Gecko - Out Of My Mindquote:Op maandag 17 maart 2008 15:22 schreef House-Musik het volgende:
Liedje waarin de hele tijd een vocal zit "you may want to be here" en "you want to be here" En dan ook telkens alleen een klein stukje ervan "you may" "you may not want to be here" "you may here" "you... here"
etc... electro/minimal is het ofzo
Hier ook, keihard overheen gekekenquote:Op maandag 17 maart 2008 13:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ajaaaa
* blijkt er 10 verschillende remixen van te hebben![]()
De donroyco Fanclub - P.I.M.Pquote:Op maandag 17 maart 2008 23:00 schreef LasTeR het volgende:
Ik zoek zo'n liedje weet je, en dat gaat zo van: "Don Royco is de Pimp olé olé!"Help me.
Ik moest denken aan Snap - Eternityquote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:55 schreef Eisbaer het volgende:
Hoi,
Een tijdje geleden hoorde ik op de radio volgend nummer : gsm opname (note: is een fragment van 10 seconden, geen volledig nummer!)) maar jammer genoeg werd er niet vermeld van wie het was ... Het is een house / retro nummer uit de jaren 90 voor zover ik weet
Ik moest denken aan een gedecapiteerd vrouwenhoofd op een stok waar een stel Cherokee-indianen omheen danst.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik moest denken aan Snap - Eternity
Misschien Bryan Adams - We're gonna winquote:Op zondag 16 maart 2008 21:06 schreef PAA-053 het volgende:
Hoe heet dat opzwepende nummer dat altijd voor de aftrap van thuiswedstrijden van FC Groningen in de Euroborg wordt gespeeld? Je zag het ook net op RTL4 bij De Wedstrijden, tijdens (de wel erg korte) samenvatting van Groningen - Heerenveen, op het moment dat dat mooie spandoek op de Z-Side naar beneden kwam
We're gonna win
Papapapapdam padadam![]()
Iemand een idee?
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
dat is het volgens mij ookquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Kan het ook hypnotic zijn?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:42 schreef Weeralarm het volgende:
Ik zoek een dance nummer waar ze o.a. 'robotic' (dacht ik te horen iig) in zeggen, en nog wat teksten met volgens mij een duitsachtig accent. 'T is wel een recent nummer volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |