abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57165575
Ja hier waarschijnlijk het zoveelste ik denk dat er vreemd gegaan wordt topic,
maar toch zit ik ermee!
Het zit namelijk zo, ik heb nu ruim 6 jaar een relatie met een lieve meid. Over zo'n beetje een half jaar is het plan dat wij gaan trouwen (alles is zo'n beetje gepland op een paar kleine dingetjes na)
In het verleden heb ik haar wel eens betrapt dat zij vreemd is gegaan.
Dat hebben we uitgesproken en ondanks dat ik weet dat het een flirt is, geloof ik haar dat er verder niks meer is gebeurd.

tot op heden dan. Ik ben voor mijn werk nog al veel van huis. En deze week ben ik toevallig veel thuis en het valt me op dat ze veel aan het msn'en is. Op zich niks aan de hand. maar zo gauw ik in de buurt kom wordt het scherm weggeklikt. Alsof ik het niet mag weten.
In mijn achterdochtigheid (ja ik weet het ben fout) heb ik gekeken naar haar gespek geschiedenis, maar deze is helemaal leeg, terwijl ze eigenlijk nooit wist.

Ik zou het haar eigenlijk op de man af moeten vragen, of ze een ander heeft maar dat durf ik niet. Ben bang voor het antwoord.
Wat denken jullie ervan?
  woensdag 5 maart 2008 @ 02:46:01 #2
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_57165610
Ja.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_57165615
Ja.
pi_57165618
niet echt een musthave
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_57165626
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 02:46 schreef LasTeR het volgende:
Ja.
Simpleton

Het lijkt me wel waarschijnlijk dat ze gesprekken met iemand voert die ze liever niet aan jou laat zien. Dat kunnen intieme gesprekken zijn, gesprekken die je normaal gesproken alleen met je partner voert. Het is dus mogelijk dat ze emotioneel vreemdgaat. Maar dat wil nog niet, ik herhaal NIET zeggen dat ze ook fysiek is vreemdgegaan (hoewel dat natuurlijk ook tot de mogelijkheden behoort)
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  woensdag 5 maart 2008 @ 02:49:30 #6
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_57165629
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 02:48 schreef Seneca het volgende:

[..]

Simpleton

Het lijkt me wel waarschijnlijk dat ze gesprekken met iemand voert die ze liever niet aan jou laat zien. Dat kunnen intieme gesprekken zijn, gesprekken die je normaal gesproken alleen met je partner voert. Het is dus mogelijk dat ze emotioneel vreemdgaat. Maar dat wil nog niet, ik herhaal NIET zeggen dat ze ook fysiek is vreemdgegaan (hoewel dat natuurlijk ook tot de mogelijkheden behoort)
Inderdaad, laten we niets uitsluiten hier!
pi_57165662
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 02:48 schreef Seneca het volgende:

[..]

Simpleton

ja dat leek mij dus ook wel logisch.....
idd wat je zegt het betekend niet dat ze fysiek wat heeft uitgespookt
maar emtionele of virtuele sex, duidelijk tot de mogelijkheden

zou ze dan echt ons huwelijk op het spel zetten?
pi_57165671
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 02:49 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Inderdaad, laten we niets uitsluiten hier!
dus jij denkt dat er hoe dan ook wat gebeurd is?
pi_57165675
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 02:55 schreef Mr.H het volgende:

[..]

dus jij denkt dat er hoe dan ook wat gebeurd is?
Ze heeft in ieder geval iets te verbergen. Lijkt me geen gezonde basis voor een relatie, laat staan een huwelijk.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_57165676
Zo begint het he, manlief veel weg van huis, vrouwlief verveelt haar eigen en zoekt wat vertier achter de pc, daar is een luisterend oor van een andere man die volkomen begripvol is en vrouwlief het gevoel geeft dat ze een aardige man heeft leren kennen die naar haar luistert, terwijl die vent alleen maar die dingen zegt, die ze graag wil horen ten einde haar zo snel mogelijk tussen de lakens tegen te komen. Vrouwlief wil graag verder praten en stort haar hele hart en alle intieme details, gemis en andere fantasietjes bij msnvrinedje eruit, msnvriendje heeft weer voldoende fapmateriaal en voor je het weet is ze pwnd en blijf jij achter met het huis en de hond...

Conclusie: JA!
En in stripverhaalvorm:

ik was ook een van die schermdichtklappers

-edit-
maar ook weleens het luisterende oor...
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  woensdag 5 maart 2008 @ 02:57:05 #11
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_57165680
Blijkbaar heeft ze er al wel in een verleden in ja. Dus we weten al dat ze er toe in staat is. Misschien denkt ze nu: "Ooh toen kwam het ook goed, dus nu ook wel." Daarom vergeef ik het mensen niet die mij op wat voor manier dan ook pijn doen.
pi_57165694
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 02:57 schreef LasTeR het volgende:
Blijkbaar heeft ze er al wel in een verleden in ja. Dus we weten al dat ze er toe in staat is. Misschien denkt ze nu: "Ooh toen kwam het ook goed, dus nu ook wel." Daarom vergeef ik het mensen niet die mij op wat voor manier dan ook pijn doen.
Dan zul jij niet veel vrienden hebben. We zijn allemaal mensen, dus als je maar lang genoeg met elkaar omgaat, komt er ALTIJD een moment waarbij de ene partij de andere teleurstelt/kwetst. Dat wil niet meteen zeggen dat zo'n vriendschap/relatie niet oprecht zou zijn.
  woensdag 5 maart 2008 @ 03:01:51 #13
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_57165702
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 03:00 schreef Seneca het volgende:

[..]

Dan zul jij niet veel vrienden hebben. We zijn allemaal mensen, dus als je maar lang genoeg met elkaar omgaat, komt er ALTIJD een moment waarbij de ene partij de andere teleurstelt/kwetst. Dat wil niet meteen zeggen dat zo'n vriendschap/relatie niet oprecht zou zijn.
Ik heb genoeg vrienden waar ik normaal mee om ga. Ik ben alleen niet erg vergevingsgezind. Het ligt er natuurlijk ook aan in wat voor een context je het plaatst.
Maar het gaat hier om de problemen van TS. Niet mijn issues.

En vreemdgaan is een heel ander iets dan teleurstellen of kwetsen. Dat is iemand pijn doen door jezelf genot te geven. Onacceptabel in mijn ogen. Nouja, als iemand het bij mij doet.
pi_57165706
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 02:38 schreef Mr.H het volgende:En deze week ben ik toevallig veel thuis en het valt me op dat ze veel aan het msn'en is. Op zich niks aan de hand. maar zo gauw ik in de buurt kom wordt het scherm weggeklikt. Alsof ik het niet mag weten. In mijn achterdochtigheid (ja ik weet het ben fout) heb ik gekeken naar haar gespek geschiedenis, maar deze is helemaal leeg, terwijl ze eigenlijk nooit wist.
Instaleer een keylogger en verberg dat goed en verwijder het ook weer na een week ofzo. Weet je in ieder geval waar je aan toe bent.
pi_57165708
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 02:56 schreef Adolecens het volgende:
Zo begint het he, manlief veel weg van huis, vrouwlief verveelt haar eigen en zoekt wat vertier achter de pc, daar is een luisterend oor van een andere man die volkomen begripvol is en vrouwlief het gevoel geeft dat ze een aardige man heeft leren kennen die naar haar luistert, terwijl die vent alleen maar die dingen zegt, die ze graag wil horen ten einde haar zo snel mogelijk tussen de lakens tegen te komen. Vrouwlief wil graag verder praten en stort haar hele hart en alle intieme details, gemis en andere fantasietjes bij msnvrinedje eruit, msnvriendje heeft weer voldoende fapmateriaal en voor je het weet is ze pwnd en blijf jij achter met het huis en de hond...

Conclusie: JA!
En in stripverhaalvorm:

ik was ook een van die schermdichtklappers

-edit-
maar ook weleens het luisterende oor...
wat ontzettend verwoord zo.
en zo kan ik me er nog makkelijker iets bij voorstellen dat het gebeurd
alleen waarom met zo'n gozer blijven praten als ik dan wel thuis ben
dan wil je toch ook betrapt worden denk ik?
pi_57165720
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 03:01 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Ik heb genoeg vrienden waar ik normaal mee om ga. Ik ben alleen niet erg vergevingsgezind. Het ligt er natuurlijk ook aan in wat voor een context je het plaatst.
Maar het gaat hier om de problemen van TS. Niet mijn issues.

En vreemdgaan is een heel ander iets dan teleurstellen of kwetsen. Dat is iemand pijn doen door jezelf genot te geven. Onacceptabel in mijn ogen. Nouja, als iemand het bij mij doet.
als het echt zo is weet ik ook niet of ik het haar weer zou kunnen vergeven
verstand en gevoel zijn dan twee zulke dingen apart!
  woensdag 5 maart 2008 @ 03:06:18 #17
94510 BillGates
Me postcount!
pi_57165726
misschien was ze op MSN wel een verjaardagskadootje voor je regelen, omdat ze zoveel van je houdt. En wil ze het een verrassing laten blijven.
  woensdag 5 maart 2008 @ 03:06:46 #18
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_57165728
Misschien is het wel de kick voor haar. Misschien wil ze dat je er open voor staat. Zolang jij haar er niet op aanspreekt blijft het gissen en daar word je ook niet veel wijzer van, alleen maar onzekerder. Trek niet je eigen conclusies maar wees ook zeker dat ze geen lulverhaal ophangt.
pi_57165737
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 03:02 schreef e2mtr2 het volgende:

[..]

Instaleer een keylogger en verberg dat goed en verwijder het ook weer na een week ofzo. Weet je in ieder geval waar je aan toe bent.
klinkt verleidelijk alleen kan ik dan maar het beste door het stof bijten en het haar vragen
anders voel ik me net zo achterbaks, alhoewel ik natuurlijk ook wel heb lopen neuzen in d'r computer
pi_57165741
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 03:06 schreef BillGates het volgende:
misschien was ze op MSN wel een verjaardagskadootje voor je regelen, omdat ze zoveel van je houdt. En wil ze het een verrassing laten blijven.
Dat kan ook ja. Vandaar de keylogger. Hoef je die confrontatie niet aan die alleen maar meer wantrouwen opwekt. Niet zo netjes gezien de privacy, maar ja, Je wilt het weten toch?
  woensdag 5 maart 2008 @ 03:09:08 #21
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_57165743
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 03:05 schreef Mr.H het volgende:

[..]

als het echt zo is weet ik ook niet of ik het haar weer zou kunnen vergeven
verstand en gevoel zijn dan twee zulke dingen apart!
Ze doet het waarschijnlijk niet om je opzettelijk pijn te doen maar misschien mist ze wat spanning of weet ik wat. Daarom moet je met haar praten. Praten praten praten is de enige manier tot een succesvolle relatie. Misschien moeilijk te geloven van een 18-jarige maar ik heb de nodige ervaring en verhalen om het te bewijzen.
  woensdag 5 maart 2008 @ 03:10:06 #22
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_57165750
Zes jaar een relatie en niet in staat om fatsoenlijk te communiceren, direct trouwen zeg ik je!
  woensdag 5 maart 2008 @ 03:10:35 #23
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_57165751
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 03:10 schreef Xebrozius het volgende:
Zes jaar een relatie en niet in staat om fatsoenlijk te communiceren, direct trouwen zeg ik je!
Waarom vat jij alles samen in een zin waar ik er 30 voor nodig heb...
pi_57165752
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 03:06 schreef LasTeR het volgende:
Misschien is het wel de kick voor haar. Misschien wil ze dat je er open voor staat. Zolang jij haar er niet op aanspreekt blijft het gissen en daar word je ook niet veel wijzer van, alleen maar onzekerder. Trek niet je eigen conclusies maar wees ook zeker dat ze geen lulverhaal ophangt.
ik heb het al wel geprobeerd hoor, ook nog quasi nonchalant, of ben je met iets stouts bezig in die zin
kreeg ik inderdaad het antwoord zoals ongeveer hier boven.

Goed dat kan, voor 1 keer, daarna lijkt me dat sterk.

hoe dit gesprek dan aan te pakken?
pi_57165761
Ik stem op logger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')