abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57165533
stel dat jullie vriend(in) krijgt te horen dat jij in zijn/haar gesprekken van msn loopt te lezen . je vriend(in) geloofd jou niet ,maar ook niet degene waarvan hij/zij dit hoort.

je hebt echt niet in die gesprekken lopen lezen maar elke keer word weer naar boven gehaald alsof jij het wel gedaan hebt. je vriend(in) zegt vervolgens dat hij/zij er niet meer over wilt praten en zelf wel een conclusie uit trekt.

heb dit al dagen uit probere te leggen dat ik zo niet ben , maar nu heeft degene die alles verzonne heeft tegen hem/haar gezegt dat er alleen over door gegaan blijft omdat ik iets te verberge heb.

wat zouden jullie nu doen in mijn plaats? (moet hier wel even bij melden dat ik heel veel om diegene geef en niet wil dat het over ga)

hopend op snelle reacties van jullie , groetjes!
pi_57165558
Nou als ik in die situatie zat was het voor mij vrij duidelijk, het gesprek zou dan ongeveer zo gaan:

Dat jij notabene een ander meer gelooft dat mij vind ik een teken van minachting
Minachting, hoezo?
Omdat je in deze relatie meer vertrouwen hebt in de woorden die een ander zegt dan dat wat ik nu tegen je zeg..
En dat is?
Dat als je op deze manier door wilt blijven gaan in een relatie je moet in gaan zien dat je willens en wetens de relatie op het spel gaat zetten met je wantrouwende gedrag. Dat kan en wil ik geen energie aan verspillen.
Wil je door?

Euh.. ja hoezo?
Mooi, dan hebben we het hier niet meer over, verspilling van tijd en energie die we beter kunnen benutten en als je het er nog een keer over hebt negeer ik het gewoon okay? Je weet nu hoe ik er over denk en ik ga niet alles twee keer uitleggen, bespreken of discussieren. Duidelijk?
Ja *pruillipje*
Mooi, dan weet je vanaf nu hoe ik er over denk en dan gaan we nu naar de bios oid, deal?

Godverdomme, het is ook zo moeilijk om duidelijk te maken wat je dwars zit.
pi_57165576
dankje voor je reactie.. hoop dat er nog meer mensen op reageren...:)
pi_57165673
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 02:34 schreef Xebrozius het volgende:
Nou als ik in die situatie zat was het voor mij vrij duidelijk, het gesprek zou dan ongeveer zo gaan:

Dat jij notabene een ander meer gelooft dat mij vind ik een teken van minachting
Minachting, hoezo?
Omdat je in deze relatie meer vertrouwen hebt in de woorden die een ander zegt dan dat wat ik nu tegen je zeg..
En dat is?
Dat als je op deze manier door wilt blijven gaan in een relatie je moet in gaan zien dat je willens en wetens de relatie op het spel gaat zetten met je wantrouwende gedrag. Dat kan en wil ik geen energie aan verspillen.
Wil je door?

Euh.. ja hoezo?
Mooi, dan hebben we het hier niet meer over, verspilling van tijd en energie die we beter kunnen benutten en als je het er nog een keer over hebt negeer ik het gewoon okay? Je weet nu hoe ik er over denk en ik ga niet alles twee keer uitleggen, bespreken of discussieren. Duidelijk?
Ja *pruillipje*
Mooi, dan weet je vanaf nu hoe ik er over denk en dan gaan we nu naar de bios oid, deal?

Geef mij zo'n vrouw die zich op zo'n manier laat overbluffen

Die van mij gaan er altijd tegenin
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  woensdag 5 maart 2008 @ 03:01:12 #5
6941 APK
Factual, I think.
pi_57165699
Gaat lekker met het onderwijs.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 5 maart 2008 @ 03:07:13 #6
204162 SuperShark
Eat you alive!
pi_57165732
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 02:34 schreef Xebrozius het volgende:

-knip- voorstelling van hoe een relatie zou zijn -knip-

Nou, hopen dat je binnenkort je eerste vriendinnetje krijgt, dan kan je bovenstaande uitproberen
Kill the fish.
pi_57165762
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 03:07 schreef SuperShark het volgende:

[..]

Nou, hopen dat je binnenkort je eerste vriendinnetje krijgt, dan kan je bovenstaande uitproberen
Moeilijk te bevatten he, dat er ook mannen zijn die wel uitspreken wat hen irriteert...
  woensdag 5 maart 2008 @ 03:14:43 #8
204162 SuperShark
Eat you alive!
pi_57165772
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 03:13 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Moeilijk te bevatten he, dat er ook mannen zijn die wel uitspreken wat hen irriteert...
Oh ja, dat was ik inderdaad nog vergeten:

Totally gay dude .
Kill the fish.
pi_57165787
diegene die dat soort leugens loopt te verspreiden slaan. duh .
  woensdag 5 maart 2008 @ 03:17:48 #10
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_57165792
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 03:14 schreef SuperShark het volgende:

[..]

Totally gay dude .
Ja lekker alles op lopen kroppen en kapot gaan zonder dat iemand het ook maar merkt behalve jezelf. Fijn leven lijkt me dat .
pi_57165807
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 03:14 schreef SuperShark het volgende:

[..]

Totally gay dude .
Och wat lief.
Een egotrippende onderschatter.
Kwestie van tijd voor je een fatale fout maakt en epic genaaid wordt, zoals al je sucker-voorgangers.
  woensdag 5 maart 2008 @ 03:22:51 #12
204162 SuperShark
Eat you alive!
pi_57165813
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 03:17 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ja lekker alles op lopen kroppen en kapot gaan zonder dat iemand het ook maar merkt behalve jezelf. Fijn leven lijkt me dat .
Je moet het uiteindelijk ook zelf oplossen, dus val anderen er niet mee lastig.
Kill the fish.
  woensdag 5 maart 2008 @ 03:23:58 #13
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_57165819
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 03:22 schreef SuperShark het volgende:

[..]

Je moet het uiteindelijk ook zelf oplossen, dus val anderen er niet mee lastig.
Er wordt toch advies gevraagd? Voldoe ik daar eens aan, is het weer niet goed...
  woensdag 5 maart 2008 @ 07:07:50 #14
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_57166126
Over en uit!
pi_57166601
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 02:29 schreef ikjijhijwij het volgende:
stel dat jullie vriend(in) krijgt te horen dat jij in zijn/haar gesprekken van msn loopt te lezen . je vriend(in) geloofd jou niet ,maar ook niet degene waarvan hij/zij dit hoort.
Ehm opgelost? Ze gelooft niemand dus geen probleem.
pi_57171549
het is zo dat het er meer op lijkt dat hij/zij de ander geloof aangezien tegen mij kortaf word gedaan en naar mij word opgelegd dat ik het wel heb gedaan anders zou ik er niet over door blijven gaan( maar ik ging juist door omdat ik het niet heb gedaan)

tips plzzzz!!
  woensdag 5 maart 2008 @ 12:50:26 #17
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_57171723
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 12:41 schreef ikjijhijwij het volgende:
het is zo dat het er meer op lijkt dat hij/zij de ander geloof aangezien tegen mij kortaf word gedaan en naar mij word opgelegd dat ik het wel heb gedaan anders zou ik er niet over door blijven gaan( maar ik ging juist door omdat ik het niet heb gedaan)

tips plzzzz!!
waarvoor dan nog.. als zij denkt dat jij dat gedaan hebt.... en jij jezelf zo verdacht maakt.. dan is het klaar...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_57171850
je zou er dus niets meer over zeggen en afwachten hoe het loopt of?
het punt is dat ik wil dat ze weet dat ik het echt niet heb gedaan ik wil haar niet kwijt!
nog enige tips hoe ik dit misschien duidelijk kan maken?
pi_57172033
beetje jammer dat er niet echt veel reacties komen.
  woensdag 5 maart 2008 @ 13:06:09 #20
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57172036
misschien als jij/hij/zij/jullie eens wat duidelijker kan zijn wat jij/zij/hij/jullie nu precies willen dan kan jij/hij/zij je vriend (in) mischien wat betere adviezen geven over jouw/haar/hun MSN perikelen en de eventuele gevolgen voor jou/haar/jullie vriend (in)

misschien hoor...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_57172228
Het gaat om mij en mijn vriendin. Er is enige maanden terug een jongen geweest in mijn vriendin dr leven waarvan ik het contact niet vertrouwde. ik heb aan haar gevraagd hoe het tussen hun zat en heb te horen gekregen dat er niets tussen hun was en dit geloof ik gewoon.Mijn vriendin heeft zelf ook nog een paar keer gevraagd of ik de gesprekken wou lezen maar heb toen ook uitgelegd dat ik dat niet wou. nu heeft de vriendin van mijn vriendin gezegt tegen haar dat ik in haar msn gesprekken heb gelezen (met die jongen) achter haar rug om en dat zij dit gehoord heeft van mijn beste maat. nu wil ik dus graag duidelijk hebben dat ik zo niet ben maar doordat ik er over door blijft gaan heeft nu haar beste vriendin gezegt dat ik dit alleen maar doe omdat ik iets te verbergen heb (anders zou ik volgens haar wel zeggen dat het niet zo is en er over ophouden) maar ik kan er juist niet over ophouden omdat er niets van waar is en wil dat ze dit inziet omdat ik haar niet kwijt wil.

overigens heb ik mijn beste maat hier ook op aangesproken en die ontkent dat hij dit heeft gezegd tegen haar
hoop dat het nu duidelijker is.
pi_57172274
Tis gewoon simpel. Als jouw vriendin een ander meer vertrouwt dan jou, wat is dan nog de waarde van jullie relatie? Vraag dat aan haar. Als zij jou niet vertrouwt, wat heeft het dan nog voor zin om samen te blijven? Wat zou jij er mee te winnen hebben om zoiets te verzwijgen als het zo zou zijn?

Als ze hierover moeilijk doet, vertrouwt ze je gewoon niet en daaruit zou jij jouw conclusies moeten trekken....
I had a signature once. It was awful.
pi_57172324
ja vertrouwen moet groeien dat is het nadeel ze kent haar vriendin natuurlijk veel langer dan dat ze mij kent.
pi_57172592
maar wat zouden jullie doen om te bewijzen dat het niet zo is. neem aan dat jullie je vriend(in) ook niet kwijt willen door een leugen die iemand anders de wereld in helpt.
  woensdag 5 maart 2008 @ 13:36:02 #25
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57172704
confronteren en recht voor zijn raap zijn. gewoon vertellen wat je wel en niet gedaan hebt en die maat van haar laten vertellen dat die vriendin van je vriendin het niet van hem heeft en dus alles gebaseerd is op leugens en dat als je vriendin toch haar vriendin blijft geloven je dat toch best als een probleem ziet aangezien jij niet de behoefte hebt gehad haar gesprekjes te moeten lezen...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')