik heb hem zo schoon mogelijk kunnen maken en met een schone luier in een deken gedaan in z'n wipstoel dus hij vermaakte zich prima en hij is daarna in bad gegaan.

Ik hou mij gewoon aan dat uurtje en inderdaad bij nood is het onder de douche stappen of hem in bad
pi_57326134
Ik heb niet het idee dat ze pijn heeft BE, tis ook pas begonnen na een week. Het is misschien de aard van het beestje
Saartje
  woensdag 12 maart 2008 @ 13:11:23 #264
35189 Troel
scherp en bot
pi_57326193
Hallo

Ik krijg de rekening van het kinderdagverblijf binnen 900 euro Daar kan je toch bijna niet tegenop werken?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57326283
maar als het goed is krijg je van de belastingdienst daarvan nog flink terug...
iig 1/3 en als je niet enorm veel verdient nog veel meer..
  woensdag 12 maart 2008 @ 13:23:43 #266
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57326412
Hier is het 7nogwat (voor 2,5 dag) en daar krijgen we 5nogwat van terug. We betalen zelf nog zo'n 250 euro dan.
  woensdag 12 maart 2008 @ 13:24:21 #267
35189 Troel
scherp en bot
pi_57326427
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 13:16 schreef p_iglet het volgende:
maar als het goed is krijg je van de belastingdienst daarvan nog flink terug...
iig 1/3 en als je niet enorm veel verdient nog veel meer..
Dat scheelt in ieder geval al iets. Wat ik wel vervelend vind is dat ik dus compleet geen idee heb wanneer het afgeschreven wordt van de rekening, want dat is natuurlijk niet te vinden op de nota
Wel dat meneer bij de papegaaien komt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57326524
Heb je de toeslag nog niet aangevraagd dan, Troel? Want dan zou je keurig voor het begin van de eerste maand al de eerste toeslag binnen krijgen.
  woensdag 12 maart 2008 @ 13:44:42 #269
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_57326774
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 13:24 schreef Troel het volgende:

[..]
Wel dat meneer bij de papegaaien komt
Devin gaat als het goed is naar de Kikkertjes
Morgenochtend krijgen we een rondleiding + gesprek en moeten dan gelijk beslissen of we gebruik willen maken van de 2 dagen die per 11 augustus (!!) vrij zullen komen op die groep.
Dan is hij 14 maanden en vind ik het de hoogste tijd dat meneer ook te maken krijgt met andere kinderen en mensen buiten voornamelijk papa, mama en de oma's.
En een kdv is ook heeeeel erg leuk voor het kind zelf, toch?
  woensdag 12 maart 2008 @ 13:45:54 #270
35189 Troel
scherp en bot
pi_57326793
Ik heb toen op de site van de belastingdienst gekregen en onze inkomens ingevuld, en toen kregen we niets. maar ik zie nu op de site dat er een verschil is tussen kindertoeslag en kinderopvangtoeslag

Ik ga eens even wat getallen invullen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 12 maart 2008 @ 13:45:54 #271
35189 Troel
scherp en bot
pi_57326794
Ik heb toen op de site van de belastingdienst gekregen en onze inkomens ingevuld, en toen kregen we niets. maar ik zie nu op de site dat er een verschil is tussen kindertoeslag en kinderopvangtoeslag

Ik ga eens even wat getallen invullen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 12 maart 2008 @ 13:49:30 #272
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_57326860
kindertoeslag is idd iets heel anders dan kinderopvangtoeslag.

Voor die laatste heb je overigens wel twee inkomens nodig (of een subsidieplaats), en ik begreep dat jij nog geen werk hebt, Troel?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 12 maart 2008 @ 13:58:12 #273
35189 Troel
scherp en bot
pi_57327021
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 13:49 schreef E.T. het volgende:
kindertoeslag is idd iets heel anders dan kinderopvangtoeslag.

Voor die laatste heb je overigens wel twee inkomens nodig (of een subsidieplaats), en ik begreep dat jij nog geen werk hebt, Troel?
Nu nog niet, maar morgen hopelijk wel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57327063
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 13:44 schreef Kersjes het volgende:

[..]

Devin gaat als het goed is naar de Kikkertjes
Morgenochtend krijgen we een rondleiding + gesprek en moeten dan gelijk beslissen of we gebruik willen maken van de 2 dagen die per 11 augustus (!!) vrij zullen komen op die groep.
Dan is hij 14 maanden en vind ik het de hoogste tijd dat meneer ook te maken krijgt met andere kinderen en mensen buiten voornamelijk papa, mama en de oma's.
En een kdv is ook heeeeel erg leuk voor het kind zelf, toch?
kdv is zeker leuk voor het kind zelf... Pepijn vind het er echt geweldig!!!
Vooral het spelen met andere kindjes. Thuis is hij toch maar alleen met papa en/of mama.
  woensdag 12 maart 2008 @ 14:36:13 #275
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_57327644
Ja Linde vind het echt heel leuk hoor bij het kdv. Ze vind het bij ons ook leuk, maar je ziet echt dat ze naar andere kindjes gaat lachen en probeert contact te maken. Of ze probeert ze iets te vertellen (tatatataatat! da! da!)

Kinderopvangtoeslag is inderdaad iets anders dan kindertoeslag. Het eerste krijgen wij wel en het tweede niet.
  woensdag 12 maart 2008 @ 15:22:27 #276
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_57328401
Maneki! Ik lees het nu pas! Wij noemden Lena in het begin Knorrepot of Brombeer. Die kreunde ook, ik deed zelfs het dekbed over mijn hoofd omdat ik er anders niet van sliep. Het is nu over, geen idee eigenlijk wanneer het gestopt is! (Maar leuk, die knorrepotjes zijn echt coole dames hoor!) Ik dacht eerst ook pijn, maar volgens mij is het gewoon een soort zuchten, of net als uitrekken na je slaap. Zoiets.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 12 maart 2008 @ 16:29:07 #277
166919 Freddie555
Life's what YOU make it
pi_57329634
quote:
Op zondag 9 maart 2008 18:55 schreef Oversight het volgende:
Pics
Zit er goed uit Oversight- echt een lekker ventje!

Bel me/ pm me voor een keertje langskomen en

Greetz voor het heeeeele gezin , Freddie
pi_57330371
Hier ook een meidje dat veel geluid geluid maakt, waren ons ook af aan het vragen of Merlijn dat ook deed. Dus Maneki het komt idd wel bekent voor.

Morgen krijgt Gwen haar eerste spuitjes, bibber. Moet er niks van hebben.
  woensdag 12 maart 2008 @ 17:07:40 #279
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_57330389
De kinderopvangtoeslag kan ook direct aan het kdv betaald worden. Dan moet je wel de beschikking die je na aanvraag van de belastingdienst ontvangt opsturen naar het kdv. Hier is de rekening voor 3 dagen 8nog wat en betalen we 580 ofzo. Inderdaad een heule boel geld.

Anna staat nu in haar box het lichtknopje uit te lachen....
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_57331491
Wij betalen voor 3 halve dagen iets van 390 euro, maar krijgen zo'n 300 euro terug...
Maar ik hoorde al dat de kinderopvangtoeslag vermindert gaat worden of verdwijnt oid (het zal ook weer eens niet zo zijn) omdat het te duurt wordt ofzo... .
Nou dan zou ik dus meer dan de helft van mn salaris naar het KDV brengen... zonde toch...?!
Fake it till you make it...
  woensdag 12 maart 2008 @ 18:51:24 #281
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57332553
Volgens mij is het pas zonde/nutteloos als het vrijwel alles zou zijn. Tot die tijd (en erna eigenlijk ook nog wel) is het gewoon een keuze die ja maakt. Vind je het waard om voor dat geld nog te gaan werken...
  woensdag 12 maart 2008 @ 18:54:58 #282
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_57332638
De zuurkool stamppot was geen succes en mijn kleren kunnen de was in
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 12 maart 2008 @ 19:03:05 #283
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_57332833
Zuurkool en andere koolsoorten worden toch ook afgeraden voordat kinderen een jaar zijn?
Of is dat weer achterhaald, kan ook maar zo hoor . Niets zo veranderlijk als de voedingsadviezen.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 12 maart 2008 @ 19:40:50 #284
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_57333711
Nee, het wordt inderdaad niet aangeraden. Maar dat geldt ook voor ui, rauwkost en paprika ivm gasvorming. Anna heeft nergens last van en met mate moet het kunnen, vind ik. Ze heeft het allemaal al eens op. Peen en uien vindt ze ook lekker.
Dus zolang ze er geen last van heeft, mag ze het van mij proberen. Gisteren heeft ze mijn verse bami ook geproefd! Zonder de kruiden, dat wel want dat vind ik te zout.
pi_57336744
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 18:51 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij is het pas zonde/nutteloos als het vrijwel alles zou zijn. Tot die tijd (en erna eigenlijk ook nog wel) is het gewoon een keuze die ja maakt. Vind je het waard om voor dat geld nog te gaan werken...
Dat klopt ook wel, het is gewoon de keuze die je maakt.
Ik zou er harder over gaan twijfelen of ik zou willen blijven werken, maar dat is mijn idee.

Ik had vanavond een Mirte met last van het feit dat ze inmiddels al 5 dagen niet gepoept heeft... brullen. En af en toe heel hard proberen zonder resultaat. Ik vind het vooral zo naar dat ik er zo weinig aan kan doen om het over te laten gaan, ik moest er zelf van huieln .
  woensdag 12 maart 2008 @ 21:54:07 #286
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_57336945
Nijna, doe een beetje olijfolie door de fles, misschien helpt het?
  donderdag 13 maart 2008 @ 11:57:27 #287
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_57348351
Ik vind 5 dagen toch best lang hoor.. heeft ze inmiddels al gepoept, Nijna? Anders zou ik misschien toch even de HA bellen voor advies, al was het maar voor je eigen gemoedstoestand Succes

Hoe is het met Devin vandaag?
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_57349299
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 18:02 schreef Nijna het volgende:
Wij betalen voor 3 halve dagen iets van 390 euro, maar krijgen zo'n 300 euro terug...
Maar ik hoorde al dat de kinderopvangtoeslag vermindert gaat worden of verdwijnt oid (het zal ook weer eens niet zo zijn) omdat het te duurt wordt ofzo... .
Nou dan zou ik dus meer dan de helft van mn salaris naar het KDV brengen... zonde toch...?!
Nou ik hoop toch niet dat dat helemaal verdwijnt. Dan zou ik niet meer kunnen gaan studeren.
Voor 5 halve dagen gaan wij 600 euro betalen en wij krijgen 530 terug.
pi_57349336
Ai Nijna 5 dagen is best lang, heb je al geprobeerd even te temperaturen? Dat wil ook nog wel eens helpen.
pi_57349402
Nijna, dat is een poos. Heb zo geen tips. Hebben we eens na 2,5 dag een beetje olie in een fles gedaan. En de luier erna zat vol. Maar dat kan ook toeval geweest zijn..

Chris heeft zonet bewezen een jongetje te zijn.. Was net een half-zure bips aan het vegen, en voelde wat nattigheid op mijn arm.. Ja hoor.. zijn trui, romper, aankleedkussen, commode, vloer, en mijn trui nat..
Het gebeurd niet vaak, maar als hij het doet, dan wel goed
  donderdag 13 maart 2008 @ 12:50:43 #291
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_57349658
Ach Mirte en Nijna toch
Zo naar om je kleintje te zien lijden.

Devin is op dieet, tot vanavond krijgt hij alleen maar bv.
Gisteren bleef hij maar overgeven, elke keer als hij gegeten of gedronken had kwam het er, al dan niet opgewekt door gehoest, weer allemaal uit. Mijn moeder bleef maar omkleden en wassen... Toen ik hem kwam halen sliep hij net en zag echt lijkbleek. 's avonds toch maar naar de hap geweest na telefonisch consult en er is niks ernstigs en zijn oortjes zien er al beter uit, dus de antibiotica slaat goed aan. Maarrrr....ik slik natuurlijk ook ab (vanwege borstontsteking) en zijn maag en darmen zijn er erg door van streek geraakt. Groene, slijmerige diarree en overgeven is dan niet zo raar. Om alles een beetje tot rust te laten komen dus even een balans-dag en het lijkt te werken!
Geen kots meer, maar wel veel stinkende poep, zelfs tot aan zijn oksels Ook ligt hij nu al voor de 3e keer vandaag te slapen

De rondleiding op het kdv was vanochtend en we zijn erg onder de indruk. Het zijn 3 verticale groepen van maximaal 12 kinderen en het ziet er allemaal zo leuk en gezellig uit! Zometeen ga ik bellen om te bevestigen en dan is het officieel: mijn jochie zal vanaf half augustus een heus kdv-kindje worden
  donderdag 13 maart 2008 @ 15:05:12 #292
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57352300
Hier vanmorgen het intake gesprek op het kdv, hoogstwaarschijnlijk maandagochtend een paar uurtjes wennen en dan gaat vanaf 1 april het echt werk beginnen.
Het idee vloog me een paar keer echt aan hoor, en ik heb ook wel een paar keer mijn tranen weg zitten slikken. Pffff, ik had dat niet verwacht van mezelf, maar men wat vind ik het lastig geloof ik.
pi_57354764
Vanmorgen heb ik de huisarts gebeld en lief is met Mirte langs geweest. Buikje voelde nog wel soepel en zolang ze goed haar flessen leegdronk hoefden we ons geen zorgen te maken. En anders moesten we het CB maar bellen... Dat had ik dus gister al gedaan en die zeiden extra vocht en anders de huisarts bellen... (handig van het kastje naar de muur).
Maar goed, aan het eind van de morgen kwam het er eindelijk uit, en papa had weer prijs (ik was nog op mn werk *grinnik*). Ik voel me opgelucht nu en Mirte kon tenminste ook weer lachen .
Voor een volgende keer hou ik de olie-truuk nog maar even achter de hand. Al hoop ik dat die er niet komt... Temperaturen had ik al geprobeerd, maar dat hielp ook niet.

Chris, mama natplassen .

Devin, hopelijk ga je je gauw weer lekkerder voelen mannetje. Fijn dat je al niet meer hoeft te spugen!

BE, . Dat mag je ook lastig vinden!
pi_57356246
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 15:05 schreef Brighteyes het volgende:
Hier vanmorgen het intake gesprek op het kdv, hoogstwaarschijnlijk maandagochtend een paar uurtjes wennen en dan gaat vanaf 1 april het echt werk beginnen.
Het idee vloog me een paar keer echt aan hoor, en ik heb ook wel een paar keer mijn tranen weg zitten slikken. Pffff, ik had dat niet verwacht van mezelf, maar men wat vind ik het lastig geloof ik.
Wat vind je er dan zo lastig aan? Is het meer het gemis of is dat je denkt dat er niet goed voor je mooie menneke gezorgd wordt of...?
pi_57357312
BE kan me goed voorstellen dat je het er even moeilijk mee had hoor..al die tijd ben je zelf met je knulletje geweest en dan moet je hem straks zomaar een paar uurtjes missen. Gelukkig wennen zulke dingen snel genoeg

lekker Chris, mama natplassen Meisjes kunnen dat niet zo heel goed, heb ik gemerkt Als Saar gaat plassen (meestal als ik vergeet het billendoekje een beetje op te warmen) plast ze op haar eigen buik als ik haar benen net in de lucht hou om d`r kontje af te vegen
Spuitluiers kan ze wel, tot wel een meter ver Jammer dat dat net zo`n beetje de afstand is tot de mooie witte muur

Dus andere meisjes maken ook van die geluidjes? Ben blij dat te weten, dan hoef ik me niet ongerust te maken

Devin ik hoop dat je je snel weer beter voelt jochie!
Saartje
pi_57367727
Gisteren met Gwen naar het CB geweest. Onder toezicht van de oma's heb ik haar gewogen. 4340 gram weegt ze nu, 860 gram aangekomen in 4 weken. Ze is nu 54,5 cm en 4 cm gegroeid in 4 weken. Jeeh wat gaat ze hard De spuitjes vielen wel mee, het was wel brullen , maar ze kon zich ook goed ontspannen
pi_57368416
He Randa, fijn dat Gwen weer is goedgekeurd! Altijd fijn om dat te horen..
Nou hopen dat ze geen last van de prikjes meer krijgt vandaag...
  vrijdag 14 maart 2008 @ 10:29:49 #298
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_57369572
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 18:02 schreef Nijna het volgende:
Nee toch?!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_57372109
Zo Chris ligt weer in bed.. Vanochtend voor het eerst druiven gehad (kwarten, ontveld en ontpit). Ze gingen er met smaak in
Al rapleyt hij wel op zijn eigen manier.. Hij houd mijn vingers vast, en duwt ze richting zijn mond, terwijl ik die glibberige druiven vasthoud (Of hij houd de druiven in zijn hand, knijpt een paar keer, en laat ze naast de stoel vallen)
pi_57372994
Als jullie een kinderopvang zoeken voor je kindje kun je ook nog kijken op
www.kinderopvangonline.nl
daar kun je op postcode zoeken en zien hoe een KDV scoort
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')