Geef mij zo'n vrouw die zich op zo'n manier laat overbluffenquote:Op woensdag 5 maart 2008 02:34 schreef Xebrozius het volgende:
Nou als ik in die situatie zat was het voor mij vrij duidelijk, het gesprek zou dan ongeveer zo gaan:
Dat jij notabene een ander meer gelooft dat mij vind ik een teken van minachting
Minachting, hoezo?
Omdat je in deze relatie meer vertrouwen hebt in de woorden die een ander zegt dan dat wat ik nu tegen je zeg..
En dat is?
Dat als je op deze manier door wilt blijven gaan in een relatie je moet in gaan zien dat je willens en wetens de relatie op het spel gaat zetten met je wantrouwende gedrag. Dat kan en wil ik geen energie aan verspillen.
Wil je door?
Euh.. ja hoezo?
Mooi, dan hebben we het hier niet meer over, verspilling van tijd en energie die we beter kunnen benutten en als je het er nog een keer over hebt negeer ik het gewoon okay? Je weet nu hoe ik er over denk en ik ga niet alles twee keer uitleggen, bespreken of discussieren. Duidelijk?
Ja *pruillipje*
Mooi, dan weet je vanaf nu hoe ik er over denk en dan gaan we nu naar de bios oid, deal?
Godverdomme, het is ook zo moeilijk om duidelijk te maken wat je dwars zit.
Nou, hopen dat je binnenkort je eerste vriendinnetje krijgt, dan kan je bovenstaande uitproberenquote:Op woensdag 5 maart 2008 02:34 schreef Xebrozius het volgende:
Nou als ik in die situatie zat was het voor mij vrij duidelijk, het gesprek zou dan ongeveer zo gaan:
-knip- voorstelling van hoe een relatie zou zijn -knip-
Moeilijk te bevatten he, dat er ook mannen zijn die wel uitspreken wat hen irriteert...quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:07 schreef SuperShark het volgende:
[..]
Nou, hopen dat je binnenkort je eerste vriendinnetje krijgt, dan kan je bovenstaande uitproberen
Oh ja, dat was ik inderdaad nog vergeten:quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:13 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Moeilijk te bevatten he, dat er ook mannen zijn die wel uitspreken wat hen irriteert...
Ja lekker alles op lopen kroppen en kapot gaan zonder dat iemand het ook maar merkt behalve jezelf. Fijn leven lijkt me datquote:Op woensdag 5 maart 2008 03:14 schreef SuperShark het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ik inderdaad nog vergeten:
Totally gay dude.
Och wat lief.quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:14 schreef SuperShark het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ik inderdaad nog vergeten:
Totally gay dude.
Je moet het uiteindelijk ook zelf oplossen, dus val anderen er niet mee lastig.quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja lekker alles op lopen kroppen en kapot gaan zonder dat iemand het ook maar merkt behalve jezelf. Fijn leven lijkt me dat.
Er wordt toch advies gevraagd? Voldoe ik daar eens aan, is het weer niet goed...quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:22 schreef SuperShark het volgende:
[..]
Je moet het uiteindelijk ook zelf oplossen, dus val anderen er niet mee lastig.
Ehm opgelost? Ze gelooft niemand dus geen probleem.quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:29 schreef ikjijhijwij het volgende:
stel dat jullie vriend(in) krijgt te horen dat jij in zijn/haar gesprekken van msn loopt te lezen . je vriend(in) geloofd jou niet ,maar ook niet degene waarvan hij/zij dit hoort.
waarvoor dan nog.. als zij denkt dat jij dat gedaan hebt.... en jij jezelf zo verdacht maakt.. dan is het klaar...quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:41 schreef ikjijhijwij het volgende:
het is zo dat het er meer op lijkt dat hij/zij de ander geloof aangezien tegen mij kortaf word gedaan en naar mij word opgelegd dat ik het wel heb gedaan anders zou ik er niet over door blijven gaan( maar ik ging juist door omdat ik het niet heb gedaan)
tips plzzzz!!
ja door het voorlopig echt te laten doen en haar een beetje af te koelen...quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:56 schreef ikjijhijwij het volgende:
je zou er dus niets meer over zeggen en afwachten hoe het loopt of?
het punt is dat ik wil dat ze weet dat ik het echt niet heb gedaan ik wil haar niet kwijt!
nog enige tips hoe ik dit misschien duidelijk kan maken?
en je kan het niet bewijzen.. als iemand echt zo'n twijfel over z'n / d'r partner heeft... good luck..quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:31 schreef ikjijhijwij het volgende:
maar wat zouden jullie doen om te bewijzen dat het niet zo is. neem aan dat jullie je vriend(in) ook niet kwijt willen door een leugen die iemand anders de wereld in helpt.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:34 schreef Xebrozius het volgende:
Dat jij notabene een ander meer gelooft dat mij vind ik een teken van minachting
Minachting, hoezo?
Omdat je in deze relatie meer vertrouwen hebt in de woorden die een ander zegt dan dat wat ik nu tegen je zeg..
En dat is?
Dat als je op deze manier door wilt blijven gaan in een relatie je moet in gaan zien dat je willens en wetens de relatie op het spel gaat zetten met je wantrouwende gedrag. Dat kan en wil ik geen energie aan verspillen.
Wil je door?
Euh.. ja hoezo?
Mooi, dan hebben we het hier niet meer over, verspilling van tijd en energie die we beter kunnen benutten en als je het er nog een keer over hebt negeer ik het gewoon okay? Je weet nu hoe ik er over denk en ik ga niet alles twee keer uitleggen, bespreken of discussieren. Duidelijk?
Ja *pruillipje*
Mooi, dan weet je vanaf nu hoe ik er over denk, neuken?
Onder de duim noemen ze datquote:Op woensdag 5 maart 2008 02:55 schreef Seneca het volgende:
[..]
Geef mij zo'n vrouw die zich op zo'n manier laat overbluffen
Die van mij gaan er altijd tegenin
Dat is dan ook duidelijk.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:04 schreef ikjijhijwij het volgende:
super idee van je . ik hoop alleen dat dit ook te realiseren valt. aangezien mijn vriendin mijn beste maat niet wilt zien of spreken.
ik zou niet weten waarom haar vriendin ons uit elkaar wilt drijven. echter weet ik wel dat dit verteld was toen zij ruzie had met mijn maat.
Nu niks. Zeg duidelijk dat je het niet gedaan hebt, en dat als ze het niet wil geloven dat haar probleem is. Punt. Niet meer over beginnen, afkappen als zij er over begint.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:25 schreef ikjijhijwij het volgende:
dat weet ik dus niet maar nadeel is nu dus wel dat mijn vriendin nu twijfeld erover doordat gezegd is dat ik haar gesprekken heb gelezen. zij heeft dus niet iedereen tegen hem op zitten stoken maar eerder mijn vriendin tegen mij.
heb net geprobeerd te regelen om met zijn alleen een keer te praten alleen dit wilt mijn vriendin niet. wat nu?
kijk dat er verkeerde info is verteld door diegene is fout, maar het probleem ligt volgens mij bij zijn vriendin. ze vertrouwt hem gewoon niet maakt niet uit wat hij zegt. dat betekent volgens mij gewoon dat ze van hem af wil maar het niet rechtstreeks durft te vertellen en dus aan het konkelen en eromheen draaien is.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:17 schreef PallominnoX het volgende:
Dat en die zielige notenlikkert even duidelijk maken dat je geen leugens de wereld in moet helpen.
Lees, die vent dus de aars laten likken van de lokale zwerver.
Dit dus. Spreek het in Godsnaam uit. Dan weet je toch waar je aantoe bent? Als ze dan nog loopt te miepen weet je wat je moet doen. Of je ziet het nog een tijdje aan, of je maakt het uit. Het is maar net wat JIJ wil.quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:34 schreef Xebrozius het volgende:
Minachting, hoezo?
En dat is?
Wil je door?
Euh.. ja hoezo?
Ja *pruillipje*
Mooi, dan weet je vanaf nu hoe ik er over denk en dan gaan we nu naar de bios oid, deal?
Ik ga toch zeker niet bewijzen dat ik iets niet gedaan heb, dat is een beetje de omgekeerde wereld hoor.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:31 schreef ikjijhijwij het volgende:
maar wat zouden jullie doen om te bewijzen dat het niet zo is. neem aan dat jullie je vriend(in) ook niet kwijt willen door een leugen die iemand anders de wereld in helpt.
Ik denk dat ts dit niet eens begrijpt en eerst maar eens de brugklas af moet makenquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:36 schreef Re het volgende:
confronteren en recht voor zijn raap zijn. gewoon vertellen wat je wel en niet gedaan hebt en die maat van haar laten vertellen dat die vriendin van je vriendin het niet van hem heeft en dus alles gebaseerd is op leugens en dat als je vriendin toch haar vriendin blijft geloven je dat toch best als een probleem ziet aangezien jij niet de behoefte hebt gehad haar gesprekjes te moeten lezen...
als je haar wilt behouden, moet je juist ophouden terug te kruipen in de verdeiging en kennelijk alle stront over je uit te laten strooien...quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:29 schreef ikjijhijwij het volgende:
wat zouden jullie nu doen in mijn plaats? (moet hier wel even bij melden dat ik heel veel om diegene geef en niet wil dat het over ga)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |