Of kleine explosieven in de ernstigere gevallen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:58 schreef JoPiDo het volgende:
ik pleit al jaren voor dit idee, maar dan wel in combinatie met een teaser, dan kunnen we ze van een afstandje straffen
quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:39 schreef BillGates het volgende:
Hiervoor kun je het best verplicht alle niet-nederlanders laten chippen. In die chip staat informatie wie de persoon is, hoe lang de verblijfsvergunning geldig is etc. Als iemand geen chip heeft is ie strafbaar, dus illegaal en wordt ie alsnog het land uitgezet.
Ja inderdaad. Want iemand zonder chip is Nederlander! Of is het nou een in Nederland verblijvende buitenlander of illegaal die zich niet heeft laten chippen?quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:52 schreef BillGates het volgende:
[..]
Daarnaast maakt het het leven voor die buitenlander er wel een stuk makkelijker op, ze hebben geen last meer van racisme bij straatcontroles door de politie en invallen van de IND. In 1 oogopslag kan de ambtenaar in functie namelijk zien of die persoon legaal verblijft in Nederland. Geen uitgebreide en lastige controles meer.
Is er nog plaats vrij in die chip?quote:
How this Wireless Dog Fence works? Plug in the transmitter somewhere inconspicuously in your home, garage, or tool shed (do not place in a metal building or next to large metal appliances). The Petsafe Instant Fence (PIF-300) uses a constant radio signal to create a "stay zone". If your dog leaves the stay zone, it receives a warning tone first, if he continues, one second later he will get a correction (at the level you initially set the collar for) and if he continues to leave the correction gets progressively stronger until your dog returns.
This Petsafe PIF-300 Wireless Dog Fence does have an Automatic Safety Shut Off after 27 seconds. Boundary ranges are set instantly with the dial on the transmitter. With the Petsafe Instant Fence (PIF-300), your pet is safe, and your mind is at ease!
hoho er mogen er best een paar naar NL komen. We blijven toch behoefte houden aan vuilnismannen enzo. Bovendien hebben we ook in de landen waar ze vandaan komen deze mensen hard nodig om ons chemisch afval te kunnen dumpen eh verwerken.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:22 schreef Pulu het volgende:
Wel een redelijk plan, maar het helpt niet echt...ik zou TS voorstellen om landen waar illegalen vandaan komen preventief te ruimen...kunnen ze ook niet meer naar Nederland komen....dat is geen symptoombestrijding maar een structuele oplossing
Vergeet niet eerst alle gehandicapten te ruimen dan scheelt ook weer bakken met geld!
quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:01 schreef Seneca het volgende:
Oeh. Ik heb een beter idee. Waarom naaien we niet bij alle buitenlanders een gele ster op kleding?
Godwin ftw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is al een heel erg dieptepunt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:57 schreef BillGates het volgende:
Alle ID-bewijzen zijn binnenkort met RFID tags uitgerust, dus dat chippen is er al.
maar daar waren we toch allemaal heel erg voor? dat vonden we toch allemaal een goed idee?quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:58 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat is al een heel erg dieptepunt.
Wanneer precies vroeg een groot deel van de bevolking dergelijke maatregelen?quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:02 schreef BillGates het volgende:
[..]
maar daar waren we toch allemaal heel erg voor? dat vonden we toch allemaal een goed idee?
ik snap dan echt niet de verontwaardiging over mijn voorstel.
Heel simpel. De ID plicht geld voor iedereen, jij wil alleen buitenlanders chippen. Als je het serieus wil, zul je dus iedereen moeten chippen. Wil jij een chip in je kont? Ik iig niet.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:57 schreef BillGates het volgende:
echt.. ik snap jullie allemaal niet.
wat ik eerder hier heb gezegd: zo erg verschilt mijn plan niet van wat nu beleid is.
Alle ID-bewijzen zijn binnenkort met RFID tags uitgerust, dus dat chippen is er al.
Daarnaast hebben we een identificatieplicht, dus in de praktijk kan iedereen al met een rfid lezer direct gecontroleerd worden. En het oppakken en vastzetten van illegalen heeft ook niemand problemen mee.
Dus wat is er zo erg aan om het geheel nog wat effectiever te maken en het allemaal wat minder lastig en omslachtig te doen?
Oh ja? Waren wij dat allemaal beste BillGates?quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:02 schreef BillGates het volgende:
[..]
maar daar waren we toch allemaal heel erg voor? dat vonden we toch allemaal een goed idee?
Waarmee wou je ze 'plagen'.?quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:58 schreef JoPiDo het volgende:
ik pleit al jaren voor dit idee, maar dan wel in combinatie met een teaser, dan kunnen we ze van een afstandje straffen
lees een gemiddeld forum op internet er maar eens na... of kijk eens hoe mensen die bezorgd zijn over privacy worden afgebrand hier op fok, of kijk eens naar de debatten in de 2e kamer.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:48 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Oh ja? Waren wij dat allemaal beste BillGates?
Ik zie net zo veel reacties voor als tegen op de meeste fora hoor. Dat jij het nou nodig vindt om iedereen over een kam te scheren.quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:20 schreef BillGates het volgende:
[..]
lees een gemiddeld forum op internet er maar eens na... of kijk eens hoe mensen die bezorgd zijn over privacy worden afgebrand hier op fok, of kijk eens naar de debatten in de 2e kamer.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:14 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
[..]
Waarmee wou je ze 'plagen'.?![]()
Je bedoelt een 'Taser'.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het is gewoon fucking hetzelfde manquote:Op woensdag 5 maart 2008 03:12 schreef BillGates het volgende:
[..]
ik vind brandmerken een beetje ver gaan, maar verder gaat het ons dat helemaal niet aan natuurlijk. Als een ander land perse wil dat hun buitenlanders gemerkt worden dan kunnen ze dat best eisen. Het is aan de Nederlandse immigrant dan in dit geval om te beslissen of ie daar aan mee wil werken. De keuze ligt uiteindelijk bij jezelf natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |