abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57167909
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 09:58 schreef JoPiDo het volgende:
ik pleit al jaren voor dit idee, maar dan wel in combinatie met een teaser, dan kunnen we ze van een afstandje straffen
Of kleine explosieven in de ernstigere gevallen.
Niks zwaars ofzo, anders zouden ze onschuldige Nederlanders kunnen treffen, gewoon net genoeg om een voet of enkel eraf te blazen zodat ze iig niet verder kunnen vluchten.
  woensdag 5 maart 2008 @ 14:59:19 #52
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_57174784
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 02:39 schreef BillGates het volgende:
Hiervoor kun je het best verplicht alle niet-nederlanders laten chippen. In die chip staat informatie wie de persoon is, hoe lang de verblijfsvergunning geldig is etc. Als iemand geen chip heeft is ie strafbaar, dus illegaal en wordt ie alsnog het land uitgezet.
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 02:52 schreef BillGates het volgende:

[..]

Daarnaast maakt het het leven voor die buitenlander er wel een stuk makkelijker op, ze hebben geen last meer van racisme bij straatcontroles door de politie en invallen van de IND. In 1 oogopslag kan de ambtenaar in functie namelijk zien of die persoon legaal verblijft in Nederland. Geen uitgebreide en lastige controles meer.
Ja inderdaad. Want iemand zonder chip is Nederlander! Of is het nou een in Nederland verblijvende buitenlander of illegaal die zich niet heeft laten chippen?

Geweldig plan! Los je inderdaad alle plannen mee op .
Krekker is de bom!
pi_57174885
quote:

How this Wireless Dog Fence works? Plug in the transmitter somewhere inconspicuously in your home, garage, or tool shed (do not place in a metal building or next to large metal appliances). The Petsafe Instant Fence (PIF-300) uses a constant radio signal to create a "stay zone". If your dog leaves the stay zone, it receives a warning tone first, if he continues, one second later he will get a correction (at the level you initially set the collar for) and if he continues to leave the correction gets progressively stronger until your dog returns.

This Petsafe PIF-300 Wireless Dog Fence does have an Automatic Safety Shut Off after 27 seconds. Boundary ranges are set instantly with the dial on the transmitter. With the Petsafe Instant Fence (PIF-300), your pet is safe, and your mind is at ease!
Is er nog plaats vrij in die chip?
pi_57175193
Er is weinig bekend over hoe de chips zich in het lichaam blijven gedragen of ze snel stukgaan en of je op langere termijn misschien kanker of een andere schadelijke ziekte van kan krijgen,bovendien zouden er misschien lijken gestolen kunnen worden met de bedoeling de chip uit het lichaam te verwijderen en bij een clandestine buitenlander in te brengen die dan gelijk zonder problemen hier legaal aanwezig is en een uitkering kan krijgen.
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_57175197
Wel een redelijk plan, maar het helpt niet echt...ik zou TS voorstellen om landen waar illegalen vandaan komen preventief te ruimen...kunnen ze ook niet meer naar Nederland komen....dat is geen symptoombestrijding maar een structuele oplossing

Vergeet niet eerst alle gehandicapten te ruimen dan scheelt ook weer bakken met geld!
pi_57175770
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 15:22 schreef Pulu het volgende:
Wel een redelijk plan, maar het helpt niet echt...ik zou TS voorstellen om landen waar illegalen vandaan komen preventief te ruimen...kunnen ze ook niet meer naar Nederland komen....dat is geen symptoombestrijding maar een structuele oplossing

Vergeet niet eerst alle gehandicapten te ruimen dan scheelt ook weer bakken met geld!
hoho er mogen er best een paar naar NL komen. We blijven toch behoefte houden aan vuilnismannen enzo. Bovendien hebben we ook in de landen waar ze vandaan komen deze mensen hard nodig om ons chemisch afval te kunnen dumpen eh verwerken.

Wel even bij de les blijven dus.
pi_57175932
pic=http://url]img120.imageshack.us/img120/4255/02mb8.jpg
pi_57175934
Kickje naar ONZ?
pi_57179028
ben je gek geworden ofzo?
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
  woensdag 5 maart 2008 @ 18:53:32 #60
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_57179287
TC heeft te veel Science Fiction films gekeken.
pi_57180598
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 03:01 schreef Seneca het volgende:
Oeh. Ik heb een beter idee. Waarom naaien we niet bij alle buitenlanders een gele ster op kleding?

Godwin ftw
There is no love sincerer than the love of food.
pi_57180807
Wacht rustig af, uiteindelijk wordt iedereen gechipped en raak je niemand meer kwijt. 14.gif
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:57:51 #63
94510 BillGates
Me postcount!
pi_57182423
echt.. ik snap jullie allemaal niet.

wat ik eerder hier heb gezegd: zo erg verschilt mijn plan niet van wat nu beleid is.
Alle ID-bewijzen zijn binnenkort met RFID tags uitgerust, dus dat chippen is er al.
Daarnaast hebben we een identificatieplicht, dus in de praktijk kan iedereen al met een rfid lezer direct gecontroleerd worden. En het oppakken en vastzetten van illegalen heeft ook niemand problemen mee.

Dus wat is er zo erg aan om het geheel nog wat effectiever te maken en het allemaal wat minder lastig en omslachtig te doen?
pi_57184165
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:57 schreef BillGates het volgende:
Alle ID-bewijzen zijn binnenkort met RFID tags uitgerust, dus dat chippen is er al.
Dat is al een heel erg dieptepunt.
  woensdag 5 maart 2008 @ 23:02:49 #65
94510 BillGates
Me postcount!
pi_57186389
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:58 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Dat is al een heel erg dieptepunt.
maar daar waren we toch allemaal heel erg voor? dat vonden we toch allemaal een goed idee?
ik snap dan echt niet de verontwaardiging over mijn voorstel.
pi_57187080
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:02 schreef BillGates het volgende:

[..]

maar daar waren we toch allemaal heel erg voor? dat vonden we toch allemaal een goed idee?
ik snap dan echt niet de verontwaardiging over mijn voorstel.
Wanneer precies vroeg een groot deel van de bevolking dergelijke maatregelen?
Het draagt nauwelijks iets bij aan de veiligheid van de Nederlandse burger, dus wat is de werkelijke reden?
pi_57190974
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:57 schreef BillGates het volgende:
echt.. ik snap jullie allemaal niet.

wat ik eerder hier heb gezegd: zo erg verschilt mijn plan niet van wat nu beleid is.
Daarnaast hebben we een identificatieplicht, dus in de praktijk kan iedereen al met een rfid lezer direct gecontroleerd worden. En het oppakken en vastzetten van illegalen heeft ook niemand problemen mee.

Dus wat is er zo erg aan om het geheel nog wat effectiever te maken en het allemaal wat minder lastig en omslachtig te doen?
Heel simpel. De ID plicht geld voor iedereen, jij wil alleen buitenlanders chippen. Als je het serieus wil, zul je dus iedereen moeten chippen. Wil jij een chip in je kont? Ik iig niet.
  donderdag 6 maart 2008 @ 11:48:25 #68
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_57193892
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:02 schreef BillGates het volgende:

[..]

Oh ja? Waren wij dat allemaal beste BillGates?
Krekker is de bom!
  donderdag 6 maart 2008 @ 11:52:38 #69
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_57193985
Ik dacht aan chippen van een pinpas
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  donderdag 6 maart 2008 @ 13:14:30 #70
69092 SeNTiNeL0
THE SeNTiNeL
pi_57195624
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 09:58 schreef JoPiDo het volgende:
ik pleit al jaren voor dit idee, maar dan wel in combinatie met een teaser, dan kunnen we ze van een afstandje straffen
Waarmee wou je ze 'plagen'.?

Je bedoelt een 'Taser'.

donderdag 6 maart 2008 @ 13:20:03 #71
94510 BillGates
Me postcount!
pi_57195724
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 11:48 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Oh ja? Waren wij dat allemaal beste BillGates?
lees een gemiddeld forum op internet er maar eens na... of kijk eens hoe mensen die bezorgd zijn over privacy worden afgebrand hier op fok, of kijk eens naar de debatten in de 2e kamer.
pi_57195832
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 13:20 schreef BillGates het volgende:

[..]

lees een gemiddeld forum op internet er maar eens na... of kijk eens hoe mensen die bezorgd zijn over privacy worden afgebrand hier op fok, of kijk eens naar de debatten in de 2e kamer.
Ik zie net zo veel reacties voor als tegen op de meeste fora hoor. Dat jij het nou nodig vindt om iedereen over een kam te scheren.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_57195903
Moet dat chipje ook in de vorm zijn van een klein geel davidssterretje? .
pi_57196744
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 13:14 schreef SeNTiNeL0 het volgende:

[..]

Waarmee wou je ze 'plagen'.?

Je bedoelt een 'Taser'.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

je hebt gelijk
pi_57199033
Als iemand illegaal het land binnenkomt, gaat 'ie echt niet even langs de vreemdelingenpolitie om zich te laten chippen, en zich vervolgens uit te laten zetten
pi_57205787
Beroep: Krankzinnige geleerde
Bron http://fotoboek.fok.nl/BillGates

Gelukkig dat dan alles klopt. De TT, OP en TS.

Wat moeten we hier meer over zeggen? Nou ja, vooruit dan: slotje

[ Bericht 0% gewijzigd door EchtGaaf op 06-03-2008 20:53:18 ]
  Redactie Frontpage donderdag 6 maart 2008 @ 20:46:58 #77
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_57205890
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 03:12 schreef BillGates het volgende:

[..]

ik vind brandmerken een beetje ver gaan, maar verder gaat het ons dat helemaal niet aan natuurlijk. Als een ander land perse wil dat hun buitenlanders gemerkt worden dan kunnen ze dat best eisen. Het is aan de Nederlandse immigrant dan in dit geval om te beslissen of ie daar aan mee wil werken. De keuze ligt uiteindelijk bij jezelf natuurlijk.
het is gewoon fucking hetzelfde man
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  donderdag 6 maart 2008 @ 20:55:30 #78
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_57206101
Leuk plan voor mensen die in een getuigenbeschermingsproject zitten !
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')