Mjha, als je wel de moeite had genomen te lezen, had je gelezen dat TS in overleg met z'n inmiddels ex vriendin, , meer is gaan werken/carrière is gaan maken en dat dat meer reizen en van huis gaan inhield. In overleg dus, dus mevrouw had aan kunnen voelen dat er dan ook minder sex/aandacht aan te pas zou komen. Voelt bij mij dus aan van: tsjah, lekker extra geld voor mij en minder fysieke affectie neem ik erbij voor lief. Dan is het niet normaal dat je alsnog buiten de deur gaat neuken. Maar ja, is voor sommige mensen gewoon lastig, voor 1 ding wat je graag wilt het andere opgeven of een beetje loslaten.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:13 schreef tzja het volgende:
Zoals ik al eerder aangaf.
Blijkbaar kwam (lolzz) ze thuis niet aan haar trekken.
De reden weet ik ook niet, dat is hier niet verteld.
Maar als de sex goed is ga je het niet buitenshuis zoeken.
Kijk dit zijn steekhoudende argumenten, nu mogen jullie weer.
Yoo, give the ladies what they want.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:48 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Mjha, als je wel de moeite had genomen te lezen, had je gelezen dat TS in overleg met z'n inmiddels ex vriendin, , meer is gaan werken/carrière is gaan maken en dat dat meer reizen en van huis gaan inhield. In overleg dus, dus mevrouw had aan kunnen voelen dat er dan ook minder sex/aandacht aan te pas zou komen. Voelt bij mij dus aan van: tsjah, lekker extra geld voor mij en minder fysieke affectie neem ik erbij voor lief. Dan is het niet normaal dat je alsnog buiten de deur gaat neuken. Maar ja, is voor sommige mensen gewoon lastig, voor 1 ding wat je graag wilt het andere opgeven of een beetje loslaten.
Dus, de reden is wel verteld, maar er zit allicht nog wat cum in je ogen van de laatste keer dat je kei ruige sex gehad hebt. Aangezien je er nogal op gefixeerd lijkt je partner maar zo vaak mogelijk door te smeren ben je misschien nogal wat van de wereld door die neukpartij van, 3 minuten geleden?
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat jij gewoon meisjes/vrouwen kiest met het iq van een straattegel die niet veel van hun partner eisen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:01 schreef tzja het volgende:
[..]
Yoo, give the ladies what they want.
Ik ben gezegend, kan er ook niks aan doen.
Is ook moeilijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:33 schreef Mr.H het volgende:
tzja
je mag d'r hebben hoor eens kijken hoe lang ze bij je blijft zonder het bij een ander te zoeken!
Ik heb haar overigens nog nooit erover gehoord dat ze te kort zou komen.
Hoe is het vandaag gegaan. Mwah ben alvast wat spullen gaan uitzoeken, maar ai wat het is het moeilijk.
Ik heb op een gegeven moment mn telefoon uitgezet, ze bleef me maar smsen. Ook terwijl ik haar heb laten weten dat het geen zin heeft, het nu klaar voor me is.
Ze moest eens weten hoe ik twijfel. Maar ik weet dat als ik daar nu aan toe geef er niks veranderd.
Op advies van mn pa een afspraak gemaakt met een financieel adviseur om te kijken hoe we het het beste met ons huis kunnen doen. Ik weet al dat zij het niet kan overnemen, maar of ik dat wil is nog maar de vraag, hier zitten natuurlijk alle herinneringen.
Zo meteen met mn beste vriend de kroeg op z;n kop zetten. Even mn zinnen verzetten
dank snap wel wat je bedoeldquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:35 schreef housewous het volgende:
[..]
Is ook moeilijk.
Veel plezier! (voor zover je van plezier kan spreken!
thanks!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:44 schreef Oblivion het volgende:
Drink niet teveel, anders zit je op het eind van de avond te huilen in hoekje...![]()
Dat wil je niet.
PARTY HARD!
Fijne avond(zo fijn mogelijk iig) en heel veel sterktequote:
Mevrouw heeft nu ineens het idee dat ze wel heel veel kwijt gaat raken. Jammer dat ze dit nu pas in ziet. Onthou dat een vos z'n streken nooit verliest.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:33 schreef Mr.H het volgende:
Hoe is het vandaag gegaan. Mwah ben alvast wat spullen gaan uitzoeken, maar ai wat het is het moeilijk.
Ik heb op een gegeven moment mn telefoon uitgezet, ze bleef me maar smsen. Ook terwijl ik haar heb laten weten dat het geen zin heeft, het nu klaar voor me is.
Ze moest eens weten hoe ik twijfel. Maar ik weet dat als ik daar nu aan toe geef er niks veranderd.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:44 schreef Oblivion het volgende:
PARTY HARD!
ik probeer het ook, ik heb tot nu toe ook niet uit mezelf kontakt met haar opgenomen,quote:Op zondag 9 maart 2008 22:11 schreef LasTeR het volgende:
Ik denk dat je het beste gevoelloos tegenover haar moet blijven op dit moment. Gewoon met je verstand blijven denken. Sterkte man.
Indd!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:03 schreef Xennia het volgende:
Sterkte! Was je daar toch bijna met een sloerie getrouwd.
Gooi je er wel even een SOA test tegenaan, want die ene man die ze opbiechtte zou wel eens het topje van de ijsberg kunnen zijn
Eens wordt ze serieus en wordt ze minder sopperig voor andere mannen. Ik hoop dan ook altijd dat dit soort mensen het eens zelf mee mogen maken van de andere kant, en dat op een langzame pijnlijke manierquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:26 schreef neo2000 het volgende:
Godverdomme man.. Wat een fucking naaistreek.
Ik vraag mezelf af hoe zulke mensen (want daar kom je op zo'n moment achter, dat ze er "zo eentje" is) elke ochtend zichzelf recht in de ogen kunnen kijken als ze voor de spiegel staan. Dan heb je toch echt geen gevoel voor eigenwaarde? Of zijn zulke mensen echt alleen maar zo gefocussed op hun eigen directe "plezier" dat de rest om hen heen gewoon ophoud te bestaan? Ik kan er echt niet bij wat zulke mensen drijft en hoe zij de dag doorkomen met zichzelf.![]()
TS; sterkte de komende tijd..!
ja dat idee had ik al wel, het helpt me ook trouwens vooral als zij weer probeert te lijmenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:02 schreef Re het volgende:
het is een logische vervolg stap qua emoties hoor de kwaadheid
en anders lees je het topic evenquote:Op zondag 16 maart 2008 11:36 schreef damar82 het volgende:
Het lijkt me duidelijk. ten eerste vertrouw je haar niet helemaal (wat logisch is vanwege het verleden) wat me al geen goede basis lijkt.
ten tweede geeft zij ook nu veel aanleiding om haar niet te vertrouwen, hele grote kans dat ze met mannen zit te msnen of ze letterlijk vreemd is gegaan weet je natuurlijk niet, maar ze vind wel dat het nodig is het te verbergen door het venster weg te klikken.
Verder klink je niet overtuigd wanneer je zegt dat jullie het toen hebben uitgesproken...
Niet een fantastische basis om te gaan trouwen maar wie ben ik om dat te beoordelen. Liefde overwint toch alles?!
Blijkbaar niet kneus. Lees het topic volgende keer eerst maar even door vooral als het al op pagina 6 zit.quote:Op zondag 16 maart 2008 11:36 schreef damar82 het volgende:
Het lijkt me duidelijk. ten eerste vertrouw je haar niet helemaal (wat logisch is vanwege het verleden) wat me al geen goede basis lijkt.
ten tweede geeft zij ook nu veel aanleiding om haar niet te vertrouwen, hele grote kans dat ze met mannen zit te msnen of ze letterlijk vreemd is gegaan weet je natuurlijk niet, maar ze vind wel dat het nodig is het te verbergen door het venster weg te klikken.
Verder klink je niet overtuigd wanneer je zegt dat jullie het toen hebben uitgesproken...
Niet een fantastische basis om te gaan trouwen maar wie ben ik om dat te beoordelen. Liefde overwint toch alles?!
quote:Op zondag 16 maart 2008 12:51 schreef damar82 het volgende:
[quote]Op zondag 16 maart 2008 12:19 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Blijkbaar niet kneus. Lees het topic volgende keer eerst maar even door vooral als het al op pagina 6 zit.
[/quote
Nee iemand die zo neerbuigend doet zoals jij moeten we serieus nemen. Dat vind ik nou sneu andere afzeiken op internet!
Kan je me het verschil uitleggen?quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:48 schreef Seneca het volgende:
[..]
Simpleton
Het lijkt me wel waarschijnlijk dat ze gesprekken met iemand voert die ze liever niet aan jou laat zien. Dat kunnen intieme gesprekken zijn, gesprekken die je normaal gesproken alleen met je partner voert. Het is dus mogelijk dat ze emotioneel vreemdgaat. Maar dat wil nog niet, ik herhaal NIET zeggen dat ze ook fysiek is vreemdgegaan (hoewel dat natuurlijk ook tot de mogelijkheden behoort)
je hebt de log al gelezen, dat is al eigenlijk niet iets wat je imo kunt maken. Maar een keylogger installeren om je vermoedens te bevestigen?quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:02 schreef e2mtr2 het volgende:
[..]
Instaleer een keylogger en verberg dat goed en verwijder het ook weer na een week ofzo. Weet je in ieder geval waar je aan toe bent.
Erm, één of twee pagina's terug schreef TS al dat het afgelopen is tussen henquote:
wederom een bevestiging dat je gevoel bijna altijd gelijk heeft... dat is wel wat ik geleerd heb: handelen naar je gevoel en laat je er niet vanaf praten door je vriendin (alhoewel die er wel ontzettend goed in zijn om de schijn hoog te houden dat t wel zo is).quote:Op vrijdag 7 maart 2008 07:54 schreef Mr.H het volgende:
Jullie zullen allemaal vast opgelucht zijn, ik helaas nog niet
Gister heb ik besloten om het huwelijk afte zeggen en bij haar weg te gaan.
Het gesprek verliep moeizaam, we wisten ons allebei geen houding te geven, ik had even het gevoel bij een jerry springer show te zitten, schat ik hou van je maar.....
Ik had de hele avond het idee er komt nog wat. En dat blijkt dus ook, het is niet alleen MSN gebleven. Nou ja met deze man wel, Ze had ergens anders een andere man opgeduikeld die het haar wel fysiek gaf!
Ik was inderdaad meer richting het vergeven gegaan, maar nu ze dit er ook bij geflikt heeft is het ook voor mij zo klaar als een klontje.
Nu maar eens kijken hoe we de rest moeten regelen, dingen afzeggen, huis verkopen ja of nee? etc.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |