Helemaal niemand?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:08 schreef The_Terminator het volgende:
Weet iemand toevallig welk nummer dit is: klik
Was net op Slam, het was de laatste plaat in de set van Ferry Corsten.
Thanksquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:06 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik kom hier niet zo vaak (meer), but it's your lucky day:
Lemon & Einar K - Anticipation
Wordt lastig hoor...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:55 schreef dery1990 het volgende:
Ik zoek dat liedje van die Merci reclames. Op youtube kan ik hem zelfs niet vinden!
Ik zoek die versie gezongen door een vrouw.
Merci dat jij er bent,
Anyone?
quote:
Adverteerder/merk: Merci
Product: Snoep
Titel commercial: Merci Kerst 2000
Reclamebureau: Pahnke & Partner
Eerste uitzending: 7 december 2000
Afkomst muziek: Opdrachtmuziek
Oorspronkelijke titel: geen titel
http://www.ster.nl/?nav=scunHsHCjEtCuXtXJadCquote:Merci - Kersteditie
Jij bent de held're ster die aan mn hemel staat
jij bent de kerstversiering waar 't werkelijk om gaat
Bent het geheim dat ik in mijn hart bewaar
Merci dat jij er bent
Jij bent het engeltje in mijn winterdroom
Jij bent het fijnste pakje bij de denneboom
En in mijn stille nacht ben jij de harmonie
Merci dat jij er bent!
Ik weet precies welk nummer je bedoeltquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:17 schreef D-Joris het volgende:
Hee, iemand enig idee hoe dit nummer ( ik meen uit de jaren 90) heet:
a ring ting ting ting, a ring ting ting ting,
spreek uit als: A rieng tieng tieng tieng, A rieng tieng tieng tieng (beetje computer stemmetje ofzo:P)
meer weet ik er niet meer vanmaar hij was wel leuk!! bedankt!!!
haha, irritant is dat hequote:Op woensdag 12 maart 2008 00:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik weet precies welk nummer je bedoeltDaarna kwamen er trompetten in.
Zit met Sunclub in m'n hoofd, maar die is het niet volgens mij...
mijn kleine blonde mariandel!!quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:07 schreef Repeat het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe op deze site:
http://www.goapresski.nl/ dan naar filmpjes en dan 2006 het eerst nummer heet? Ik kan er echt niet opkomen
"Mighty dub katz - Magic carpet ride" misschien?quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:23 schreef D-Joris het volgende:
hoe heet dat nummer uit de jare 90 ook al weer??
hij ging zo:P: a rieng tieng tieng tieng, a rieng tieng tieng (een of ander vaag stemmetje!!) : meer weet ik niet;)
mzzl D-Joris
Delerium feat. Sarah Mclachlan - Silence 2004?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:34 schreef Potjandorie het volgende:
10 minuten laden voordat ik hier kon komen maar het is het waard, hoe heette dat trance liedje ook alweer met dat mokkel en die kerel die allebei weer zo kunstzinnig in een helikopter zitten? eerst vluchtten ze ergens voor volgens mij, lang geleden dat ik die clip zag
Na een kwartier alweer opnieuw vragenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:37 schreef TheFrankey het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=np27pbrVryw
Welk feestlied zit hier onder?
Duffy - Mercyquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:56 schreef wingdings het volgende:
Ben op zoek naar een nummer dat momenteel regelmatig op de radio te horen is.
Het wordt gezongen door een vrouw en bevrat "no mercy, no mercy".
Enig idee?
Dat klinkt als de Crazy Frogquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:17 schreef D-Joris het volgende:
Hee, iemand enig idee hoe dit nummer ( ik meen uit de jaren 90) heet:
a ring ting ting ting, a ring ting ting ting,
spreek uit als: A rieng tieng tieng tieng, A rieng tieng tieng tieng (beetje computer stemmetje ofzo:P)
meer weet ik er niet meer vanmaar hij was wel leuk!! bedankt!!!
Dat is het zeker niet, het moet jaren '90 zijn, geen 2005.. Het komt me wel bekend voor, maar ik dacht aan Sway (niet de Michael Buble of Pussycat Dolls versie)quote:
Het was ff zoeken, maar ik heb emquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:18 schreef Proletarius het volgende:
Naar aanleiding van: House/Club/Techno kenners gezocht! (samples)
Sample 4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |