quote:
Op woensdag 5 maart 2008 03:02 schreef e2mtr2 het volgende:[..]
Instaleer een keylogger en
verberg dat goed en verwijder het ook weer na een week ofzo. Weet je in ieder geval waar je aan toe bent.
je hebt de log al gelezen, dat is al eigenlijk niet iets wat je imo kunt maken. Maar een keylogger installeren om je vermoedens te bevestigen?

Een relatie is opgebouwd uit gevoel, wanneer jij iets voelt moet je haar daarmee confronteren en als dat niet helpt voor jou moet je jezelf te rade gaan of je nog wel zo verder zou willen gaan.
Ik heb ong. hetzelfde meegemaakt en ook de fout gemaakt door haar telefoon/log te gaan lezen, maar achterafgezien was dat helemaal niet nodig; m'n gevoel was meer dan voldoende om daar naar te handelen. Wat ik gelezen heb in de logs, wist ik ong. al via m'n gevoel...
Ik zou het volgende doen: haar confronteren met je gevoel, zeggen dat je weet dat er iets is veranderd tussen jullie en dat je dat merkt in haar gedrag. Als ze doet alsof haar neus bloed zou ik zeggen dat ze maar kan vertrekken en alleen hoeft terug te komen als ze mee wilt praten en niet doen alsof er niets is veranderd. Een respectvolle partner respecteert en erkent elkaars gevoel, hoe onredelijk het ook ooit is, je moet er gewoon met elkaar over kunnen praten. Het rare van gevoel is, is dat het nooit goed of fout kan zijn want het is allemaal hoe een persoon dat subjectief ervaart.
Mocht dit allemaal neit helpen en ze blijft doen alsof er niets an de hand is maar wel 'schuw' doen en je blijft dat kut gevoel houden, zou ik het (na verloop van tijd en ook een eind aan breien en vertellen waarom. Mocht er dan écht niets aan de hand zijn, dan kan het zeker nog goed komen. Doet ze er geen moeite voor om je terug te krijgen, dan weet je genoeg.
Moraal van het verhaal: ben een vent en ben zelfverzekerd genoeg en heb genoeg zelfvertrouwen en (zelf)respect om gewoon naar je gevoel te luisteren en te handelen zonder daar rationele 'harde' bewijzen voor te zoeken op een onrespectvolle manier, want mijn ervaring vertelt me dat je gevoel in het geval van relaties écht wel gegrond zijn (zeker als dat ineens na een aantal jaar ineens is gekomen).