Als je al op het punt bent gekomen dat je een keylogger nodig hebt dan kun je net zo goed meteen een streep door je relatie zetten. Gezonde verhouding hoor. Je vriendin gaat vreemd, jij maakt inbreuk op haar privacy, etc. Nee, sorry, ik blijf het gebruik van keyloggers belachelijk en kinderachtig vinden.quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:28 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
kijk een keylogger is de enige manier om de waarheid te achterhalen, de andere manier is om haar tussen de lakens te vinden met een ander. Dan kan je beter voor de keylogger gaan. TS zijn vriendin is al een keer vreemdgegaan, flikflooit dan met een ander en verbergt/ontkent het waarom zou TS nu haar wel moeten geloven dat het alleen bij msn is geblevenIs een beetje naief vind je niet
ik vind het eigenlijk veel kinderachtiger dat je vriendin met wie je binnenkort gaat trouwen met een andere man via internet or whatever flikflooit. Als ik zo jouw reactie's lees, krijg ik spontaan het idee dat jij ook vreemdgegaan bent ofzo en dat je bent gesnapt met een keylogger ofzo. TS kan ook een detective inhuren of zelf op de meest onverwachte momenten thuis gaan komen, maarja keylogger is makkelijker/goedkoper.quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:30 schreef Seneca het volgende:
[..]
Als je al op het punt bent gekomen dat je een keylogger nodig hebt dan kun je net zo goed meteen een streep door je relatie zetten. Gezonde verhouding hoor. Je vriendin gaat vreemd, jij maakt inbreuk op haar privacy, etc. Nee, sorry, ik blijf het gebruik van keyloggers belachelijk en kinderachtig vinden.
Dat zijn nogal wat aanname's. Ik studeer theoretische informatica, en heb een bijbaantje als softwaredeveloper aan een webapplicatie, dus je bewering dat ik zelf waarschijnlijk wel eens gepakt zou zijn dmv een keylogger, en stelling dati'niet half weet hoe snel iemand alles van je kan vinden' lijken meeen beetje misplaatstquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:43 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
ik vind het eigenlijk veel kinderachtiger dat je vriendin met wie je binnenkort gaat trouwen met een andere man via internet or whatever flikflooit. Als ik zo jouw reactie's lees, krijg ik spontaan het idee dat jij ook vreemdgegaan bent ofzo en dat je bent gesnapt met een keylogger ofzo. TS kan ook een detective inhuren of zelf op de meest onverwachte momenten thuis gaan komen, maarja keylogger is makkelijker/goedkoper.
Mensen die over privacy zeiken, man je weet niet eens half hoe snel iemand alles van je kan vinden. Als iemand alleen maar je reactie's gaat lezen op dit forum, dan kan je bij 95% van de mensen erachter komen wie en wat ze zijnPrivacy bullshit, ze geeft zoveel foute signalen waarom zou je haar nu op haar woord geloven
De tweede stelling slaat wel degelijk ergens op, maarja daar kunnen we ook een topic aan wijden.quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:52 schreef Seneca het volgende:
[..]
Dat zijn nogal wat aanname's. Ik studeer theoretische informatica, en heb een bijbaantje als softwaredeveloper aan een webapplicatie, dus je bewering dat ik zelf waarschijnlijk wel eens gepakt zou zijn dmv een keylogger, en stelling dati'niet half weet hoe snel iemand alles van je kan vinden' lijken meeen beetje misplaatst
Maar je argument dat datgene wat zij doet nog veel kinderachtiger is, en dat dat jou dan het recht zou geven om haar privacy te schenden, snijdt voor mij geen houdt. Als je je vriendin niet vertrouwt, hou dan de eer aan jezelf, en verbreek de relatie. Ga je niet verlagen tot dat soort praktijken en je dan beroepen op 'ja maar mama, zij doet het ook!' argumenten.
Ach, zolang het maar wel hout snijdt.quote:
tweede alinea: helemaal mee eensquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:59 schreef GambitRS het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel lekker geneukt
Zeg nou zelf, als deze situatie kan gebeuren dan is er toch allang iets mis met de relatie? De ontstane situatie is dan een symptoom, niet de oorzaak. En symptoom bestrijding helpt echt niet, ook niet in de medische wetenschap. Je wordt er alleen maar zieker van.
Houswous, hou gewoon op met de players de schuld te geven en accepteer nou eens dat wat er met jou en je relatie gebeurd is niet hun schuld is. Je had gewoon geen goede relatie. Leer er van en ga verder met je leven.
Er waren duidelijke afspraken, maar daar trekt zij zich geen bal van aan.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:58 schreef Mr.H het volgende:
de kalmte is volgens mij uiterlijke schijn, even een muur om mezelf heen gezet.
Ik wacht even af hoe het vanavond gaat.
Het is allemaal niet zomaar vergeven en vergeten heus niet.
Wbt de keylogger, is niet mijn ding. Wel meer mijn ding is gaan zeggen dat ik die installeer. Heeft zij toch ook genoeg angst lijkt me, als ze ten minste nog steeds zegt er spijt van te hebben.
Dat er duidelijke en andere afspraken moeten komen dat is wat zeker is.
Dat mijn vertrouwen naar haar weer moet groeien ook
Maar dat we beide aan de relatie moeten werken ook!
Je moet er niet mee gaan dreigen zodat ze het niet meer kán doen, ze moet het niet meer wíllen doen. En dan pas kun je aan het vertrouwen gaan werken.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:58 schreef Mr.H het volgende:
Wbt de keylogger, is niet mijn ding. Wel meer mijn ding is gaan zeggen dat ik die installeer. Heeft zij toch ook genoeg angst lijkt me, als ze ten minste nog steeds zegt er spijt van te hebben.
het lijkt erop dat je haar weer gaat vergeven.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:58 schreef Mr.H het volgende:
Het lijkt er niet op. Het is zo klaar als een klontje.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:16 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
het lijkt erop dat je haar weer gaat vergeven.
Denk dan bij voorval nummer 3 nog maar eens aan dit topic..
je wil zeggen dat 'ie z'n lesje niet geleerd heeft?quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:18 schreef housewous het volgende:
[..]
Het lijkt er niet op. Het is zo klaar als een klontje.
Place your bets: Wanneer opent H weer een topic over zijn vriendin
Natuurlijk moet je niet gaan zeggen dat je keylogger gaat installeren... Dan gaat ze sms'en, bij een vriendin langs om de pc te gebruiken, etc. Sterker nog: ze zal het jou kwalijk nemen omdat je haar niet vertrouwt(ook al heb je alle reden). Denk nou eens na: ze heeft jou bedrogen en zegt dat ze er nu mee ophoudt. Jij installeert die logger en houdt dat een beetje in de gaten. Als er over een maand nog niets gebeurt is wat je vertrouwen heeft geschaad dan de-installeer je hem. Hoe erg is dat? In een ideale wereld zou je uitgaan van de eerlijkheid van je vriendin, maar helaas is gebleken dat dat geen optie is.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:58 schreef Mr.H het volgende:
nu even een half jaar alles goed dan tot een half jaar na het huwelijk. Ik zeg binnen anderhalf jaarquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:23 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
je wil zeggen dat 'ie z'n lesje niet geleerd heeft?
Nou misschien denkt 'ie bij voorval # 5 er wel aan
voor de bet:
- Als ze gaan trouwen: binnen 2 jaar gezeik
Ach ja, het huwelijk schijnt tegenwoordig toch niets meer te betekenen, getuige de scheidingsstatistiekenquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:23 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
je wil zeggen dat 'ie z'n lesje niet geleerd heeft?
Nou misschien denkt 'ie bij voorval # 5 er wel aan
voor de bet:
- Als ze gaan trouwen: binnen 2 jaar gezeik
ze moet ook nog tijd krijgen een ander te vinden he, zonder dat TS het gaat merkenquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:33 schreef housewous het volgende:
[..]
nu even een half jaar alles goed dan tot een half jaar na het huwelijk. Ik zeg binnen anderhalf jaar
Het huwelijk is dan ook een tegennatuurlijk verbondquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ach ja, het huwelijk schijnt tegenwoordig toch niets meer te betekenen, getuige de scheidingsstatistieken
Gadverdamme wat een #$%wijf zeg... maar ik had mijn vermoedens al.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 07:54 schreef Mr.H het volgende:
Jullie zullen allemaal vast opgelucht zijn, ik helaas nog niet
Gister heb ik besloten om het huwelijk afte zeggen en bij haar weg te gaan.
Het gesprek verliep moeizaam, we wisten ons allebei geen houding te geven, ik had even het gevoel bij een jerry springer show te zitten, schat ik hou van je maar.....
Ik had de hele avond het idee er komt nog wat. En dat blijkt dus ook, het is niet alleen MSN gebleven. Nou ja met deze man wel, Ze had ergens anders een andere man opgeduikeld die het haar wel fysiek gaf!
Ik was inderdaad meer richting het vergeven gegaan, maar nu ze dit er ook bij geflikt heeft is het ook voor mij zo klaar als een klontje.
Nu maar eens kijken hoe we de rest moeten regelen, dingen afzeggen, huis verkopen ja of nee? etc.....
Kut voor je man. Ik wens je heel veel sterkte. Denk aan je zelf en houdt geen rekening meer met haarquote:Op vrijdag 7 maart 2008 07:54 schreef Mr.H het volgende:
Jullie zullen allemaal vast opgelucht zijn, ik helaas nog niet
Gister heb ik besloten om het huwelijk afte zeggen en bij haar weg te gaan.
Het gesprek verliep moeizaam, we wisten ons allebei geen houding te geven, ik had even het gevoel bij een jerry springer show te zitten, schat ik hou van je maar.....
Ik had de hele avond het idee er komt nog wat. En dat blijkt dus ook, het is niet alleen MSN gebleven. Nou ja met deze man wel, Ze had ergens anders een andere man opgeduikeld die het haar wel fysiek gaf!
Ik was inderdaad meer richting het vergeven gegaan, maar nu ze dit er ook bij geflikt heeft is het ook voor mij zo klaar als een klontje.
Nu maar eens kijken hoe we de rest moeten regelen, dingen afzeggen, huis verkopen ja of nee? etc.....
for the record: ik denk dat je de weddenschap gewonnen hadquote:Op vrijdag 7 maart 2008 07:59 schreef housewous het volgende:
[..]
Kut voor je man. Ik wens je heel veel sterkte. Denk aan je zelf en houdt geen rekening meer met haar
Nou ja zoals ik al zei over een tijdje als alles is gesleten dan zal je inzien dat het de beste beslissing is geweest.
Ik zou overigens niet nog meer gaan doorvragen over wat ze nog meer gedaan heeft. Je kan op je klompen aanvoelen dat er nog meer speelt. Maar als je het hoort doet het alleen maar zeer
Ik weet wel dat het de juiste beslissing is, in ieder geval beter nu achter komen als vlak na het trouwenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 07:59 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
Gadverdamme wat een #$%wijf zeg... maar ik had mijn vermoedens al.
Het klinkt nu misschien vreemd, maar :
Gefeliciteerd! Je bent er vanaf!
Er komt een tijd dat je hier aan terugdenkt en wéét dat dit de juiste beslissing is... alhoewel de komende tijd zwaar zal zijn.. dus sterkte daarmee...maar onthoud in donkere tijden: je nieuwe en betere leven is begonnen..
Ik zou voor de rest iedere binding met haar termineren.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:10 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
for the record: ik denk dat je de weddenschap gewonnen had
En het is ook zeer begrijpelijk dat je in die tweestrijd zit. In tegenstelling tot haar, namelijk, was jij van plan de rest van je leven loyaal en trouw te zijn aan een bijzondere binding tussen 2 mensen. Jouw beeld van liefde en toekomst is nu vertrapt en degene aan wie je trouw wilde zweren heeft dit allerminst bij jou gedaan / willen doen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:16 schreef Mr.H het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het de juiste beslissing is, in ieder geval beter nu achter komen als vlak na het trouwen
maar ja verstand en gevoel he, ik laat mijn verstand de boventoon voeren tot alles geregeld is. Dan kan ik ook niet meer terug en begin dan wel aan de verwerking
In dat op zicht moet ik wel kontakt met haar hebben om de boel te regelen maar daarna is het klaar!
voordeel hoef mn werk ook niet op te gevenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:22 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
En het is ook zeer begrijpelijk dat je in die tweestrijd zit. In tegenstelling tot haar, namelijk, was jij van plan de rest van je leven loyaal en trouw te zijn aan een bijzondere binding tussen 2 mensen. Jouw beeld van liefde en toekomst is nu vertrapt en degene aan wie je trouw wilde zweren heeft dit allerminst bij jou gedaan / willen doen.
Het is erg jammer maar zulke elementen lopen er nu eenmaal rond. Jij hebt er eentje ontmaskerd en de volgende keer zul je het herkennen. Nu zou je veel tijd voor jezelf moeten inruimen en de grootste egoïst moeten worden die er op aarde rondwaggelt.
dankquote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:25 schreef Scorpie het volgende:
Kut voor je man. Je verdient beter dan zo`n kutwijf die je belazerd.
Gewoon de waarheid vertellen? Ik bedoel, jij hoeft niet te gaan liegen en dingen te verzwijgen omdat zij dat wel deed...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:31 schreef Mr.H het volgende:
[..]
voordeel hoef mn werk ook niet op te geven![]()
Nu nog bedenken hoe ik het allemaal naar buiten breng, familie en vrienden laten weten!
Maar goed dat komt vanzelf wel. Ik wil eerst alles met haar klaar hebben zodat ik dat kan gaan afsluiten.
Ik hoop dit idd niet nog een keer hoeven mee te maken,
hou het zakelijk. De afhandeling wat betreft spullen en financien is een zakelijk gebeuren. Handel daar ook naar. En leg alles goed vast.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:16 schreef Mr.H het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het de juiste beslissing is, in ieder geval beter nu achter komen als vlak na het trouwen
maar ja verstand en gevoel he, ik laat mijn verstand de boventoon voeren tot alles geregeld is. Dan kan ik ook niet meer terug en begin dan wel aan de verwerking
In dat op zicht moet ik wel kontakt met haar hebben om de boel te regelen maar daarna is het klaar!
Staat in de OP, ruim 6 jaar.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:50 schreef Adolecens het volgende:
PS;
Mag ik vragen hoe lang jullie een relatie hadden?
Open daar lekker ff een nieuw topic overquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:14 schreef BillGates het volgende:
en nog steeds heb ik geen antwoord gekregen op mijn vraag 'WAT IS DAN VREEMDGAAN'
neuken, zoenen, knuffelen, msn'en ?????
na 6 jaar in een relatie lijken me de grenzen toch wel duidelijk, en ja dat is voor elke relatie anders...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:14 schreef BillGates het volgende:
en nog steeds heb ik geen antwoord gekregen op mijn vraag 'WAT IS DAN VREEMDGAAN'
nee, ik heb dat TS al 2 keer eerder gevraagd, en eigenlijk geeft ie nergens duidelijk aan wat er nou precies is gebeurd. NU kun je wel zeggen 'vreemdgaan is voor iedereen iets anders, dus dat is helemaal niet van belang', maar ik vind het wel van belang. Sommige mensen houden er namelijk nogal eens een onrealistisch wereldbeeld er op na, waarin zoenen reden genoeg is om een huwelijk op te geven. Dan is het toch wel van belang om de voors en tegens ggoed af te wegen en zo iemand wat meer realiteitszin bij te brengen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:24 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Open daar lekker ff een nieuw topic over
ik vond het gewoon apart dat TS daar tot nu toe geen antwoord op heeft gegeven, en ik had het al 2 keer eerder gevraagd.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:26 schreef Re het volgende:
[..]
na 6 jaar in een relatie lijken me de grenzen toch wel duidelijk, en ja dat is voor elke relatie anders...
Het is niet verplicht om te moeten reageren op iedereen, als TS daar behoefte aan heeft komt die reactie vanzelf wel, dat hoef je dan niet tig keer te gaan herhalenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:27 schreef BillGates het volgende:
[..]
ik vond het gewoon apart dat TS daar tot nu toe geen antwoord op heeft gegeven, en ik had het al 2 keer eerder gevraagd.
tot die tijd neem ik het verhaal van TS dan met een korreltje zout.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:29 schreef Re het volgende:
[..]
Het is niet verplicht om te moeten reageren op iedereen, als TS daar behoefte aan heeft komt die reactie vanzelf wel, dat hoef je dan niet tig keer te gaan herhalen
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:27 schreef BillGates het volgende:
[..]
ik vond het gewoon apart dat TS daar tot nu toe geen antwoord op heeft gegeven, en ik had het al 2 keer eerder gevraagd.
TS heeft hiermee geantwoord, als hij gaat niet verder op in wil gaan is dat toch zijn goed recht?quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:17 schreef Mr.H het volgende:
inprincipe vind ik dit al een vorm van vreemd gaan
maar echt het bed met iemand anders delen is natuurlijk het toppunt,
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:14 schreef BillGates het volgende:
Dit dusquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:26 schreef Re het volgende:
na 6 jaar in een relatie lijken me de grenzen toch wel duidelijk, en ja dat is voor elke relatie anders...
Wanneer is het voor jou vreemdgaan dan? Wat is jouw definitie?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:27 schreef BillGates het volgende:
[..]
nee, ik heb dat TS al 2 keer eerder gevraagd, en eigenlijk geeft ie nergens duidelijk aan wat er nou precies is gebeurd. NU kun je wel zeggen 'vreemdgaan is voor iedereen iets anders, dus dat is helemaal niet van belang', maar ik vind het wel van belang. Sommige mensen houden er namelijk nogal eens een onrealistisch wereldbeeld er op na, waarin zoenen reden genoeg is om een huwelijk op te geven. Dan is het toch wel van belang om de voors en tegens ggoed af te wegen en zo iemand wat meer realiteitszin bij te brengen.
In mijn ogen zijn die scheidingsstatistieken juist het gevolg van dat mensen te VEEL waarde hechten aan het huwelijk. Je bent misschien al jaren bij elkaar, maar nee, pas als jullie namen ergens samen op een papiertje in het gemeenteregister staan, pas dan zijn jullie op magische manier ineens gelukkigquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ach ja, het huwelijk schijnt tegenwoordig toch niets meer te betekenen, getuige de scheidingsstatistieken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |