quote:
Op woensdag 19 maart 2008 14:18 schreef jackson het volgende:Sensation is een gevoel, dat moet je pakken of niet. Beetje te vergelijken met: Ik hou van vrouwen en jij van mannen. De 1 snapt het niet van de ander

. Niks mis met homo's trouwens

Of is het omdat jij in het buitenland (Groningen) woont en je de halve wereld af moet reizen naar Amsterdam. Of doet de ArenA je teveel denken aan die wereldclub die daar altijd speelt

?
Wil je er misschien over praten.....
van 2001 tot 2005 ging ik naar Sensation. Ik heb het feest van een topnacht zien vervallen naar een "hype"nacht, waar mensen achteraf in de trein liggen/zitten te klagen over het gebrek aan "bekende" muziek en/of "een beetjuh stampuuuh was teveel gevraagd zeker" Een feest waar iedereen samen een leuke tijd had, tot een "kijk mij eens mooi en populair zijn" feestje. Een feest waar mensen gerust 50 euries voor neertellen zonder dat uberhaupt bekend is welke dj's er staan, waar mensen heengaan die niet eens weten wat Sensation in houdt, daar waar een VIP kaart niet betekend dat je VIP bent.
Daar waar je net zo goed de hele nacht een megamix kunt gaan draaien, want dan komt het grootste deel een beetje los. (eventjes dan he)
Maar ik heb me er altijd wel vermaakt, maar toen ik de groep "ABN AMRO business" tegenkwam met de mededeling "ja, bedrijfsuitje he", had ik het wel een beetje gehad.

Misschien is dat inmiddels wel anders.

Dat Ajax in die akoestiekloze betonbak speelt, maakt niet uit.. lekker tuffen op die modderbaan, zorgen dat het gras extra slecht blijft.