abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 25 maart 2008 @ 17:42:09 #176
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_57603570
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 16:56 schreef jackson het volgende:
Galen Behr als resident op die feesten, grappig.

Kan er totaal niet wakker van liggen dat die gasten continu dezelfde namen neerzetten. Dat de echte tranceliefhebbers het er warm van krijgen kan ik me goed voorstellen. Tof dat Arabella erbij staan trouwens !
nou van Galen word ik ook niet echt warm meer
ik doelde meer op Sebastian Brandt, Daniel Kandi, Mike Foyle (de LTD hero!), Ferry Tayle en The Blizzard. En Arabella idd! Zijn toch wel naampjes die ik graag n x wil zien.

Nu ik toch bezig ben trouwens:

Citymoves: Armins Queensday
30 april
14:00-22:00
Garenmarkt, Leiden (u bent uitgenodigd voor een drankje a mi casa! )
Line-up:
Armin
ElSandro
Blake Jarrell
Markus Schulz
Erick E
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  dinsdag 25 maart 2008 @ 19:09:56 #177
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_57605412
Met Queensday draai ik zelf al als alles doorgaat
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 25 maart 2008 @ 19:18:44 #178
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_57605650
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 15:24 schreef DreamAway het volgende:
een zeeeer fijne line-up idd! Wordt weleens tijd om dat festival een bezoekje te geven.

overigens ook een hele fijne (trance) line-up:

Luminosity
Location: Beachclub Riche, Zandvoort, The Netherlands
Date: 5th of July 2008
Time: 12:00 – 00:00
Tickets: info will be announced shortly.
Hmm zandvoort is erg ver, maar Daniel Kandi , Manuel le Saux dan kom ik ook wel.

Zondag ook naar Illusion bij Antwerp geweest waar Manuel le Saux draaide.
Tracklist :
01. ?
02. Cressida - 6am (Kyau & Albert Remix)
03. Breakfast - The Horizon (Original Mix)
04. Duderstadt - Beatitude (Duderstadt Uplifting Mash Up Mix)
05. Lemon & Einar K - Anticipation
06. Midway - Monkey Forest (Danilo Ercole Remix)
07. Andre Visior & Kay Stone - Something For Your Mind (Giuseppe Ottaviani Remix)
08. Mungo - Summer Blush (Aly & Fila Rework)
09. Rank 1 - Airwave (Sean Tyas Remix)
10. Ferry Tayle - Vol De Nuit (Manuel Le Saux Remix)
11. Above & Beyond Feat. Hannah Thomas - Home (Stoneface & Terminal Remix)
12. John O'Callaghan Feat. Audrey Gallagher - Big Sky (Agnelli & Nelson Remix)
13. Onova - Platitude (Original Mix)
14. Manuel Le Saux & Paul Miller - Entrance (Original Mix)
15. Mark Eteson & Jon Prior - Dynamic Stability (Aly & Fila Remix)
16. Signum - The Timelord (Onova 2008 Rework)
17. Fire & Ice - Tour De France (Manuel Le Saux Remix)
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_57607373
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 12:25 schreef jackson het volgende:

[..]

Die line-up is echt heel erg ziek zeg

http://partyflock.nl/news/10881:Dance_Valley_bekendmaking_mainstage.html
Cox en Tiesto zijn wel erg tof op main, maar verder is mainstage niet bijzonder vind ik. Mason en SvD lijken me veel vetter op een kleinere stage. (ik denk bijv. aan mason in hotel arena...damn) En Jessie Vendetta, David Moreno & Tony Moreno en Amir Barbell heb ik nog nooit gezien.

Verder wel een hele dikke line-up met lekker veel vernieuwing! 't zou een mooie festivalopener kunnen worden, maar heb ook wel weer 's zin in Sensation Black...
  dinsdag 25 maart 2008 @ 21:08:23 #180
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_57608465
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 20:25 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Cox en Tiesto zijn wel erg tof op main, maar verder is mainstage niet bijzonder vind ik.
Mee eens, doelde ook meer op andere stages waar vooral de variatie erg groot is
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_57628556
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 21:08 schreef jackson het volgende:

[..]

Mee eens, doelde ook meer op andere stages waar vooral de variatie erg groot is
Of je je kaartje al besteld hebt dus!
pi_57628998
het is al vaak gezegd geloof ik, maar ik moet het toch even nog een keer zeggen:

wat is Markus' Amsterdam '08 toch een KNEITER VETTE plaat!

En Lens - Beyond The Shadows (Moonbeam Remix) en Bebop - Breakthrough Woodpecker zijn echt juweeltjes. Weten jullie nog meer tunes / compilaties in deze richting (dromerige, zachte progressive)?
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
  woensdag 26 maart 2008 @ 21:50:14 #183
105311 Xantra
Cinematographer
pi_57633491
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 20:25 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Cox en Tiesto zijn wel erg tof op main, maar verder is mainstage niet bijzonder vind ik. Mason en SvD lijken me veel vetter op een kleinere stage. (ik denk bijv. aan mason in hotel arena...damn)
oh yeah Mason op ons schoolfeest was ook erg vet
maar zijn jullie van plan om naar de dansvallei te gaan? lijkt mij nl ook wel een keer tof
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  woensdag 26 maart 2008 @ 21:50:14 #184
105311 Xantra
Cinematographer
pi_57633492
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 20:25 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Cox en Tiesto zijn wel erg tof op main, maar verder is mainstage niet bijzonder vind ik. Mason en SvD lijken me veel vetter op een kleinere stage. (ik denk bijv. aan mason in hotel arena...damn)
oh yeah Mason op ons schoolfeest was ook erg vet
maar zijn jullie van plan om naar de dansvallei te gaan? lijkt mij nl ook wel een keer tof
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  donderdag 27 maart 2008 @ 13:27:19 #185
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_57646220
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 19:11 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Of je je kaartje al besteld hebt dus!
Nou, ik ben nu bezig met huizen te kopen dus ik wacht even met kaartjes kopen voor dit soort dingen .
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_57693199
Zo, Sensation is er weer doorheen geramd met 7,4 kaarten per seconde
  zaterdag 29 maart 2008 @ 12:18:29 #187
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_57693693
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 11:52 schreef Tomaz het volgende:
Zo, Sensation is er weer doorheen geramd met 7,4 kaarten per seconde
Zaten ook wat pre-sale (mooi woord) kaarten bij natuurlijk
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zaterdag 29 maart 2008 @ 12:38:59 #188
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_57694111
Godsknetters....

Armin van Buuren & DJ Shah feat. Chris Jones - Going Wrong

Prima plaat zeg, erg dikke vocals! Wist niet dat Ome Armin nog dikke plaatjes maakte, ok... de invloeden van Shah liggen er wel erg dik bovenop
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zaterdag 29 maart 2008 @ 12:45:38 #189
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_57694224
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 12:38 schreef jackson het volgende:
Godsknetters....

Armin van Buuren & DJ Shah feat. Chris Jones - Going Wrong

Prima plaat zeg, erg dikke vocals! Wist niet dat Ome Armin nog dikke plaatjes maakte, ok... de invloeden van Shah liggen er wel erg dik bovenop
Magic Island Mix is goed te doen
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 13:05:09 #190
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_57694533
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 12:38 schreef jackson het volgende:
Godsknetters....

Armin van Buuren & DJ Shah feat. Chris Jones - Going Wrong
laatste combinatie die ik bij jou had verwacht
als iemand nog (kritische) vragen heeft voor armin, geef ze dan ff door. Heb donderdag een uurtje de tijd
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  zaterdag 29 maart 2008 @ 14:30:43 #191
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_57695617
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 13:05 schreef DreamAway het volgende:

[..]

laatste combinatie die ik bij jou had verwacht
Om eerlijk te zijn schrik ik er zelf ook van maar die vocals zijn gewoon zo dik. Prima baslijntje, ik mag daar van genieten zeg !
quote:
als iemand nog (kritische) vragen heeft voor armin, geef ze dan ff door. Heb donderdag een uurtje de tijd
Ja, wat hij tegenwoordig kost voor 1,5-2uur maar daar zal hij wel geen antwoord op gaan geven. "ja, contact mijn agency maar".

Flauwe vragen of hij nogsteeds zijn inspiratie in Alkmaar opdoet en zo zijn natuurlijk altijd goed
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zaterdag 29 maart 2008 @ 14:32:50 #192
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_57695659
Opzich ben ik wel benieuwd of er nog gigs zijn waar hij echt naar uitkijkt. Inmiddels heeft hij natuurlijk alles wel gezien. Dan doel ik niet op "Armin only's" maar misschien gigs in kleine clubs of omdat de rest van de line-up heel erg dik is? Misschien interessant om te vragen ook al zal hij die vraag wel 100 keer gehoord hebben
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 31 maart 2008 @ 11:25:22 #193
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_57733533
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 14:32 schreef jackson het volgende:
Opzich ben ik wel benieuwd of er nog gigs zijn waar hij echt naar uitkijkt. Inmiddels heeft hij natuurlijk alles wel gezien. Dan doel ik niet op "Armin only's" maar misschien gigs in kleine clubs of omdat de rest van de line-up heel erg dik is? Misschien interessant om te vragen ook al zal hij die vraag wel 100 keer gehoord hebben
Wat ik heel graag wil weten is waarom ie bij de eerste AO nog niet eens zeker wist of ie nog wel een tweede wilde, en er inmiddels een hele AO worldtour plaats gaan vinden. Beetje tegenstrijdig!
Jouw vraag heb ik eigenlijk verwerkt in 2 verschillende. Offie het idee heeft dat ie op zijn hoogtepunt is en het alleen nog maar minder wordt, en of ie nooit es gewoon lekker underground (kleinschalig) wil gaan. Hij is genoteerd dus!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  maandag 31 maart 2008 @ 11:43:49 #194
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_57733953
Ik heb wel met het idee gespeeld Armada te mailen of Armin in zou zijn voor een set in de Poema. Beetje zinloos denk ik, of hij ziet het zitten en organiseert het zelf, of hij wil et niet
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 31 maart 2008 @ 11:54:26 #195
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_57734164
quote:
Op maandag 31 maart 2008 11:43 schreef jackson het volgende:
Ik heb wel met het idee gespeeld Armada te mailen of Armin in zou zijn voor een set in de Poema. Beetje zinloos denk ik, of hij ziet het zitten en organiseert het zelf, of hij wil et niet
heb je weleens verteld idd, zou supertof zijn als ie dat echt zou doen. Denk niet dat Armada kleiner zal gaan eigenlijk, die gaan alleen maar groter. Maar voor de Poema, dan zou het eigenlijk een besloten feest moeten zijn, of is t binnen no time uitverkocht. Weet je wat, ik zal hem weleens vragen!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  maandag 31 maart 2008 @ 12:29:29 #196
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_57734799
quote:
Op maandag 31 maart 2008 11:54 schreef DreamAway het volgende:

[..]

heb je weleens verteld idd, zou supertof zijn als ie dat echt zou doen. Denk niet dat Armada kleiner zal gaan eigenlijk, die gaan alleen maar groter. Maar voor de Poema, dan zou het eigenlijk een besloten feest moeten zijn, of is t binnen no time uitverkocht. Weet je wat, ik zal hem weleens vragen!
Je hebt nu dat "Alda" heh, die gaan de kleinere events doen. Dus als ze het een goed idee vinden komen ze er zelf wel mee en laten dat echt geen externe organisatie doen .

Overigens denk ik zelf niet aan een besloten iets hoor, maargoed.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 31 maart 2008 @ 13:19:58 #197
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_57735680
quote:
Op maandag 31 maart 2008 12:29 schreef jackson het volgende:

[..]

Je hebt nu dat "Alda" heh, die gaan de kleinere events doen. Dus als ze het een goed idee vinden komen ze er zelf wel mee en laten dat echt geen externe organisatie doen .
nah...t enige kleinere event dat ze doen is Intuition, en dat is ook alleen maar aan het groeien. Voor de rest doen ze Citymoves, de Armada Events en Clockwrks. Dat zijn niet echt kleintjes...
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
pi_57743280
quote:
Op maandag 31 maart 2008 11:25 schreef DreamAway het volgende:

[..]

Wat ik heel graag wil weten is waarom ie bij de eerste AO nog niet eens zeker wist of ie nog wel een tweede wilde, en er inmiddels een hele AO worldtour plaats gaan vinden.
Zou dat niet wat arrogant zijn? Om tijdens je eerste editie al een 2e in je hoofd te hebben? Terwijl de eerste aardig crappy was zelfs
  maandag 31 maart 2008 @ 20:28:32 #199
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_57744703
quote:
Op maandag 31 maart 2008 19:28 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Zou dat niet wat arrogant zijn? Om tijdens je eerste editie al een 2e in je hoofd te hebben? Terwijl de eerste aardig crappy was zelfs
Daar heb je n punt :p
vandaar dat ik me afvraag waarom ie nu wel het volledige vertrouwen erin heeft en de halve wereld ermee afgaat.. tis nogal snel omgegaan. Tis de derde editie en hij verhuist meteen naar een grote Jaarbeurs.
de tweede was al minder crappy trouwens!

http://www.myspace.com/thebluestormvera staat 'What if' op, ook 1 vd tracks van Imagine, en als je t mij vraagt echt verrassend goed. Chill..en wat een stem die vrouw!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  maandag 31 maart 2008 @ 20:32:38 #200
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_57744844
quote:
Op maandag 31 maart 2008 19:28 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Zou dat niet wat arrogant zijn? Om tijdens je eerste editie al een 2e in je hoofd te hebben? Terwijl de eerste aardig crappy was zelfs
"Aardig crappy".... mild maar rechtvaardig
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')