abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator vrijdag 7 maart 2008 @ 20:06:07 #101
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_57228827
Mirage en Oversight gefeliciteerd

Pics or it didn't happen
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_57228942
Mirage en Oversight gefeliciteerd met kleine NOAH!
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  vrijdag 7 maart 2008 @ 20:25:41 #103
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_57229312
Gefeliciteerd met jullie zoon, Mirage en Oversight
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_57229787
Mirage en Oversight van harte met de geboorte van jullie zoon
  vrijdag 7 maart 2008 @ 21:16:06 #105
56471 pinquit
oh my lama!
pi_57230496
wauw gefeliciteerd!!
hahaha en idd, hoezo hitchhikersfan!?!! wel tof
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 8 maart 2008 @ 10:45:10 #106
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_57239196
Ik heb gister lekekr geshopt. De v&d had uitverkoop en die hebben superleuke nijnjes dingen. Dus Jennifer is voorlopig weer aangekleed.

Vanmorgen heerlijk tot half 10 op bed gelegen! Een aankleedkussen tussenin is inderdaad heel makkelijk.

Ik heb het idee dat mijn kleine meisje niet zo graag meer in de wieg ligt. Vanuit de wieg kan ze namelijk niets zien. Nu heb ik het campingbed maar opgezet in de huiskamer, dan kan ze namelijk wel kijken. Bij mijn ouders sliep ze waanzinnig goed in het campingbed. We gaan binnenkort ook maar het ledikant opzetten, dan slaapt ze 's nachts ook wat beter (nog beter!).
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_57241143
Thomas heeft (net als mama) een hele droge huid. Met name zijn gezichtje.
Wat zou ik daar op kunnen smeren?
Hardloper.
IG @webkim
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:03:18 #108
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57241510
Op zijn lijfje kan gewone baby-olie en op zijn gezichtje zou je evt. wat creme kunnen smeren. Er zijn bij het kruidvat ed. speciale wangetjes cremetjes te halen enzo.
Olie kan mss ook wel, maar dat lijkt mij minder prettig.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:40:35 #109
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_57242350
Saar is ook zo`n drooghuid..ik doe haar om de dag in bad met Balneum extra vettend, en de dag dat ze niet in bad gaat was ik alleen haar handjes en billen en smeer ik haar in met lotion. Hele droge plekken smeer ik in met bepanthen, wereldspul!

Saar is klaar met slapen in de wieg `s Nachts ligt ze sowieso bij ons in bed maar overdag wil ze nu ook niet meer..is wel een beetje onhandig zo eigenlijk. Misschien ga ik eens proberen haar in te bakeren..kan dat ook met een hydrofiel luier of heb ik daar een speciale doek voor nodig?
Saartje
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:43:28 #110
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_57242419
Noah, welkom hier!
En je papa en mama natuurlijk ook.

Ticootje, je kan Jennifer overdag ook eventueel in de box laten slapen. Zo'n campingbed in de woonkamer lijkt me persoonlijk wat onhandig, maar aan de andere kant: ze kruipt nog niet natuurlijk, dus ruimte zat

Devin is echt zichzelf nog niet. Eind van de ochtend maar liefst 2 uur geslapen en toen ben ik hem maar gaan wekken, vond het toch een beetje eng. Hij heeft nog verhoging en wil alleen maar vastgehouden worden, dus heb ik constant een huilerig, snotterig kacheltje van 38 graden tegen me aan
Ondanks de paracetamol denk ik dat hij nog steeds pijn heeft en hij lijkt nu alweer te willen slapen. Ze zeiden dat hij idd nog wat hangerig kon zijn Mijn arme jochie, hij trekt steeds van die sneue bekjes en lachen doet hij al een paar dagen niet meer
.... met gevoel voor drama....
pi_57242691
Gefeliciteerd Mirage en Oversight & kinderen
pi_57242851
Mirage en Oversight van harte met jullie zoon!!

Kersjes, las het nu pas van Devin, jeetje wat zul je geschrokken zijn
Hopelijk gaat het snel weer de goede kant op met hem
Niks aan hoor, zo'n ziek kleintje!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:58:04 #113
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_57244605
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:40 schreef Maneki.Neko het volgende:
Misschien ga ik eens proberen haar in te bakeren..kan dat ook met een hydrofiel luier of heb ik daar een speciale doek voor nodig?
Wij gebruikten altijd van die badcape achtige dingen om Ethan een beetje in te bakeren, echt ideaal! Maar hydrofiele luiers zouden op zich ook wel kunnen, ik denk alleen dat die misschien niet groot genoeg zijn?

Ik heb medelijden met je Kersjes, lijkt me vreselijk als je kindje zich zo lamlendig voelt en je er niets aan kunt doen
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_57246513
Wij zijn even de stad in geweest, bij H en M een lief zomerjurkje gekocht. Maat 74... zou moeten kunnen, aangezien ze nu nog in 62 past (moeilijk hoor die maten). We waren met de laatste boodschap bezig (cadeautje voor mn schoonouders) en toen zette Mirte het op een brullen... Ik ben maar even buiten gaan staan. Volgens mij was ze ontzettend moe, ze heeft heel even maar geslapen in de stad. Moest ik ook nog snel een vergeten boodschap halen bij de supermarkt. En thuis fles gegeven en nu ligt ze lekker te slapen.

Kersjes, hopelijk voelt Devin zich gauw wat beter.

Ticootje, Mirte hebben we op een gegeven moment ook in het ledikant gelegd omdat ze dan wat meer te zien had. Volgens mij vond ze dat wel wat . Je kan het allicht proberen toch?
Fake it till you make it...
pi_57246749
Nijna, ik vind de 74 van H&M ook ruim vallen.. Dus dan heb je nog iets extra speling..

Kersje, Devin heeft een flink smak gemaakt, dus die zal nog wel wat hoofdpijn hebben.. Verwen hem maar lekker!!

Tico, wij hebben Chris naar boven gedaan toen hij in de wieg beneden te nieuwsgierig werd (en te groot). Dat was rond de 6 weken. Daarna heeft hij alleen nog maar in zijn ledikantje boven geslapen..

Hier gaat het ook lekker.. Vooral de nachten zijn heerlijk.. Al 3 nachten achterelkaar zonder wakker worden.. Pas rond half 8 komt er actie. Nou duimen dat dit zo blijft..
En nu ga ik eens kijken of de bruine bonen gelukt zijn.. Had droge bonen gehaald (8 uur wellen, 1,5 uur koken ), als die lukken kook ik nog een appeltje, en krijgt Chris lekker eten.. Uit een potje ging het goed, dus hopelijk zo ook..
pi_57246797
Nijna, of ze past het volgende herfst/winter
(pepijn is nu ruim 8 maanden en heeft nog maatje 68)
  zaterdag 8 maart 2008 @ 18:08:02 #117
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_57247125
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:58 schreef jellyrose het volgende:

[..]

Wij gebruikten altijd van die badcape achtige dingen om Ethan een beetje in te bakeren, echt ideaal! Maar hydrofiele luiers zouden op zich ook wel kunnen, ik denk alleen dat die misschien niet groot genoeg zijn?

Ik heb medelijden met je Kersjes, lijkt me vreselijk als je kindje zich zo lamlendig voelt en je er niets aan kunt doen
Met die badcape probeer ik ook..maar dan draait beppie haar hoofd helemaal in die punt..schiet niet echt op dus
Saartje
  zaterdag 8 maart 2008 @ 18:14:30 #118
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57247286
Hier ook met de badkape. Kan je die punt dan niet aan de onderkant doen Maneki?

Als je alleen handjes en billetjes was, doe je dat dan ook nog wel met zeep, of alleen met water?
Hier wisselt het, idd ook vanwege evt. uitdrogen.
In bad doe ik trouwens 'zemelenbad' van het kruidvat op aanraden van de kraam, was goed voor droge huidjes zei ze.
  Jubileum moderator zaterdag 8 maart 2008 @ 19:21:04 #119
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_57248598
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:40 schreef Maneki.Neko het volgende:
Misschien ga ik eens proberen haar in te bakeren..kan dat ook met een hydrofiel luier of heb ik daar een speciale doek voor nodig?
Ik deed het met een hydrofielluier en dat gaat prima als je even weet hoe. Vouw 1 hoek van de luier naar binnen, en plaats die onder het nekje/schouders. Leg 1 armpje naast het lichaam en sla die punt om het lichaam heen en prop stevig onder het andere armpje. Vrije armpje nu langs het lichaam en sla die punt om het pakketje kind heen en je hebt een buideltje
Duidelijk? Of moet ik even foto's zoeken?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 8 maart 2008 @ 19:51:31 #120
593 sjak
Juffie Bloem
pi_57249238
Mirage en Oversight van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!
Lekker douchen!
  zaterdag 8 maart 2008 @ 20:36:50 #121
156412 hestria
erg gastvrij
pi_57250348
mirage en oversight, gefeliciteerd met julie zoon!

Kersjes ik hoop dat devin zich snel weer wat beter voelt, is niks als je kindje ziek is.

hier heeft dennis gisteravond om 11:00 zijn laatste fles gehad en is toen heerlijk gaan slapen tot 3:00 en is daarna weer in slaap gevallen tot 5:30 , ook zit hij nu nog maar op 6 voedingen in plaats van 7 en heeft hij pas na 3/4 uur weer honger!!! ben echt zo blij dat hij nu in een normaal schema zit en niet meer zo'n honger heeft, maakt het zoveel makkelijker, nu hopen dat dit zo blijft!!
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_57250418
Hestria, dat klinkt lekker..

De bruine bonen met appel(en beetje rijst) was een succes.. Tsja, niet moeilijk als er genoeg appels inzitten natuurlijk.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 20:48:40 #123
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_57250567
DF, wat fijn!!
Ik heb vanochtend een witlof vermoord
Dus dan maar weer spruiten, maar meneer bliefte ze niet, dus vandaag nagenoeg bijvoedingsloos geleefd. Ach morgen weer een dag.

Kent iemand een sprong met 6 mnd en een wk??? Eli is al de hele dag aan het mopperen, heeft vanochtend 2,5 u geslapen! en ligt nu weer te brullen in bed. (is ophoudend na een hele tijd gebruld te hebben)

de opties zijn:
tanden (nog steeds {:| )
sprongetje (volgens mij probeert hij te kruipen... met zes mnd!! raar kind hij heeft iig net vanaag de achteruit gevonden ) en hij draait sinds vandaag/kort zijn hand om (onderarm draaien, zeg maar. is ook nieuw)
of anders ongedefinieerd ongemak...

pfff, vind het moeilijk.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 20:55:14 #124
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_57250693
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 20:48 schreef DaviniaHR het volgende:
en hij draait sinds vandaag/kort zijn hand om (onderarm draaien, zeg maar. is ook nieuw)
Dat doet Ethan ook al weken!! En ik heb echt geen idee waarom Hij kan echt minutenlang liggen brabbelen terwijl hij alleen dat met z'n handen doet en met z'n voeten wat ligt te trappelen, zo maf
Red de zeehond!
pi_57250771
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 18:08 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Met die badcape probeer ik ook..maar dan draait beppie haar hoofd helemaal in die punt..schiet niet echt op dus
Toen hydrofielluiers te klein werden gebruikte ik de omslagdoeken van de HEMA. Die zijn niet zo dik:

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 8 maart 2008 @ 21:49:35 #126
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_57251626
Lois ik snap het helemaal! Had net even zitten zoeken en zag dit voorbijkomen in de inkijkpagina`s van het babygamiboek bij Bol.com
BE ik gebruik zeepvrije wasgel voor de handjes en billen, en als ik Saartje in bad doe dan was ik met water en balneum
Hestria fijn dat hij het doorheeft nu
Saartje
  zaterdag 8 maart 2008 @ 21:54:23 #127
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_57251785
Waar je wel even mee uit moet kijken is als ze zich teveel gaan `wurmen` in een doek. Als ze iets groter worden, of heel sterk zijn moet je anders gaan inbakeren.
Sowieso is het handig om ook de onderkant dicht te maken, dan kunnen ze iig de doek niet inzakken.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 22:21:54 #128
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_57252303
Anna heeft zich vandaag helemaal gek geslapen. Ze was van half acht tot ong een uur wakker. Toen is ze haar bed in gegaan en heeft ze tot half zes geslapen. Gegeten, nog wat gespeeld, nog een half uurtje op mijn schoot geslapen en toen om half acht weer haar bed in. Is het normaal dat kindjes van haar leeftijd ineens weer meer slaap nodig hebben? Zou iemand voor mij even Ria Blom er op na kunnen slaan? Want dan verdeel ik het liever in 2 slaapjes in de ochtend en middag. Ik vond het nu wel erg lang (heb zelf ook een dutje gedaan! )
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_57252650
Hier is ook het slaapschema ineens hopeloos... Gisteren ineens van 11-14.00 slapen en dan voor het eten een tukkie... Donderdag wakker tot 14.00 en toen tot 17.30 geslapen... Vandaag van 11-13.00 en 17.30-19.00 (toen maar wakker gemaakt om te eten. D'r is geen peil op te trekken op dit moment... Heel erg irritant!!

Al klinkt dat meeslapen en op schoot slapen wel erg lekker
  zaterdag 8 maart 2008 @ 23:45:26 #130
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_57253925
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 19:21 schreef Lois het volgende:

[..]

Ik deed het met een hydrofielluier en dat gaat prima als je even weet hoe. Vouw 1 hoek van de luier naar binnen, en plaats die onder het nekje/schouders. Leg 1 armpje naast het lichaam en sla die punt om het lichaam heen en prop stevig onder het andere armpje. Vrije armpje nu langs het lichaam en sla die punt om het pakketje kind heen en je hebt een buideltje
Duidelijk? Of moet ik even foto's zoeken?
Ik lees jouw beschrijving....

Wij hebben Jennifer ook ze ingepakt in een hydrofiel in het begin met de borstvoeding. Zo werd ze rustig, lag ze het dichtste tegen me aan en kon ze niet wild met de handjes slaan.
Ik vond het best een zielig gezicht. Het was echt een zeehondje. Maar ze vond het echt heerlijk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_57257904
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 17:52 schreef p_iglet het volgende:
Nijna, of ze past het volgende herfst/winter
(pepijn is nu ruim 8 maanden en heeft nog maatje 68)
Het is niet echt een herfst/winter ding, maar ik heb hem in de winkel op 68 gelegd en zoveel leek het niet uit te maken, dus toch de 74 meegenomen. En anders heb ik nog een handige mama die er vast wel iets aan kan vermaken. Er zit ook zo'n broekje in dezelfde stof bij. Ik zie het al helemaal voor me met dat luierkontje .
Met 8 maanden zitten we in juni... dan hebben we juli en augustus nog te gaan als het een beetje een fatsoenlijke zomer wordt en dan met een truitje eronder zou het in september vast ook nog wel kunnen. Komt vast goed .
Vanaf wanneer heeft Pepijn maat 68 aan (als je dat nog weet?). Ik heb nu een paar shirtjes van prenatal waar de mouwtjes wat kort van lijken te worden (62). We zien het wel. Ik vind het niet erg als ze er wat langer over doet, want ik heb best leuke kleertjes in 62. Ook in 68 trouwens haha.
Van rainbowbabies, die maat 62/68 valt groot. Ik heb een paar T-shirtjes daarvan, maar als ik die zo voor Mirte hou dan lijken het wel jurkjes...
  zondag 9 maart 2008 @ 09:10:29 #132
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_57258012
Nijna, Anna is eigenlijk een beetje door 68 heen geschoten. Daar had ik niet zoveel van. Anna zit nu in 74 en is 9,5 maand. 'Men' zegt dat ze lang in 74 blijven hangen, maar ik heb voor de zomer voor de zekerheid toch ook maar 80 gekocht.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_57258576
Donderdag krijgt Gwen haar eerste spuitjes en wat gaat het groeien ineens hard. Sokjes in het kleinste maatje hoeven we haar niet meer aan te trekken (50/56) want 62 zit nu als gegoten. Met kleertjes kopen koop ik nu 62 en korte broekjes/t-shirtjes maat 68. Ze lijkt nu zo lang, de eerste kleine kleertjes zijn al opgeruimd en mt 56 mag er binnenkort ook achteraan. Ben donderdag wel benieuwd op het bureau wat ze nu weegt en hoe lang ze is. Toch vind ik het ook eng spuitjes, brrr .....
pi_57258627
nijna, een idee meer vanaf wanneer Pepijn precies in 68 zit. Wisselt enorm per merk... zijn maatje 50/56 geboortejasje past nog , maar heb ook maatje 74 wat al te klein is.
Pepijn is trouwens ook een kleintje hoor, was je meer een beetje aan het pesten , komt vast goed met het jurkje!

Van mij mag Pepijn ook wel echt naar de 74 nu, heb veel leuke kleertjes in die maat voor het voorjaar.
Rainbowbabies valt idd enorm groot, Pepijn draagt daar maat 62-68 nog van met omgeslagen mouwen.
pi_57259091
Hier hebben de meiden echt al een lange tijd maat 74 aan.

Vanochtend in de box gaat Floor in 1x op haar knietjes zitten, zij helemaal trots. Blijkbaar vond Pien het niets, want die begon in haar been te happen....LOL met zijn tweetjes...heerlijk gelach door de kamer.

Is Eli weer bijgekomen van gister ?
  zondag 9 maart 2008 @ 11:23:40 #136
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_57259157
Chris zijn overdagslaapjes zijn ook al knudde. Hij had eindelijk een leuk ritme te pakken, maar sinds we echt bijvoeden is het weer helemaal in de war.. Als was het gisteren en vandaag al hetzelfde. Misschien wordt dat wel het nieuwe schema..
Ik denk dat Chris rond de 4,5/5 maand naar de 68 is gegaan. En 74 bij 6 maand.. Maar die zit dan weer aan de bovenkant van de lijntjes.. Dan wordt het een lentje jurkje, met een leuke maillot en een vestje
  zondag 9 maart 2008 @ 11:27:49 #137
56471 pinquit
oh my lama!
pi_57259205
max heeft geloof ik t langst in mt 68 gezeten. daar paste hij nog zolang in!! vooral de broekjes, omdat zijn benen toen niet echt groeiden in lengte moest op een gegeven moment wel grotere broekjes omdat hij van die dikke bovenbenen had maar hij heeft zowiezo altijd zijn broekjes een maat kleiner dan zn truitjes.

toen hij 10 mnd was ging ie in 74 denk ik ongeveer.
pi_57259505

Het betreffende jurkje. We gaan het hoe dan ook aantrekken, al wordt het winter 2008/2009 .
Ik heb trouwens ook leuke jasjes zien hangen bij de H&M, maar een soort rare plastic-achtige stof... leek me erg zweterig dus netjes laten hangen. Voorlopig hebben we nog wel een winterjasje, een fleecevestje en in een maatje groter nog een Nijntje-vest. Dus we komen een heel eind. Ik verwacht dat ze toch nog wel even in de wagenbak past ook .
Ik zie het allemaal wel. Ik beperk mn geshop dan ook voornamelijk tot shirtjes en broekjes. Kan in de zomer en de winter, hihi. Alleen die sokjes he... passen ze goed aan het voetje, heeft ze ze in no time uit omdat ze bij de enkel te los zitten. Passen ze bij de enkel dan hangt het hakje halverwege haar voet... .
Ze heeft nu slofjes, maar daar had ze er gister met flink trappen ook al 1 van uit .

Lentejurkje zal het niet worden, dan moet ze zo'n ongelooflijke spurt gaan maken... dat zou ik zowat zielig vinden .
Oh madam klaagt, ik ga maar eens even polshoogte nemen, ik vrees poep .
  zondag 9 maart 2008 @ 12:43:09 #139
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_57260345
quote:
Op zondag 9 maart 2008 11:49 schreef Nijna het volgende:
Oh madam klaagt, ik ga maar eens even polshoogte nemen, ik vrees poep .

De maten verschillen echt zo per merk - Ethan heeft nu soms een maat 80 broek aan gecombineerd met een maat 62 trui Maar over het algemeen is hij nu wel echt een maat 74 of 9-12 months in Amerikaanse kleding (hij is 7.5 maand, ruim 9 kg en zo'n 72cm)
Red de zeehond!
  zondag 9 maart 2008 @ 13:11:02 #140
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_57260859
oh, wat een snoezig jurkje.. Het is wel heel moeilijk om zoiets te laten hangen..
Dat scheelt weer met jochies...
  zondag 9 maart 2008 @ 13:17:25 #141
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_57260955
Nijna, wat een mooi jurkje, zo heerlijk zomers. Heb je er ook al schoentjes bij bedacht?

K_P, wat gezellig met die lachende meiden van je!

Ruim 9 kilo? Wat een beertje is die Ethan zeg! Vast ook lekkere spekjes om in te happen?
Devin woog afgelopen woensdag 8420 gram bij zo'n 74 cm. Inmiddels is hij al een paar dagen ziek en wil haast niks eten, dus over 1 1/2 week op het CB zal wel interessant worden.

Devin (bijna 9 maanden oud) draagt al een poosje maat 74. Sommige broeken in die maat past hij nog lang niet, glijden zo van zijn kont af, en een vestje in maat 62 zit nog prima.
  zondag 9 maart 2008 @ 13:37:11 #142
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_57261367
quote:
Op zondag 9 maart 2008 13:11 schreef Deepfreeze het volgende:
oh, wat een snoezig jurkje.. Het is wel heel moeilijk om zoiets te laten hangen..
Dat scheelt weer met jochies...
Haha, ik dacht precies hetzelfde!

En ja, Kersjes, hij heeft overheerlijke spekjes maar voornamelijk z'n beentjes, de rest is eigenlijk vrij normaal.. hij heeft volgens mij een groot en zwaar hoofd

Hoe is het met Devin vandaag, alweer wat verder opgekalefaterd?
Red de zeehond!
  zondag 9 maart 2008 @ 14:11:35 #143
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_57262092
Een groot en zwaar hoofd? Met een goed stel zware hersens erin

Om half 12 gaf de thermometer nog 38.8 aan, beter dus dan vannacht, toen was het 40 graden. Hij is op zich best okay, maar superaanhankelijk en kan zichzelf niet vermaken. Wel lekker knuffelig, dus we zitten de hele dag met kleintje in ons armen. Hij is duidelijk nog wat suf en slaapt meer dan normaal. Maar is dat van de hersenschudding of door zijn griepje? Als hij morgen nog steeds koorts heeft maar even langs de huisarts voor de zekerheid denk ik.
En Devin kan zwaaien
Hij zat net bij me op schoot naar papa te kijken die in de deuropening stond te zwaaien. En hij zwaaide zomaar terug
pi_57263324
ik zwaai ook eens voorbij, hier gaat alles best goed meneer komt nu eindelijk wel aan, ik zie zn wangetjes opblazen hij krijgt nu ook nutrilon naast de BV, hij was met 8 weken net n halve kilo aangekomen!

zijn huidje is vooral in t gezicht ook wat droog, en daar smeer ik voor t slapengaan wat vaseline op. tip van de HA. werkt echt super!
de rest van zn lijfje krijgt na iedere badderpartij zwitsal bodylotion.
pi_57264134
Hihi Kersjes, schoentjes... . Ik heb wel van die roze gympjes, ik vind denk ik blote voetjes ook wel schattig (in de zomer is het toch warm zat... Maar ik wil nog wel naar van die bobux slofjes kijken, misschien maar een zomers modelletje of kleurtje doen dan .
Lekker dat Devin zo knuffelig is, maar die koorts is niet lekker, beterschap . En ondanks alles toch zwaaien, wat een bikkel!
  zondag 9 maart 2008 @ 16:24:28 #146
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_57264866
Oversight en Mirage, van harte gefeliciteerd met jullie jongste zoon!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  zondag 9 maart 2008 @ 16:46:26 #147
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_57265266
Of kleine witte/roze sokjes, met een ruche aan de bovenkant...
pi_57266385
Beterschap voor Devin!

Yana is ook ziek koorts, verkouden, spugen, enorme spuitluiers.. hele tijd in paniek brullen als d'r neusje weer vol zit met snot en als ze weer moet poepen krijst ze het echt uit want d'r billetjes zijn helemaal stuk.. Zo zielig vind ik het Ze wil alleen maar bij ons op schoot, bedje is niet goed genoeg, plat liggen is al helemaal een drama.. Drinken doet ze gelukkig wel goed, maar het komt er vaak genoeg ook weer uit. Van mij mag het snel weer over zijn.. kan hier echt niet tegen.
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  zondag 9 maart 2008 @ 18:55:32 #149
19194 Oversight
&#9698;&#9700;
pi_57267675
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 20:06 schreef Lois het volgende:
Mirage en Oversight gefeliciteerd

Pics or it didn't happen
Pics
◢◤
  zondag 9 maart 2008 @ 20:14:35 #150
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_57269313
Agossie, Yana ook ziek
D'r eerste keer, of niet? Ik hoop dat ze gauw weer beter is !

Nijna, laten we er maar van uit gaan dat het inderdaad een mooie zomer gaat worden en dat Mirte lekker met blote voetjes kan.
Zie je het al voor je, je kleine meid met die mooie jurk, tegen die tijd kruipend door het gras de kamer?
  zondag 9 maart 2008 @ 20:17:37 #151
593 sjak
Juffie Bloem
pi_57269381
quote:
Op zondag 9 maart 2008 18:55 schreef Oversight het volgende:

[..]

Pics
Wat een schatje
Lekker douchen!
pi_57269999
Nijna, echt een superschattig jurkje trouwens

Kersjes, Yana is wel eens eerder een beetje ziek geweest, maar niet zo erg als nu. Ze wil nu ook niet slapen. Ze huilt alleen maar heel hysterisch, dus ga haar zo maar even bij me nemen ofzo, want ik vind het zielig om d'r zo te laten liggen
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  zondag 9 maart 2008 @ 22:13:41 #153
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_57272145
Yana, beterschap! Is er eigenlijk al meer medisch nieuws na de laatste onderzoeken?

Phoe, ik zuo niet weten welke maat eli heeft. ik heb maatje 80 broeken gekocht. van de joggingbroeken van h&m, sla je een keertje om en dan past het ook prima. kan hij er lekker lang mee doen.

vandaag was weer huilen met de pet op veel huilen, s ochtends geen avocado, hij heeft zelfs bij me op schoot geslapen dat was lang geleden! vanavond ging het weer beter, we waren bij vrienden en ze hadden een wortel gekookt en geblenderd, die ging er wel in, dus daar was ik wel blij om/mee.
klinkt echt stom, maar ik ben blij dat hij morgen naar het kdv gaat. kan hij daar chagrijnig zitten zijn.

en nu denk ik echt wel wat wittigs te zien op de onderkaak, maar PR nog steeds niet...
hij ligt nu te snurken in de maxi-cosi, ff fles maken, pyjama aan en in bedje
pi_57272422
Soepstengel, beterschap voor je meiske .

Oversight,

Kersjes, kruipend door het gras zou ook nog kunnen, want dat hebben we in de tuin . Ik zie het al voor me met zo'n luierkontje in het bijbehorende broekje .

Davinia, zou het in de lucht zitten?

Mirte was ook wat huilerig/jengelig vandaag. Steeds hazeslaapjes en dan tussendoor het liefst rondgedragen worden op je arm. Dat vind ik prima, voor eventjes... Maar dat kan ik ook niet de hele middag... Maar inmiddels ligt ze lekker te slapen na haar 5e flesje (misschien vandaag toch ff een inhaaldagje ofzo na 2 dagen met 4 flessen, dat ze daarom zo pieperig was...?) en ik hoop dat we vannacht door mogen slapen...
  zondag 9 maart 2008 @ 22:45:08 #155
56471 pinquit
oh my lama!
pi_57272942
oversight, die eerste foto vind ik echt super (2e ook natuuriljk, wat een mooi mannetje!!)
pi_57275537
Oversight: Wat een mooi mannetje! En die foto met iedereen bij elkaar door die gang, echt mooi

Soepstengel: beterschap voor Yana! Wat voel je je dan machteloos he? Sterkte!

Verder een dikke voor iedereen met jengelige en humeurige kindjes.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_57278084
Hmm, zou het in het weer zitten? Chris was gisteren ook al zo aanhankelijk en huilerig..

En hij ligt nu in zijn bedje te babbelen.. Slapen wordt lastig als je blijft bewegen.. Het slaapzakje werkte voor een week, maar hij blijft nu maar bewegen en babbelen (wat ook wel weer schattig is). Gisteren is hij zelfs op zijn zij in slaap gevallen...
pi_57278203
Alle zieke baby's beterschap!!

Ik heb zaterdag een fietsstoel en windscherm uitgezocht voor op mijn fiets en straks gaan ze hem monteren
Ik hoop dus dat ik een klein rondje met Jet kan fietsen

Vanaf volgende week mogen we dan eindelijk Soja gaan geven, dus ook Jet mag dan toetjes !!

Verder gaat het erg goed met haar! Ze eet nu echt alles! En ineens heeft ze ook meer slaap nodig dat is wel lastig soms Gisteren heeft ze van half 2 tot 4 uur liggen slapen en ja dan ga je ook nergens meer heen
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  maandag 10 maart 2008 @ 08:57:53 #159
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_57278252
Zouden we misschien storm krijgen dat alle kindjes zo pieperig en hangerig zijn?

Hier gelukkig geen last van gepiep gehad. Linde sliep afgelopen nacht voor eht eerst bij mijn schoonouders. Net even gebelt en alles is helemaal goed gegaan . Ze heeft opa en oma wel al om half zeven wakker gemaakt, maar daarna is ze lekker in bad geweest. Ze hebben daar een echt bad, dus dat vond ze een stuk leuker dan in het babybadje. En nu lag ze alweer te slapen

Pff ik merk dat ik gewoon steeds meer en meer van mijn kleine meisje ga houden Vanavond gaan we misschien nog even uit eten voordat opa en oma Linde weer terug komen brengen. Hebben we ook wel weer eens zin in!

Edit: Lastig soms he Beaker dat ze nou net lekker gaan pitten als je eigenlijk even weg wil gaan. Hier ook wel eens dat Linde net een enorme middagtuk gaat doen als ik net even lekker naar buiten wil. Dan maar even lekker thuis ontspannen als ze slaapt.

En Jet lekker mee op de fiets. Leuk hoor!

[ Bericht 12% gewijzigd door Stiemie op 10-03-2008 09:05:36 ]
  maandag 10 maart 2008 @ 10:20:29 #160
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_57279507
Beaker, wat is er volgende week dinsdag? Is jet dan precies 9 mnd of zo?
En hoe gaat het verder met de allergieen en eczeem? Geen last meer?
Vanochtend een stralende eli op het kdv afgelverd. raar kind. hopellijk is zijn slechte humeur weer voorbij.

Stiemie
pi_57279508
Mirte heeft vannacht goed geslapen, half 7 maakte ze me wakker . Na de voeding nog even geslapen en ik heb haar net gebadderden nu ligt ze in de wipstoel hele verhalen te houden tegen de klok en de magnetron, ik ben uit beeld geloof ik...
En dan je rammelaar (zo'n rondje met een beestje eraan) om je arm hangen als een schoudertas... jong geleerd . Ze is zo leuk
  maandag 10 maart 2008 @ 10:43:25 #162
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_57279914
Wat leuk om te lezen, allemaal mama's die helemaal verliefd zijn op hun kindjes
Jullie begrijpen het tenminste, ik krijg van kinderlozen af en toe rare blikken of opmerkingen als ik weer eens over Devin begin en hoe gek ik op hem ben

Vanochtend naar de dokter geweest omdat Devin nog steeds koorts heeft en hij blijkt dus een middenoorinfectie te hebben in beide oortjes
En ik heb een borstontsteking te pakken, dus we gaan allebei aan de antibiotica
  maandag 10 maart 2008 @ 10:44:16 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57279929

Wat een onwijs lief jurkje trouwens Nijna!
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 23:45 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik lees jouw beschrijving....

Wij hebben Jennifer ook ze ingepakt in een hydrofiel in het begin met de borstvoeding. Zo werd ze rustig, lag ze het dichtste tegen me aan en kon ze niet wild met de handjes slaan.
Ik vond het best een zielig gezicht. Het was echt een zeehondje. Maar ze vond het echt heerlijk.
Ik vind het er juist heel schattig uit zien.
F. noemt hem dan ons kleine indiaantje.

Vanmorgenlagen we heerlijk nog even te slapen in het grote bed samen. Hij op papa's helft en ik op de mijne. Om kwart voor 10 werd hij huilend wakker dus ik hem even getroost en toen de badkamer in om mezelf te wassen en aan te kleden. Kom ik terug, is hij weer in slaap gevallen. Toen heb ik het dekentje weer ingestopt en hij ligt er nu nog steeds.
  maandag 10 maart 2008 @ 11:19:00 #164
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_57280628
Oh lekker hoor Sasha zo naast mama in het grote bed. Is hier ook altijd een groot succes. Lekker het hele bed doorrollen want ze heeft dan lekker de ruimte

Kersjes ik kon me dat voordat Linde er was ook nooit zo voorstellen hoor Al die mamma's die maar uuuuuren doorwauwelden over hun grut en moet je me nu eens horen... Al probeer ik me bij de kinderlozen in mijn omgeving wel erg in te houden omdat ik van vroeger nog wel weet dat het niet altijd even leuk is om aan te horen als je je er niks bij voor kunt stellen En inderdaad is het hier daarom echt heerlijk omdat je zo lekker kunt zwijmelen over alles wat maar met je kindje te maken heeft

Veel beterschap voor Eli. Zou het ook niet kunnen zijn dat hij juist gevallen is door die middenoorontsteking? Mijn moeder heeft vaak oorontstekingen en die is dan ook vaak draaierig.

We zijn hier aan het kijken naar een travelkot bedje omdat we dan ook vaak langer op visite kunnen blijven omdat Linde dan gewoon naar bed kan. Nu heb ik via de zoekfunctie al gevonden dat mensen er vaak heel tevreden over zijn, dus dat is mooi. Nu zijn er alleen 2 maten en ik vraag me af of die grootste maat geschikt is voor kleintjes. Iemand hier ervaring ermee?
pi_57280783
Ow Devin, wel soliadair van mama, samen aan de antibiotica , beterschap voor jullie saampjes

BE . Hier ligt een klein iemandje in de box met haar oogjes dicht. Te wachten op opa en oma, en ik zie ze net aankomen . Tot later.
  maandag 10 maart 2008 @ 12:14:29 #166
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_57281837
He bah, kersjes, weer een bo! heb je er erg pijn aan? Bo's zijn
Hopelijk gaat het met julli beiden snel weer beter!

zwijmel, zwijmel, zucht al vind ikhet wel jammer dat er nu wel een grotere afstand is ontstaan met mijn trainee-collega's (ongveer dezelfde leeftijd) omdat zij dus absoluut niet begrijpen wat er nou zo bijzonder is aan rollend, lachend, kirrend, kind
al heb ik wel des te meer te bespreken met oudere collega's

stiemie, geen ervarig met travelkot bedjes, maar mijn schoonouders hebben een campingbed van koelstra voor eli (hij is daar 1 dag/wk oppassen op zijn oma ) en zij zijn geloof ik wel tevreen over. kan je ook inklappen tot een paar stokken, dus neemt geen ruimte in.
ik zou trouwens de grootste nemen. kan je er langer mee doen/
  maandag 10 maart 2008 @ 12:44:23 #167
156412 hestria
erg gastvrij
pi_57282355
Alle mama's van huilende kindjes sterkte, meesta;l ligt het aan het weer ofzo, kinderen voelen dat toch aan op de een of andere manier.

En aan alle zieken veel beterschap

Hier zijn we helemaal blij vanacht voor de 3de keer na de voeding van 3 uur kunnen slapen, vanochtends zelfs tot 6:15!!!! Dus lijkt er op dat ie het echt doorheeft!!!
pi_57282418
Arme Devin, ook nog een oorontsteking.. Heeft dat nog iets te maken met de val? (slecht evenwicht door die ontsteking, of ontstoken door de val?)..Beterschap voor jullie allebei!!

Als jullie fruit geven wat waterig is, hoe dikken jullie dat in? Ik doe er nu nog schepjes JBPM bij, dat hebben we nog liggen van Chris zijn nr1 flesjes.. Maar wat gebruiken jullie daarvoor? rijstebloem ofzo?
Die galiameloen van vanochtend was meer troebel sap dan een fruithapjes. (maar gered door de jbpm )
pi_57282492
deepfreeze, zeker heel zacht fruit gaat hier gewoon in stukjes.
Galiameloen is daar ideaal voor. Chris kan dat dan zelf vastpakken en er stukjes van af bijten /zuigen.

Kersjes en Devin , jakkes beide antibiotica dat kan er ook nog wel bij... Hopelijk hebben jullie er snel minder last van!

hihi hier schrok Pepijn zich net een hoedje... Hij trok zich op aan de aanknop van de stofzuiger. Die dus ineens begon te loeien
pi_57282873
mijn mannetje kan zn duim niet meer vinden!! eerst duimde hij met links, zn handje begon dan op zn voorhoofd en zakte af tot hij beet had. nu doet hij t zelfde met de andere hand.. maar daar zit de duim verkeerd! hij mist dus steeds
  maandag 10 maart 2008 @ 13:33:06 #171
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_57283053
DF hier maak ik van waterig fruit (bv mandarijn en druifjes zonder pit) een lekker sapje.
Helemaal fijnpureren en dan door de zeef in de fles. Vind ze heerlijk.

Davinia de travel kot is juist heel licht (1,5 tot 3,5 kilo, ligt aan welk model je hebt). Omdat we geen auto hebben (wel soms de deelauto) moeten we 'm dus ook wel eens lopend of met de trein meenemen. Dat is met zo'n lichtgewicht bedje dan geen probleem.

Hestria Dennis gaat het al helemaal begrijpen!

Hahaha Pepijn je moet je ook niet precies aan het knopje optrekken

En lotje wat moet dat een lief gezicht zijn zo'n ukkie zoekend naar zijn duimpje
pi_57283453
quote:
Op maandag 10 maart 2008 12:49 schreef Deepfreeze het volgende:

Als jullie fruit geven wat waterig is, hoe dikken jullie dat in? Ik doe er nu nog schepjes JBPM bij, dat hebben we nog liggen van Chris zijn nr1 flesjes.. Maar wat gebruiken jullie daarvoor? rijstebloem ofzo?
Die galiameloen van vanochtend was meer troebel sap dan een fruithapjes. (maar gered door de jbpm )
Ik deed er altijd een liga door.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  maandag 10 maart 2008 @ 14:04:18 #173
35189 Troel
scherp en bot
pi_57283606
Hier ook een jengelend kindje. Maar wij hadden zaterdag een behoorlijk druk programma, dus ik dacht eigenlijk dat het daaraan lag, maar hij heeft er dan nog steeds last van Achja, hij is gewoon bang voor het ziekenhuis waar we zo heen gaan voor de nacontrole. Morgen is meneer 8 weken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57284014
ow troel, krijgt je kleintje ook zn eerste spuiten dan?
ik vond dat best heel heftig eigelijk, zijn er nog meer moeders die met de kleine mee gehuild hebben?
pi_57284267
Ach Pepijn, wat een schrik .

Lotje, dat moet een heel lief gezicht zijn. Mirte duimt met rechts en heel heel soms met links. Maar ik denk dat rechts lekkerder smaakt .
  maandag 10 maart 2008 @ 15:30:47 #176
156412 hestria
erg gastvrij
pi_57285080
@_lotje_, hier ook hoor, terwijl michelle het spuitje allang weer vergeten was liep ik al snotterend het gebouw uit, vond/vind het nog steeds moeilijk als ze een spuit krijgt, gelukkig komt de volgende pas over een jaar. Nu alleen Dennis nog en die krijgt zelfs 2 spuiten!!! en gemeenste is dat manlief niet meekan en ik hem dus moet vasthouden
pi_57285722
Eigenlijk vind ik de inentingen zelf echt meevallen. Het scheelt dat Tomas echt maar kort huilde dus het was geen groot drama. Het zelf vasthouden vond ik echt geen probleem, kon ik hem lekker dicht en veilig bij mij houden. Liever dat dan dat iemand anders hem vasthield Alleen had hij alle keren best wel last van de inentingen, en dat kwam pas een paar uur later. De hele tijd huilen, overstuur zijn, duidelijk zich niet lekker voelen. Dat vond ik 10x erger dan de inenting zelf.

En 21 maart mogen we met Yara. Man kan ook niet mee dus ik ga met haar en Tomas. Ben benieuwd hoe zij gaat reageren :s
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_57285927
Die prikjes zijn zo zielig. Al verschilde de reactie hier van even brullen bij de prikjes, tot brullen totdat we het CB uit waren...
En dat vasthouden is aan de ene kant vervelend, maar aan de andere kant fijn om hem wat houvast te kunnen geven.. Heb wel bij bijna alle prikjes naar Chris zijn gezicht gekeken ipv het prikje zelf.. Heb niet zoveel met naalden die in mijn kleine jochie gaan
Gelukkig hebben we nu vrij tot 11 maanden. en dat is vandaag nog precies 4 maanden .
  maandag 10 maart 2008 @ 16:22:10 #179
35189 Troel
scherp en bot
pi_57286004
quote:
Op maandag 10 maart 2008 14:31 schreef _lotje_ het volgende:
ow troel, krijgt je kleintje ook zn eerste spuiten dan?
ik vond dat best heel heftig eigelijk, zijn er nog meer moeders die met de kleine mee gehuild hebben?
Nee, dit was mijn nacontrole, maar het stelde geen ruk voor. Het was enkel gepraat en de vraag of ik nog borstvoeding gaf en of we nog informatie wilden over anticonceptie.

De eerste prikjes hebben we hier vorige week gehad en ik vond het reuze meevallen, meneer gaf nauwelijks een krimp en hij lag ook gewoon op het aankleedkussen, ik had wel zijn handen vast. Ik vond het ook eigenlijk wel prima dat ik hem niet vast hoefde te houden, ik was al een beetje bang dat het pijn zou doen en hij zich los zou rukken ofzo. Een kind van 7 weken losrukken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 10 maart 2008 @ 16:39:51 #180
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_57286380
Met de prikjes doe ik meestal m'n armen strak om Tijn heen, lekker strak tegen me aan houden en dan vlak naast z'n oor een liedje zingen of neurien. Dan zien ze de arts/wvp wel maar ze horen mama en door het zachte geneurie en 'geknuffel' zijn ze een stuk rustiger
Werkte bij Saskia zo en bij Tijn is het weer zo. Bij nr.3 gaan we het dus weer net zo doen

(voor de bv-moeders: meteen na de prik aanleggen is ook een goede troost tijdens de prik laten drinken kan een bijtreactie geven door de pijn)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 10 maart 2008 @ 16:42:16 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57286438
Ik heb hier een opstandige dreumes boven liggen.
Althans, zo klinkt het!
Echt hoor... door de babyfoon 'mama!' en dan een hoop gemopper erachteraan.
Hij is het duidelijk niet eens met het 'in zijn bedje slapen' deze keer.

Maar ja, zaterdagavond en gisterenavond wilde hij ook maar moeilijk in zijn bedje slapen en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Zolang dat goed gaat mag je overdag slapen waar je wil, maar hij moet natuurlijk wel blijven slapen in zijn bedje ook.

Nou ja, ik ga er maar weer eens even een speen in stoppen. Het is niet echt gillen wat hij doet, het is echt gemopper.

[aanvulling]
De speen hoefde niet eens, die zat er nog in, blijkbaar kan hij er ook prima omheen schreeuwen.

Heb nu het lakentje om hem heen gevouwen, dus om zijn armpjes onder zijn ruggetje, zodat hij er echt op ligt, en dan het dekentje gewoon aan de zijkant ingestopt en nu is het stil.
Gek toch he.
Ik vind alleen het inbakeren in een aparte doek af en toe zoveel werk want ik vind hem dan veel te warm als ik zijn kleertjes aan laat, dus dan kleertjes uit, in een rompertje in dat ding en dan met een dekentje eroverheen. Maar dan ben ik hem dus steeds aan het aan en uit kleden.
Nu zo met het lakentje lijkt het ook te werken.

[ Bericht 31% gewijzigd door BE op 10-03-2008 17:10:03 ]
pi_57287475
je eigen nacontrole dat had ik zo snel niet begrepen die stelde bij mij ook weinig voor. idd vooral blabla, denk dat t wel handig is als er wel iets aan de hand zou zijn

de eerste spuiten hier, 1 in elke been, vond meneer absoluut niet fijn! hij lag ook op n kussen en zn papa en ik waren beiden erbij. hij spande zn beentjes flink aan waardoor het waarschijnlijk meer pijn gaat doen omdat het in de spier moet. de tranen bij hem waren wel weg voordat we naar buiten liepen trouwens.
maar daarna was hij nog wel flink van slag ook. ik was zelf even weg toen, maar hij had flink gehuild en was van streek. zn temp was gewoon goed toen ik weer terug was... volgende spuiten over n week of 2 :|

en nu ligt ie heerlijk in zn nestje er komt geen enkel geluidje uit de kamer. daar hebben we zo'n mazzel mee, als hij in zn nest ligt issie eik meteen stil, en als ie nog wil huilen duurt dat max 10 minuutjes.
sinds hij bijvoeding krijgt heeft hij wel wat last van zn darmpjes, niet heel erg, maar t zit m toch niet lekker. t zal weer even wennen zijn natuurlijk.
pi_57288303
Owow BE, nu al een opstandig kind

Na een ellendige nacht met een Yana die absoluut niet wilde/kon slapen gaat het nu gelukkig al een stuk beter! Ze kan af en toe weer lachen, slaapt veel (inhalen he) en de rode billen zijn een stuk minder. Alleen nog erg verkouden en koorts.. maar wel minder als gister Gelukkig maar
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_57289944
Yana gelukkig weer aan de beterende hand .
  maandag 10 maart 2008 @ 20:30:41 #185
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_57290828
Anna heeft vandaag weer heel slecht geslapen op de creche. Maar drie kwartier!! En thuis slaapt ze zo 3,5 uur aan een stuk! Ze is daar gewoon veel te druk. Gelukkig ligt ze nu helemaal uitgeput in bed lekker te slapen. Wel raar.

Anna eet zacht fruit hier ook gewoon in stukjes!
pi_57296592
Ze slapen hier ook bijna altijd slecht/minder op de creche. Een uur, 1,5 dan heb je het echt wel gehad. In totaal,maar ja...dan slapen ze heerlijk als ze thuis zijn! In tegenstelling tot nu...grrrrrr

IK HAAT HET DOORKOMEN VAN TANDEN
  dinsdag 11 maart 2008 @ 08:21:36 #187
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57299790
Ik wil vandaag of morgen gaan zwemmen met Sasha, maar hoe werkt dat?
Wat neem je mee, wanneer kleed ik hem uit etc?
pi_57299846
Je hebt vrijwel altijd van die speciale babyhokjes met een grote plank waar je hem dus neer kan leggen. Ik kleed dan altijd eerst mezelf uit en als ik klaar ben begin ik met Damian. Dan een zwemluier aan, zwembroekje aan en een badcape om hem heen. Klaar om te gaan zwemmen.
Wat ik verder altijd meeneem is babyshampoo en wasgel. Zo'n zacht commode matje uit de luiertas voor op die harde plank in de babyhokjes. En verder de standaard dingen zoals kleertjes, luiers, afdroogdoek.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 08:33:47 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57299882

Hier zag ik vorige week dat ze in het zwembad zelf aankleedplanken hebben met een plastic kussen erop. Dus dan hoeft dat matje al niet.
Ik ga zo maar eens bellen hoe laat enzo.
pi_57299926
Oh dat is natuurlijk helemaal handig, zo ver zijn ze hier nog niet!
Veel plezier.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 09:48:51 #191
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_57300909
BE, veel plezier in het zwembad en succes met je eerste keer in badkleding in het openbaar

Devin heeft vanochtend overgegeven in ons bed, waarschijnlijk als bijwerking van de antibiotica.
Dus schone kleertjes aan en ik legde hem in zijn eigen bed en toen heeft hij weer overgegeven
Gelukkig maar, ik had namelijk nog geen vuile was liggen

K_P, sterkte met de tandjessituatie. Hoeveel hebben de meiden er al, gaan ze gelijk op?
pi_57301228
BE, veel plezier met zwemmen .

Kersjes, fijn... arme Devin . Succes met die berg wasgoed
  dinsdag 11 maart 2008 @ 10:33:29 #193
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_57301723
Waar koop je dan een zwemluier? (Ben ook al een hele tijd van plan om te gaan zwemmen, heb alles al uitgezocht, maar moet nog "ff" bellen )
KP sterkte met de tanden!
Devin, hopelijk ben je snel weer helemaal opgeknapt

eli slaapt wel, hoor! ook kop het kdv. heb nu een knuffel meegenomen voor mee naar bed, mss dat hij dan echt zijn speen niet meer hoeft...

Hoe zit het bij jullie op het kdv, zijn er bij jullie ook zoveel zieken? Gister was er WEER een andere invaller, en die gaf Eli een flesje zonder jbpm uit een 123-papspeen! ik wist niet wat ik zag! terwijl er toch duidelijk bij zijn eettekstje staat dat er jbpm bij moet. heb meteen het pak jbpm uit te kast getrokken en er drie scheppen in gekwakt, maar toch heeft eli s avonds nog wat teruggegeven. ben/was er best een beetje kwaad om.
dus vancohtend gevraagd bij de leidster die er weel altijd is waarom er zoveel invallers zijn, er schijnen een heleboel ziek te zijn. dan ben ik een beetje aan het dubben of ik iets moet zeggen tegen de manager. aan de ene kant kan zij er niets aan doen dat er mensen ziek zijn (je leest hier ook op het bankje dat er redelijk wat mensen ziek zijn), maar toch vind ik het vervelend.
en dit meisje gister was heel jong en dan zegt ze "ja, dat kan gebeuren". het is natuurlijk geen halszaak als eli een keertje flesje krijgt uit een te grote speen of zo, maar ik wil toch wel graag continuiteit. of is dit nou overmacht en moet ik het laten gaan?
wat vinden jullie?

(en stiefmoeder gaat minder werken, alleen op woensdag, dus dan is ze er niet meer als eli er is. vind ik ook erg stom, maar kan ik weinig aan doen.)

stukje dat zometeen op mn blog gaat:
quote:
Gister heb ik mijn oneindige muzikale talent geshowd. Ik heb namelijk samen met een vriend van papa een concert gegeven. Hij tikte ritmisch op zijn bord en ik rammelde braaf mee met mijn rammelaar. Als de andere jongen stopte, stopte ik ook en keek gespannen naar het bord in afwachting van de volgende tikjes. En zodra die kwamen, ging ik ook weer los met mijn rammelaar
pi_57301780
zwemluiers koop je bij het kruitvat of soms ook bij de supermarkt... maar hoop winkels hebben ze alleen in de zomer, de kruitvat heeft ze van eigne merk altijd.
pi_57301811
Davinia meestal hebben ze die wel bij de etos oid. (Huggies little swimmers)
  dinsdag 11 maart 2008 @ 10:37:54 #196
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_57301814
Davina, als je er geen goed gevoel over hebt, zou ik dat zeker bespreekbaar maken. het gaat je niet om de mensen die steeds wisselen, maar wel om het feit dat je een bepaalde continuiteit in de zorg voor je kind wilt hebben. Wat als hij nou bijvoorbeeld een allergie had gehad? Zouden ze dan ook gezegd hebben: kan gebeuren? Ik zou het gewoon bepraten. Heeft bij mij toen ook geholpen.

En zwemluiers koop je toch gewoon bij de drogist? Ik wil ook met Anna gaan zwemmen, maar dat ik nog niet geweest ben ligt meer aan mijn onzekerheid in badpak dan aan het gebeuren van Anna aan en uitkleden....
pi_57301855
Memmel, als je twijfelt, wil Pepijn vast wel een keertje mee om anna uit te leggen hoe het moet dat zwemmen
  dinsdag 11 maart 2008 @ 10:43:53 #198
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_57301935
Ja hier hebben we ook al eens plannen gehad om met Linde te gaan zwemmen, maar ik ga nu met mijn zebra-buik echt niet meer in een bikini dus moet ik eerst een leuk badpak vinden Tot die tijd oefent Linde maar met zwemmen in haar badje

O ja in de zomer gaan we wel een weekje naar zo'n park op Texel en dan kom ik er echt niet meer onderuit. Toch maar eens een badpak kopen want ik ben eens met Linde in een ligbad geweest en dat vond ze ook heel erg leuk. Ik ga meteen maar eens online zoeken.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 10:53:46 #199
56471 pinquit
oh my lama!
pi_57302134
stiemie, de leeftijdsbanner van linde doet het niet!!
  dinsdag 11 maart 2008 @ 11:01:09 #200
35189 Troel
scherp en bot
pi_57302281
Ik ga binnenkort ook zwemmen met Ruben, maar dat mag pas na 7 april, want dan heeft ie pas zijn tweede serie prikjes gehad. En dan moeten we nog even wachten, want eerst moeten YPPY en Anna tijd hebben
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')