Simpletonquote:Op woensdag 5 maart 2008 02:46 schreef LasTeR het volgende:
Ja.
Inderdaad, laten we niets uitsluiten hier!quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:48 schreef Seneca het volgende:
[..]
Simpleton
Het lijkt me wel waarschijnlijk dat ze gesprekken met iemand voert die ze liever niet aan jou laat zien. Dat kunnen intieme gesprekken zijn, gesprekken die je normaal gesproken alleen met je partner voert. Het is dus mogelijk dat ze emotioneel vreemdgaat. Maar dat wil nog niet, ik herhaal NIET zeggen dat ze ook fysiek is vreemdgegaan (hoewel dat natuurlijk ook tot de mogelijkheden behoort)
ja dat leek mij dus ook wel logisch.....quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:48 schreef Seneca het volgende:
[..]
Simpleton
Het lijkt me wel waarschijnlijk dat ze gesprekken met iemand voert die ze liever niet aan jou laat zien. Dat kunnen intieme gesprekken zijn, gesprekken die je normaal gesproken alleen met je partner voert. Het is dus mogelijk dat ze emotioneel vreemdgaat. Maar dat wil nog niet, ik herhaal NIET zeggen dat ze ook fysiek is vreemdgegaan (hoewel dat natuurlijk ook tot de mogelijkheden behoort)
dus jij denkt dat er hoe dan ook wat gebeurd is?quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:49 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Inderdaad, laten we niets uitsluiten hier!
Ze heeft in ieder geval iets te verbergen. Lijkt me geen gezonde basis voor een relatie, laat staan een huwelijk.quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:55 schreef Mr.H het volgende:
[..]
dus jij denkt dat er hoe dan ook wat gebeurd is?
Dan zul jij niet veel vrienden hebben. We zijn allemaal mensen, dus als je maar lang genoeg met elkaar omgaat, komt er ALTIJD een moment waarbij de ene partij de andere teleurstelt/kwetst. Dat wil niet meteen zeggen dat zo'n vriendschap/relatie niet oprecht zou zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:57 schreef LasTeR het volgende:
Blijkbaar heeft ze er al wel in een verleden in ja. Dus we weten al dat ze er toe in staat is. Misschien denkt ze nu: "Ooh toen kwam het ook goed, dus nu ook wel." Daarom vergeef ik het mensen niet die mij op wat voor manier dan ook pijn doen.
Ik heb genoeg vrienden waar ik normaal mee om ga. Ik ben alleen niet erg vergevingsgezind. Het ligt er natuurlijk ook aan in wat voor een context je het plaatst.quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:00 schreef Seneca het volgende:
[..]
Dan zul jij niet veel vrienden hebben. We zijn allemaal mensen, dus als je maar lang genoeg met elkaar omgaat, komt er ALTIJD een moment waarbij de ene partij de andere teleurstelt/kwetst. Dat wil niet meteen zeggen dat zo'n vriendschap/relatie niet oprecht zou zijn.
Instaleer een keylogger en verberg dat goed en verwijder het ook weer na een week ofzo. Weet je in ieder geval waar je aan toe bent.quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:38 schreef Mr.H het volgende:En deze week ben ik toevallig veel thuis en het valt me op dat ze veel aan het msn'en is. Op zich niks aan de hand. maar zo gauw ik in de buurt kom wordt het scherm weggeklikt. Alsof ik het niet mag weten. In mijn achterdochtigheid (ja ik weet het ben fout) heb ik gekeken naar haar gespek geschiedenis, maar deze is helemaal leeg, terwijl ze eigenlijk nooit wist.
wat ontzettend verwoord zo.quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:56 schreef Adolecens het volgende:
Zo begint het he, manlief veel weg van huis, vrouwlief verveelt haar eigen en zoekt wat vertier achter de pc, daar is een luisterend oor van een andere man die volkomen begripvol is en vrouwlief het gevoel geeft dat ze een aardige man heeft leren kennen die naar haar luistert, terwijl die vent alleen maar die dingen zegt, die ze graag wil horen ten einde haar zo snel mogelijk tussen de lakens tegen te komen. Vrouwlief wil graag verder praten en stort haar hele hart en alle intieme details, gemis en andere fantasietjes bij msnvrinedje eruit, msnvriendje heeft weer voldoende fapmateriaal en voor je het weet is ze pwnd en blijf jij achter met het huis en de hond...
Conclusie: JA!
En in stripverhaalvorm:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik was ook een van die schermdichtklappers
-edit-
maar ook weleens het luisterende oor...![]()
als het echt zo is weet ik ook niet of ik het haar weer zou kunnen vergevenquote:Op woensdag 5 maart 2008 03:01 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik heb genoeg vrienden waar ik normaal mee om ga. Ik ben alleen niet erg vergevingsgezind. Het ligt er natuurlijk ook aan in wat voor een context je het plaatst.
Maar het gaat hier om de problemen van TS. Niet mijn issues.
En vreemdgaan is een heel ander iets dan teleurstellen of kwetsen. Dat is iemand pijn doen door jezelf genot te geven. Onacceptabel in mijn ogen. Nouja, als iemand het bij mij doet.
klinkt verleidelijk alleen kan ik dan maar het beste door het stof bijten en het haar vragenquote:Op woensdag 5 maart 2008 03:02 schreef e2mtr2 het volgende:
[..]
Instaleer een keylogger en verberg dat goed en verwijder het ook weer na een week ofzo. Weet je in ieder geval waar je aan toe bent.
Dat kan ook ja. Vandaar de keylogger. Hoef je die confrontatie niet aan die alleen maar meer wantrouwen opwekt. Niet zo netjes gezien de privacy, maar ja, Je wilt het weten toch?quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:06 schreef BillGates het volgende:
misschien was ze op MSN wel een verjaardagskadootje voor je regelen, omdat ze zoveel van je houdt. En wil ze het een verrassing laten blijven.
Ze doet het waarschijnlijk niet om je opzettelijk pijn te doen maar misschien mist ze wat spanning of weet ik wat. Daarom moet je met haar praten. Praten praten praten is de enige manier tot een succesvolle relatie. Misschien moeilijk te geloven van een 18-jarige maar ik heb de nodige ervaring en verhalen om het te bewijzen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:05 schreef Mr.H het volgende:
[..]
als het echt zo is weet ik ook niet of ik het haar weer zou kunnen vergeven
verstand en gevoel zijn dan twee zulke dingen apart!
Waarom vat jij alles samen in een zin waar ik er 30 voor nodig heb...quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:10 schreef Xebrozius het volgende:
Zes jaar een relatie en niet in staat om fatsoenlijk te communiceren, direct trouwen zeg ik je!
ik heb het al wel geprobeerd hoor, ook nog quasi nonchalant, of ben je met iets stouts bezig in die zinquote:Op woensdag 5 maart 2008 03:06 schreef LasTeR het volgende:
Misschien is het wel de kick voor haar. Misschien wil ze dat je er open voor staat. Zolang jij haar er niet op aanspreekt blijft het gissen en daar word je ook niet veel wijzer van, alleen maar onzekerder. Trek niet je eigen conclusies maar wees ook zeker dat ze geen lulverhaal ophangt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |