hihi oeps verkeerde gebruikt, bedoelde dezequote:Op woensdag 12 maart 2008 09:57 schreef Ardenlyn het volgende:
Waarom die gaapsmiley?
Ik niet iig.. Heb geen verschil tussen Saskia en Tijn gemerkt qua kreunen en geluidjes.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
Niemand die het weet? :-/
volgens mij was het misselijkworden door het klotsen en spugen door het inslikken bij kleine kindjes...quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:57 schreef Brighteyes het volgende:
p_iglet, toch niet zo zeer door het binnen krijgen van het water als wel gewoon het klotsen in/van het water?
Ik ben groot genoeg om mijn mondje dicht te houden in het water maar wordt toch ook nog wel een beetje misselijk als ik vlot na het eten ga zwemmen hoor.
Dat scheelt in ieder geval al iets. Wat ik wel vervelend vind is dat ik dus compleet geen idee heb wanneer het afgeschreven wordt van de rekening, want dat is natuurlijk niet te vinden op de notaquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:16 schreef p_iglet het volgende:
maar als het goed is krijg je van de belastingdienst daarvan nog flink terug...
iig 1/3 en als je niet enorm veel verdient nog veel meer..
Devin gaat als het goed is naar de Kikkertjesquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Wel dat meneer bij de papegaaien komt
Nu nog niet, maar morgen hopelijk welquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:49 schreef E.T. het volgende:
kindertoeslag is idd iets heel anders dan kinderopvangtoeslag.
Voor die laatste heb je overigens wel twee inkomens nodig (of een subsidieplaats), en ik begreep dat jij nog geen werk hebt, Troel?
kdv is zeker leuk voor het kind zelf... Pepijn vind het er echt geweldig!!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:44 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Devin gaat als het goed is naar de Kikkertjes![]()
Morgenochtend krijgen we een rondleiding + gesprek en moeten dan gelijk beslissen of we gebruik willen maken van de 2 dagen die per 11 augustus (!!) vrij zullen komen op die groep.
Dan is hij 14 maanden en vind ik het de hoogste tijd dat meneer ook te maken krijgt met andere kinderen en mensen buiten voornamelijk papa, mama en de oma's.
En een kdv is ook heeeeel erg leuk voor het kind zelf, toch?
Zit er goed uit Oversight- echt een lekker ventje!quote:
Dat klopt ook wel, het is gewoon de keuze die je maakt.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:51 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij is het pas zonde/nutteloos als het vrijwel alles zou zijn. Tot die tijd (en erna eigenlijk ook nog wel) is het gewoon een keuze die ja maakt. Vind je het waard om voor dat geld nog te gaan werken...
Nou ik hoop toch niet dat dat helemaal verdwijnt. Dan zou ik niet meer kunnen gaan studeren.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:02 schreef Nijna het volgende:
Wij betalen voor 3 halve dagen iets van 390 euro, maar krijgen zo'n 300 euro terug...
Maar ik hoorde al dat de kinderopvangtoeslag vermindert gaat worden of verdwijnt oid (het zal ook weer eens niet zo zijn) omdat het te duurt wordt ofzo....
Nou dan zou ik dus meer dan de helft van mn salaris naar het KDV brengen... zonde toch...?!
Wat vind je er dan zo lastig aan? Is het meer het gemis of is dat je denkt dat er niet goed voor je mooie menneke gezorgd wordt of...?quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:05 schreef Brighteyes het volgende:
Hier vanmorgen het intake gesprek op het kdv, hoogstwaarschijnlijk maandagochtend een paar uurtjes wennen en dan gaat vanaf 1 april het echt werk beginnen.
Het idee vloog me een paar keer echt aan hoor, en ik heb ook wel een paar keer mijn tranen weg zitten slikken. Pffff, ik had dat niet verwacht van mezelf, maar men wat vind ik het lastig geloof ik.
Nee toch?!quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:02 schreef Nijna het volgende:
Wij betalen voor 3 halve dagen iets van 390 euro, maar krijgen zo'n 300 euro terug...
Maar ik hoorde al dat de kinderopvangtoeslag vermindert gaat worden of verdwijnt oid (het zal ook weer eens niet zo zijn) omdat het te duurt wordt ofzo....
Nou dan zou ik dus meer dan de helft van mn salaris naar het KDV brengen... zonde toch...?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |