quote:
Op woensdag 5 maart 2008 03:02 schreef Mr.H het volgende:[..]
wat ontzettend verwoord zo.
en zo kan ik me er nog makkelijker iets bij voorstellen dat het gebeurd
alleen waarom met zo'n gozer blijven praten als ik dan wel thuis ben
dan wil je toch ook betrapt worden denk ik?
Ok, nu even een iets serieuzerer reactie;
Ik zeg niet dat het helemaal zo is, maar als je als man een beetje weet hoe vrouwen in elkaar zitten, kan je via chat al heel makkelijk "die ideale man" zijn om mee te praten, je hart te luchten en alles mee te delen, immers "internet is veilig, niks fysieks, ver van mijn bed etc. etc", maar dan begitn de ellende, zij krijgt de drang om steeds weer met hem te willen praten, hij luistert zo goed, zegt precies de goeie dingen en is onpartijdig (waarschijnlijk heeft hij zelf ook een relatie en gebruikt hij dat als excuus "Ja, mijn relatie gaat ook niet zo lekker, dit en dit is er mis met mijn vrouw")
Het feit dat ze het scherm dichtklapt geeft in ieder geval aan dat er iets te verbergen is, ze deelt iets met iemand, wat zo prive is dat jij, haar aanstaande, het niet mag lezen. En in deze fase van jullie relatie is dat een breuk in het vertrouwen, noem het emotioneel vreemd gaan...
Een keylogger installeren... Hmzz, waarschijnlijk wil je niet weten wat ze allemaal deelt... Dan wordt het herstellen van de breuk alleen maar moeilijker, maar breng het eens ter sprake. Je kan het goed ter tafel brengen dat het je opvalt dat het scherm zo snel angstig dichtgeklapt wordt als je in de buurt komt en dat je dat vreemd vind... "Mag ik het niet weten schat?"
En voor de rest, praat veel...! Ik heb nu een soortgelijk iets met een vrouw, haar vriend werkt ook erg veel en voor haar ben ik dat luisterende oor... We praten goed en veel en ze zegt dat ik op dat vlak alles ben wat haar vriend niet is, volwassen, neem verantwoordelijkheid in een relatie, zet mijn prioriteiten goed en weet wat een vrouw fijn vind en hoe ze behandelt wil worden...
Dus... voor het te laat is, breng het ter sprake... De basis van een huwelijk is openheid, vertrouwen en een solide fundering om de rest van het huis op te bouwen.
Succes!
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op
donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef
Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming