abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57214953
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 08:16 schreef Mr.H het volgende:

[..]

Ik weet wel dat het de juiste beslissing is, in ieder geval beter nu achter komen als vlak na het trouwen
maar ja verstand en gevoel he, ik laat mijn verstand de boventoon voeren tot alles geregeld is. Dan kan ik ook niet meer terug en begin dan wel aan de verwerking

In dat op zicht moet ik wel kontakt met haar hebben om de boel te regelen maar daarna is het klaar!
hou het zakelijk. De afhandeling wat betreft spullen en financien is een zakelijk gebeuren. Handel daar ook naar. En leg alles goed vast.
Co-ouder van twee geweldige kinderen
  vrijdag 7 maart 2008 @ 08:37:35 #182
14827 Kogando
Modelprutser
pi_57214974
Pff, mooie boel. Toen ik las dat ze zei dat het alleen bij MSN was gebleven dacht ik al, ja ja.. Jammer om te lezen dat ze dus ook echt fysiek vreemd is gegaan.

In ieder geval heel veel sterkte. Praat er veel over en heb zo weinig mogelijk contact met haar, des te sneller ben je er weer overheen!
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 10:50:26 #183
205006 Adolecens
a.k.a. Ado
pi_57217104
Hey Mr...

Kut voor je man, ik had echt gehoopt voor je dat je er uit zou kunnen komen, maar het feit dat er toch nog meer is gebeurt dan alleen dit geeft eigenlijk ook geen vertrouwen meer in de toekomst.

Stel... stel! je voor dat je het haar deze keer weer had vergeven, dan is het echt gedaan, dan weet ze dat ze je kan blijven bespelen, je het haar kan blijven vergeven en zij blijft door rotzooien... Het eerdere slippertje, het msn'en en nu ook weer een andere vent... Deze meid is niet toe aan een volgende stap in haar leven en daar commitment aan te geven.

Die wilde een veilige thuishaven, waar ze op terug kon vallen en voor de rest lekker haar eigen dubbelleventje leiden. Ik vind het bijzonder dat je deze stap duidelijk en concreet genomen hebt, ook al is ie moeilijk.

Ik hoop voor je dat je er op een goeie manier uit zult komen en dat er niet nog ergens een trap na gaat komen.

Succes en sterkte met alles!

PS;
Mag ik vragen hoe lang jullie een relatie hadden?
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  vrijdag 7 maart 2008 @ 11:12:16 #184
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_57217563
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 10:50 schreef Adolecens het volgende:
PS;
Mag ik vragen hoe lang jullie een relatie hadden?
Staat in de OP, ruim 6 jaar.

Erg jammer, TS maar ze bleek je dus inderdaad niet waard te zijn. Knap dat je er gelijk mee gestopt bent. Sterkte!
pi_57218240
Wat een kutwijf zeg dat ze toch ook nog fysiek is vreemdgegaan met een andere man. Ik vind het knap dat je toch bij haar bent weggegaan. Het is hartstikke kut om zo je huwelijk afgeblazen te zien worden, en alle toestanden die erbij zullen komen, maar achteraf zul je blij zijn dat je het hebt gedaan. Heel veel sterkte ermee!
pi_57218551
Zo, net even het hele topic gelezen en ik ben blij dat TS uiteindelijk de juiste beslissing genomen heeft (na het openbaren van haar andere slippertje) door bij haar weg te gaan.
Het voelt nu zwaar en moeilijk, zeker als je nog van alles moet regelen en afzeggen; maar geef het de tijd en uiteindelijk besef je dat je een goede beslissing genomen hebt (hoe pijn het nu ook doet).
Neem lekker de tijd voor jezelf en het verwerken van de relatie, want dit is natuurlijk veel pijnlijker dan uit elkaar gaan wanneer "je niet meer bij elkaar past"

Sterkte TS!
  vrijdag 7 maart 2008 @ 12:14:37 #187
94510 BillGates
Me postcount!
pi_57218892
en nog steeds heb ik geen antwoord gekregen op mijn vraag 'WAT IS DAN VREEMDGAAN'

neuken, zoenen, knuffelen, msn'en ?????
pi_57219095
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:14 schreef BillGates het volgende:
en nog steeds heb ik geen antwoord gekregen op mijn vraag 'WAT IS DAN VREEMDGAAN'

Open daar lekker ff een nieuw topic over
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  vrijdag 7 maart 2008 @ 12:26:08 #189
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57219140
quote:

na 6 jaar in een relatie lijken me de grenzen toch wel duidelijk, en ja dat is voor elke relatie anders...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 7 maart 2008 @ 12:27:03 #190
94510 BillGates
Me postcount!
pi_57219161
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:24 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]

Open daar lekker ff een nieuw topic over
nee, ik heb dat TS al 2 keer eerder gevraagd, en eigenlijk geeft ie nergens duidelijk aan wat er nou precies is gebeurd. NU kun je wel zeggen 'vreemdgaan is voor iedereen iets anders, dus dat is helemaal niet van belang', maar ik vind het wel van belang. Sommige mensen houden er namelijk nogal eens een onrealistisch wereldbeeld er op na, waarin zoenen reden genoeg is om een huwelijk op te geven. Dan is het toch wel van belang om de voors en tegens ggoed af te wegen en zo iemand wat meer realiteitszin bij te brengen.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 12:27:42 #191
94510 BillGates
Me postcount!
pi_57219171
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:26 schreef Re het volgende:

[..]

na 6 jaar in een relatie lijken me de grenzen toch wel duidelijk, en ja dat is voor elke relatie anders...
ik vond het gewoon apart dat TS daar tot nu toe geen antwoord op heeft gegeven, en ik had het al 2 keer eerder gevraagd.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 12:29:19 #192
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57219215
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:27 schreef BillGates het volgende:

[..]

ik vond het gewoon apart dat TS daar tot nu toe geen antwoord op heeft gegeven, en ik had het al 2 keer eerder gevraagd.
Het is niet verplicht om te moeten reageren op iedereen, als TS daar behoefte aan heeft komt die reactie vanzelf wel, dat hoef je dan niet tig keer te gaan herhalen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 7 maart 2008 @ 12:30:58 #193
94510 BillGates
Me postcount!
pi_57219244
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:29 schreef Re het volgende:

[..]

Het is niet verplicht om te moeten reageren op iedereen, als TS daar behoefte aan heeft komt die reactie vanzelf wel, dat hoef je dan niet tig keer te gaan herhalen
tot die tijd neem ik het verhaal van TS dan met een korreltje zout.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 12:33:33 #194
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_57219299
quote:

[..]

quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:17 schreef Mr.H het volgende:
inprincipe vind ik dit al een vorm van vreemd gaan
maar echt het bed met iemand anders delen is natuurlijk het toppunt,
TS heeft hiermee geantwoord, als hij gaat niet verder op in wil gaan is dat toch zijn goed recht?
pi_57219381
quote:

quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:26 schreef Re het volgende:
Dit dus
pi_57219450
quote:

[..]

nee, ik heb dat TS al 2 keer eerder gevraagd, en eigenlijk geeft ie nergens duidelijk aan wat er nou precies is gebeurd. NU kun je wel zeggen 'vreemdgaan is voor iedereen iets anders, dus dat is helemaal niet van belang', maar ik vind het wel van belang. Sommige mensen houden er namelijk nogal eens een onrealistisch wereldbeeld er op na, waarin zoenen reden genoeg is om een huwelijk op te geven. Dan is het toch wel van belang om de voors en tegens ggoed af te wegen en zo iemand wat meer realiteitszin bij te brengen.
Wanneer is het voor jou vreemdgaan dan? Wat is jouw definitie?

Sterkte Mr. H!
pi_57219459
Idd, ik vind dat een duidelijk antwoord hoor. En vind idd dat het nu niet meer belangrijk is, voor iedereen ligt de grens ergens anders, en dat hij deze beslissing maakt is al moeilijk genoeg. Hoeft hij geen verantwoording over te geven vind ik.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 12:46:23 #198
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_57219553
Godallejezus, heb niet alles gelezen maar dreigen dat je een keylogger gaat installeren . Dat drijft dr alleen maar verder van je weg. Dan kun je erop rekenen dat ze binnen 2 weken bij een ander in bed ligt..
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_57219595
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 20:35 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ach ja, het huwelijk schijnt tegenwoordig toch niets meer te betekenen, getuige de scheidingsstatistieken
In mijn ogen zijn die scheidingsstatistieken juist het gevolg van dat mensen te VEEL waarde hechten aan het huwelijk. Je bent misschien al jaren bij elkaar, maar nee, pas als jullie namen ergens samen op een papiertje in het gemeenteregister staan, pas dan zijn jullie op magische manier ineens gelukkig
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_57219661
Oh, en Mr. H., goed man, dat je die knoop zo snel door hebt kunnen hakken. Mijn respect heb je

Ik denk dat veel mensen hier in R&P nog 4 jaar lang topics hadden gemaakt over dat hun huwelijk niet loopt en dat ze hun vrouw niet vertrouwen, etc., maar jij hebt jezelf dat allemaal bespaard. Nu kun je die 4 jaar gelukkig besteden aan iemand die wel de moeite waard is.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_57219665
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:46 schreef fathank het volgende:
Godallejezus, heb niet alles gelezen maar dreigen dat je een keylogger gaat installeren . Dat drijft dr alleen maar verder van je weg. Dan kun je erop rekenen dat ze binnen 2 weken bij een ander in bed ligt..
Uhm, dat heeft hij niet echt gedaan hoor. Misschien is het handig om toch het hele topic te lezen?
pi_57219666
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:46 schreef fathank het volgende:
Misschien moet je dan toch maar de moeite nemen om het hele topique te lezen
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_57219680
Oei dit doet pijn
Sterkte TS en vergeet niet het is niet jouw schuld maar de hare zij is hier de hoer
  vrijdag 7 maart 2008 @ 12:59:52 #204
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_57219810
Men, ik ben te naief!!
Ik dacht eerst.. Hmm, waar rook is is vuur, maar zal wel meevallen... (waarom ga je anders trouwen!)...

Dit zal wel zwaaaar overdreven zijn, dacht ik.
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 02:56 schreef Adolecens het volgende:
Zo begint het he, manlief veel weg van huis, vrouwlief verveelt haar eigen en zoekt wat vertier achter de pc, daar is een luisterend oor van een andere man die volkomen begripvol is en vrouwlief het gevoel geeft dat ze een aardige man heeft leren kennen die naar haar luistert, terwijl die vent alleen maar die dingen zegt, die ze graag wil horen ten einde haar zo snel mogelijk tussen de lakens tegen te komen. Vrouwlief wil graag verder praten en stort haar hele hart en alle intieme details, gemis en andere fantasietjes bij msnvrinedje eruit, msnvriendje heeft weer voldoende fapmateriaal en voor je het weet is ze pwnd en blijf jij achter met het huis en de hond...

Conclusie: JA!
En in stripverhaalvorm:

ik was ook een van die schermdichtklappers

-edit-
maar ook weleens het luisterende oor...

En dan...
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 07:54 schreef Mr.H het volgende:
En dat blijkt dus ook, het is niet alleen MSN gebleven. Nou ja met deze man wel, Ze had ergens anders een andere man opgeduikeld die het haar wel fysiek gaf!
Ik was inderdaad meer richting het vergeven gegaan, maar nu ze dit er ook bij geflikt heeft is het ook voor mij zo klaar als een klontje.

Nu maar eens kijken hoe we de rest moeten regelen, dingen afzeggen, huis verkopen ja of nee? etc.....

Stupid me.

[ Bericht 14% gewijzigd door Cutebutpsycho op 07-03-2008 13:06:13 ]
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  vrijdag 7 maart 2008 @ 13:08:00 #205
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_57219957
je hebt in ieder geval de juiste beslissing gemaakt. Succes
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_57220139
Dat is niet makkelijk zo'n beslissing te nemen.
Maar respect dat je het gedaan hebt.

Heel goed dat je jezelf de kans geeft een beter gevoelsleven te krijgen.

Succes en sterkte!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  vrijdag 7 maart 2008 @ 14:05:11 #207
19142 tslh
Never at ease.....
pi_57221083
Je hebt de goede beslissing genomen: ook al voelt het nu niet zo. Wees blij dat je niet met haar bent getrouwd: helemaal nu je hebt gehoord dat het niet alleen MSN'en was met iemand zoals ze je eerst wijsmaakte.

Wat betreft het uitleggen aan de familie, vrienden, kennissen: ga hier een beetje subtiel mee om. Iemand zwartmaken zou alsnog kunnen resulteren in nare situaties waar met modder gegooid gaat worden, waar je ellende kan krijgen met de financiele afhandeling, etc. Je hoeft niet te liegen natuurlijk, maar de hele wereld hoeft ook niet jullie prive verhaal te kennen. Ik zou gewoon met haar afspreken dat jullie besloten hebben dat jullie samen geen toekomst zien en dus de ingeslagen weg niet voortzetten.

Sterkte de komende tijd!
Life is funny. Well, yours is. To me.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 14:11:00 #208
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_57221193
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 14:05 schreef tslh het volgende:
Je hebt de goede beslissing genomen: ook al voelt het nu niet zo. Wees blij dat je niet met haar bent getrouwd: helemaal nu je hebt gehoord dat het niet alleen MSN'en was met iemand zoals ze je eerst wijsmaakte.

Wat betreft het uitleggen aan de familie, vrienden, kennissen: ga hier een beetje subtiel mee om. Iemand zwartmaken zou alsnog kunnen resulteren in nare situaties waar met modder gegooid gaat worden, waar je ellende kan krijgen met de financiele afhandeling, etc. Je hoeft niet te liegen natuurlijk, maar de hele wereld hoeft ook niet jullie prive verhaal te kennen. Ik zou gewoon met haar afspreken dat jullie besloten hebben dat jullie samen geen toekomst zien en dus de ingeslagen weg niet voortzetten.

Sterkte de komende tijd!
Ik zou niet weten waarom TS niet kan vertellen dat ze vreemdging. Ok, hij hoeft het natuurlijk niet van de daken te schreeuwen, maar waarom zou hij een lulverhaal ophangen over we zien geen toekomst meer blabla terwijl hij maar wat graag een toekomst met haar had gehad. Lijkt me niet makkelijk voor hem. Laat TS maar lekker eerlijk zijn, daar kom je veel verder mee.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 14:16:03 #209
19142 tslh
Never at ease.....
pi_57221282
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 14:11 schreef Riro het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom TS niet kan vertellen dat ze vreemdging. Ok, hij hoeft het natuurlijk niet van de daken te schreeuwen, maar waarom zou hij een lulverhaal ophangen over we zien geen toekomst meer blabla terwijl hij maar wat graag een toekomst met haar had gehad. Lijkt me niet makkelijk voor hem. Laat TS maar lekker eerlijk zijn, daar kom je veel verder mee.
Ik zei ook dat hij niet hoeft te liegen (helemaal niet tegen familie, etc.) maar dat ook niet iedereen (collega's, buren, etc.) de hele waarheid hoeft te weten. Maar dit moet TS natuurlijk allemaal fijn zelf uitmaken.
Life is funny. Well, yours is. To me.
pi_57222233
Ik heb het topic redelijk gevolgt.
Klote voor je man.
Wel goed hoe je er mee omgaat! eerst zakelijk afhandelen!!
R.E.S.P.E.C.T
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')