abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 maart 2008 @ 15:02:32 #276
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57395373
het is een logische vervolg stap qua emoties hoor de kwaadheid
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_57395390
Top Mr. H.! Al die emoties, het kwaad worden, de jankbuien, hoort er (helaas) allemaal bij. Maar lichtpuntje, het gaat ook allemaal weer over in jouw geval.
Doorbijten en je leven weer op de rails zetten, maar dat gaat je wel lukken, zo te lezen.

Volhouden he? Sterkte en s6.
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_57395392
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 15:02 schreef Re het volgende:
het is een logische vervolg stap qua emoties hoor de kwaadheid
ja dat idee had ik al wel, het helpt me ook trouwens vooral als zij weer probeert te lijmen
wordt ik kwaad hangt zij op!
  zaterdag 15 maart 2008 @ 16:27:37 #279
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_57396594
Ik heb respect voor de manier waarop je met de hele situatie bent omgegaan. Ondanks alle emoties heb je de kalmte bewaard, niets overhaast, en (in mijn ogen) uiteindelijk de juiste beslissing genomen.

Heel veel sterkte gewenst met de rest van dit -afschuwelijke- proces. Het zal nog wel de nodige moeilijke momenten opleveren in de toekomst, maar ik denk dat het helemaal goed gaat komen met je.

Ik gun je nog veel plezier met je werk, een leuk nieuw huis voor jezelf en wie weet, op den duur weer een leuke vriendin (maar overhaast het niet ).
... ♥ ik mis je ♥
pi_57410016

[ Bericht 100% gewijzigd door damar82 op 16-03-2008 17:30:11 ]
  zondag 16 maart 2008 @ 12:14:29 #281
94510 BillGates
Me postcount!
pi_57410623
quote:
Op zondag 16 maart 2008 11:36 schreef damar82 het volgende:
Het lijkt me duidelijk. ten eerste vertrouw je haar niet helemaal (wat logisch is vanwege het verleden) wat me al geen goede basis lijkt.
ten tweede geeft zij ook nu veel aanleiding om haar niet te vertrouwen, hele grote kans dat ze met mannen zit te msnen of ze letterlijk vreemd is gegaan weet je natuurlijk niet, maar ze vind wel dat het nodig is het te verbergen door het venster weg te klikken.
Verder klink je niet overtuigd wanneer je zegt dat jullie het toen hebben uitgesproken...
Niet een fantastische basis om te gaan trouwen maar wie ben ik om dat te beoordelen. Liefde overwint toch alles?!
en anders lees je het topic even
  zondag 16 maart 2008 @ 12:19:58 #282
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_57410701
quote:
Op zondag 16 maart 2008 11:36 schreef damar82 het volgende:
Het lijkt me duidelijk. ten eerste vertrouw je haar niet helemaal (wat logisch is vanwege het verleden) wat me al geen goede basis lijkt.
ten tweede geeft zij ook nu veel aanleiding om haar niet te vertrouwen, hele grote kans dat ze met mannen zit te msnen of ze letterlijk vreemd is gegaan weet je natuurlijk niet, maar ze vind wel dat het nodig is het te verbergen door het venster weg te klikken.
Verder klink je niet overtuigd wanneer je zegt dat jullie het toen hebben uitgesproken...
Niet een fantastische basis om te gaan trouwen maar wie ben ik om dat te beoordelen. Liefde overwint toch alles?!
Blijkbaar niet kneus. Lees het topic volgende keer eerst maar even door vooral als het al op pagina 6 zit.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_57411206
[

[ Bericht 99% gewijzigd door damar82 op 16-03-2008 17:29:16 ]
  zondag 16 maart 2008 @ 13:10:40 #284
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_57411448
quote:
Op zondag 16 maart 2008 12:51 schreef damar82 het volgende:
[quote]Op zondag 16 maart 2008 12:19 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Blijkbaar niet kneus. Lees het topic volgende keer eerst maar even door vooral als het al op pagina 6 zit.
[/quote

Nee iemand die zo neerbuigend doet zoals jij moeten we serieus nemen. Dat vind ik nou sneu andere afzeiken op internet!
Doe ik in het echt ook wel dus zal hier weinig anders doen. Maar dit topic gaat over de frustraties van TS, en niet de jouwe. Fijne dag verder!
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  zondag 16 maart 2008 @ 13:19:05 #285
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57411564
laten we het leuk houden, het is al moeilijk zat om een heel topic door te lezen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_57505499
heb je topic grotendeels gelezen en vindt t zwaar kut voor je, ik heb ook al een huwelijk achter de rug en zelfs voor we gescheiden waren was ze al publiekelijk met een ander onder mijn ogen.....ik hoop dat je er nog enigzins naar omstandigheden erdoor komt ........time heals all wounds.....maar het begin is altijd moeilijk,....sterkte

[ Bericht 1% gewijzigd door hans26 op 20-03-2008 19:10:42 ]
gr hans
  donderdag 20 maart 2008 @ 19:04:47 #287
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_57505623
Heb het topic gelezen en wil je even een hart onder de riem steken Je hebt de juiste beslissing gemaakt en verdient zoveel beter! Je zal het zwaar hebben op het moment en dat zal nog wel even duren...een relatie en een aankomend huwelijk opgeven is niet zomaar iets. Maar zonder haar ben je beter af. Veel sterkte en succes de komende tijd!
To infinity…and beyond!
pi_57519633
Hoe is het nu met je TS?
Nog contact gehad of iets dergelijks?
  vrijdag 21 maart 2008 @ 23:39:23 #289
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_57531542
* Leeft ook mee...
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_57564107
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 02:48 schreef Seneca het volgende:

[..]

Simpleton

Het lijkt me wel waarschijnlijk dat ze gesprekken met iemand voert die ze liever niet aan jou laat zien. Dat kunnen intieme gesprekken zijn, gesprekken die je normaal gesproken alleen met je partner voert. Het is dus mogelijk dat ze emotioneel vreemdgaat. Maar dat wil nog niet, ik herhaal NIET zeggen dat ze ook fysiek is vreemdgegaan (hoewel dat natuurlijk ook tot de mogelijkheden behoort)
Kan je me het verschil uitleggen?
Ik zou het ongeveer net zo erg vinden als mn vriendin denkt dingen niet met me te kunnen uitpraten dan dat ze lompweg een ander neuqkt.

OT:
Mijn vriendin heeft af en toe ook wel es van die "nee je mag dit niet zien" datjes.
Doe er verder niets mee, goed of slecht ik vertrouw haar gewoon, al moet ik wel toegeven dat juist het verbergen het idd ietwat verdacht maakt.
Als ze niets had gezegt, had ik niets gezien, als ze nu zegt "mag je niet zien" krijg ik JUIST de neiging te kijken.

Dus, ik snap de ts ergens wel.
pi_57564259
Lees nu ook de rest van topic. Blij dat het "goed" is afgelopen soort van.
  zondag 23 maart 2008 @ 19:48:01 #292
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_57564779
sterkte Mr. H

misschien is het alsnog een goed plan om wat minder te gaan werken en weer een wat socialer leven op te bouwen
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  donderdag 3 april 2008 @ 08:49:42 #293
41280 marc1982
Red light -- Green light
pi_57797909
hele topic doorgelezen..
word je niet heel vrolijk van..
tot de helft gelezen met het idee van 'het zal wel niet'
en toch is het zo..

heel veel sterkte en succes Mr. H
dus...
pi_57800125
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 03:02 schreef e2mtr2 het volgende:

[..]

Instaleer een keylogger en verberg dat goed en verwijder het ook weer na een week ofzo. Weet je in ieder geval waar je aan toe bent.
je hebt de log al gelezen, dat is al eigenlijk niet iets wat je imo kunt maken. Maar een keylogger installeren om je vermoedens te bevestigen? Een relatie is opgebouwd uit gevoel, wanneer jij iets voelt moet je haar daarmee confronteren en als dat niet helpt voor jou moet je jezelf te rade gaan of je nog wel zo verder zou willen gaan.

Ik heb ong. hetzelfde meegemaakt en ook de fout gemaakt door haar telefoon/log te gaan lezen, maar achterafgezien was dat helemaal niet nodig; m'n gevoel was meer dan voldoende om daar naar te handelen. Wat ik gelezen heb in de logs, wist ik ong. al via m'n gevoel...

Ik zou het volgende doen: haar confronteren met je gevoel, zeggen dat je weet dat er iets is veranderd tussen jullie en dat je dat merkt in haar gedrag. Als ze doet alsof haar neus bloed zou ik zeggen dat ze maar kan vertrekken en alleen hoeft terug te komen als ze mee wilt praten en niet doen alsof er niets is veranderd. Een respectvolle partner respecteert en erkent elkaars gevoel, hoe onredelijk het ook ooit is, je moet er gewoon met elkaar over kunnen praten. Het rare van gevoel is, is dat het nooit goed of fout kan zijn want het is allemaal hoe een persoon dat subjectief ervaart.

Mocht dit allemaal neit helpen en ze blijft doen alsof er niets an de hand is maar wel 'schuw' doen en je blijft dat kut gevoel houden, zou ik het (na verloop van tijd en ook een eind aan breien en vertellen waarom. Mocht er dan écht niets aan de hand zijn, dan kan het zeker nog goed komen. Doet ze er geen moeite voor om je terug te krijgen, dan weet je genoeg.

Moraal van het verhaal: ben een vent en ben zelfverzekerd genoeg en heb genoeg zelfvertrouwen en (zelf)respect om gewoon naar je gevoel te luisteren en te handelen zonder daar rationele 'harde' bewijzen voor te zoeken op een onrespectvolle manier, want mijn ervaring vertelt me dat je gevoel in het geval van relaties écht wel gegrond zijn (zeker als dat ineens na een aantal jaar ineens is gekomen).
  donderdag 3 april 2008 @ 11:05:38 #295
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_57800187
quote:
Op donderdag 3 april 2008 11:02 schreef Frenkpie het volgende:

[..]
-knip-
Erm, één of twee pagina's terug schreef TS al dat het afgelopen is tussen hen
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_57800206
haha, ja oke ik heb nie het hele topic gelezen.. maar wilde toch ff reageren op een post...
pi_57800281
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 07:54 schreef Mr.H het volgende:
Jullie zullen allemaal vast opgelucht zijn, ik helaas nog niet

Gister heb ik besloten om het huwelijk afte zeggen en bij haar weg te gaan.
Het gesprek verliep moeizaam, we wisten ons allebei geen houding te geven, ik had even het gevoel bij een jerry springer show te zitten, schat ik hou van je maar.....

Ik had de hele avond het idee er komt nog wat. En dat blijkt dus ook, het is niet alleen MSN gebleven. Nou ja met deze man wel, Ze had ergens anders een andere man opgeduikeld die het haar wel fysiek gaf!
Ik was inderdaad meer richting het vergeven gegaan, maar nu ze dit er ook bij geflikt heeft is het ook voor mij zo klaar als een klontje.

Nu maar eens kijken hoe we de rest moeten regelen, dingen afzeggen, huis verkopen ja of nee? etc.....
wederom een bevestiging dat je gevoel bijna altijd gelijk heeft... dat is wel wat ik geleerd heb: handelen naar je gevoel en laat je er niet vanaf praten door je vriendin (alhoewel die er wel ontzettend goed in zijn om de schijn hoog te houden dat t wel zo is).
pi_57805297
Hoe is het inmiddels TS?? Wat 'n kutstreek van haar om met 'n andere man te neuken en met weer iemand anders te msn-en. Je vertelde in een van je posts dat zij nu ergens anders slaapt. Waar slaapt zij dan? Bij haar ouders, vrienden of die man? Hoe oud zijn jullie beide eigenlijk?

succes in ieder geval TS! Ik denk dat je 'n goede beslissing hebt gemaakt.
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
  donderdag 3 april 2008 @ 15:24:23 #299
211416 OVERTUIGING
DE VERLICHTING IS NABIJ
pi_57805601
Edit: niet meer relevant, daarvan ben ik overtuigd tot de ban me scheit

[ Bericht 70% gewijzigd door OVERTUIGING op 03-04-2008 15:29:31 ]
CHRISTENEN VERENIGT U!
GIJ ZULT ALLEN ATHEÏSTEN OVERTUIGEN VAN GOD!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')