Geef mij zo'n vrouw die zich op zo'n manier laat overbluffenquote:Op woensdag 5 maart 2008 02:34 schreef Xebrozius het volgende:
Nou als ik in die situatie zat was het voor mij vrij duidelijk, het gesprek zou dan ongeveer zo gaan:
Dat jij notabene een ander meer gelooft dat mij vind ik een teken van minachting
Minachting, hoezo?
Omdat je in deze relatie meer vertrouwen hebt in de woorden die een ander zegt dan dat wat ik nu tegen je zeg..
En dat is?
Dat als je op deze manier door wilt blijven gaan in een relatie je moet in gaan zien dat je willens en wetens de relatie op het spel gaat zetten met je wantrouwende gedrag. Dat kan en wil ik geen energie aan verspillen.
Wil je door?
Euh.. ja hoezo?
Mooi, dan hebben we het hier niet meer over, verspilling van tijd en energie die we beter kunnen benutten en als je het er nog een keer over hebt negeer ik het gewoon okay? Je weet nu hoe ik er over denk en ik ga niet alles twee keer uitleggen, bespreken of discussieren. Duidelijk?
Ja *pruillipje*
Mooi, dan weet je vanaf nu hoe ik er over denk en dan gaan we nu naar de bios oid, deal?
Godverdomme, het is ook zo moeilijk om duidelijk te maken wat je dwars zit.
Nou, hopen dat je binnenkort je eerste vriendinnetje krijgt, dan kan je bovenstaande uitproberenquote:Op woensdag 5 maart 2008 02:34 schreef Xebrozius het volgende:
Nou als ik in die situatie zat was het voor mij vrij duidelijk, het gesprek zou dan ongeveer zo gaan:
-knip- voorstelling van hoe een relatie zou zijn -knip-
Godverdomme, het is ook zo moeilijk om duidelijk te maken wat je dwars zit.
Moeilijk te bevatten he, dat er ook mannen zijn die wel uitspreken wat hen irriteert...quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:07 schreef SuperShark het volgende:
[..]
Nou, hopen dat je binnenkort je eerste vriendinnetje krijgt, dan kan je bovenstaande uitproberen
Oh ja, dat was ik inderdaad nog vergeten:quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:13 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Moeilijk te bevatten he, dat er ook mannen zijn die wel uitspreken wat hen irriteert...
Ja lekker alles op lopen kroppen en kapot gaan zonder dat iemand het ook maar merkt behalve jezelf. Fijn leven lijkt me datquote:Op woensdag 5 maart 2008 03:14 schreef SuperShark het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ik inderdaad nog vergeten:
Totally gay dude.
Och wat lief.quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:14 schreef SuperShark het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ik inderdaad nog vergeten:
Totally gay dude.
Je moet het uiteindelijk ook zelf oplossen, dus val anderen er niet mee lastig.quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja lekker alles op lopen kroppen en kapot gaan zonder dat iemand het ook maar merkt behalve jezelf. Fijn leven lijkt me dat.
Er wordt toch advies gevraagd? Voldoe ik daar eens aan, is het weer niet goed...quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:22 schreef SuperShark het volgende:
[..]
Je moet het uiteindelijk ook zelf oplossen, dus val anderen er niet mee lastig.
Ehm opgelost? Ze gelooft niemand dus geen probleem.quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:29 schreef ikjijhijwij het volgende:
stel dat jullie vriend(in) krijgt te horen dat jij in zijn/haar gesprekken van msn loopt te lezen . je vriend(in) geloofd jou niet ,maar ook niet degene waarvan hij/zij dit hoort.
waarvoor dan nog.. als zij denkt dat jij dat gedaan hebt.... en jij jezelf zo verdacht maakt.. dan is het klaar...quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:41 schreef ikjijhijwij het volgende:
het is zo dat het er meer op lijkt dat hij/zij de ander geloof aangezien tegen mij kortaf word gedaan en naar mij word opgelegd dat ik het wel heb gedaan anders zou ik er niet over door blijven gaan( maar ik ging juist door omdat ik het niet heb gedaan)
tips plzzzz!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |