quote:Op zondag 9 maart 2008 21:29 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Vooruit dan maar.
Volgende keer zelf zoeken: B.Goodunov - Propaganda Nazdorowje
Nee Anouk was het niet. Maar toch bedankt.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:37 schreef Louterman het volgende:
Kleine kans dat het lukt, maar ik probeer het toch!
Bij het nummer Cold feet van Tracy Chapman vind ik de eerste twee seconden heel erg lijken op een begin van een ander nummer. Probleem is alleen dat ik even niet op dat nummer kom. Is er iemand die weet welk nummer het zou kunnen zijn? Het lijkt op een nummer van de tv serie The OC, maar dit kan ik ook helemaal mis hebben.
Wie helpt mij?
Het nummer is hier te vinden!
Camille Jones vs. Fedde Le Grand - The Creepsquote:Op maandag 10 maart 2008 18:56 schreef Maartel het volgende:
Thanx voor Jan Hammer.. ik had al wel gezocht naar 't Theme van Miami Vice (stond me iets van bij dat die het was), maar had niet de hele soundtrack gechecht!![]()
Ik zoek er nog eentje.. het betreft een danceplaat, hooguit een paar maandjes oud, waarin een dame de hele tijd bepaalde klanken zingt.. (misschien spelt ze iets ofzo, ze zingt iig geen volzinnen..) het is iets in de trant van "ah-ah-ah-ah-ah, v-v-v-v-v, t-t-t-t-t, oh-oh-oh-oh-oh" etc...
Beetje vage omschrijving, maar als iemand 'm hier kent valt (hopelijk) toch het kwartje wel...
quote:Op maandag 10 maart 2008 23:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Camille Jones vs. Fedde Le Grand - The Creeps
Ik moet meteen denken aan Vivadi of Prokofiev. Worden allebei erg veel gebruikt.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:11 schreef SHE het volgende:
Oh god ik word gek!!
Ik zoek de naam van een klassiek stuk, veelgebruikt in reclames, een violenspel..een beetje uit te leggen als een heen en weer; ontzettend veel afwisseling in tonen en veel theater.
Ik zou zweren dat het Verdi was maar kan er behoorlijk naast zitten.
Help!
Ik ken veel van nina , heb je flarden tekst ofzo ...dan herken ik het misschien wel.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:22 schreef Weopj het volgende:
Ik ben laatst naar een optreden van Stevie Ann geweest, en daar zong ze een cover van Nina Simone, ik weet alleen niet meer welk nummer het was. Weet iemand het hier?
Het heeft even geduurd maar ik heb m vanmiddag in me mailbox gevonden. Dj heeft m zelf naar me opgestuurd!quote:Op woensdag 5 maart 2008 07:47 schreef theKiD het volgende:
Ik zoek:
Een mash-up van 2 nummers. 1e nummer is van een mij onbekende artiest die heel de tijd zingt: "i killa" (redelijk bekend, vaak gehoord, maar ik heb nooit geweten welke artiest het is)
En het 2e is Jeff Dunham, Achmed the dead terrorist.
En je raad het al, elke keer als da meidje zou zingen, I Killa, dan komt die stem van Achmed erdoor: I Kill YOU!!!!
![]()
Supergaaf, vannacht gehoord op 3fm. Alleen heb geen namen gehoord dus. Op youtube al gezocht via Achmed, of ...ft Achmed, maar kon niks gevonden krijgen..
Wie o Wie?
Doet me denken aan Melbourne Shufflers - The Shuffle.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:05 schreef Relneger18 het volgende:
Ik zoek een nummer :
Radiozender : Slam!FM
Datum: 10 maart 2008 (vandaag)
Tijd: 22:55
Genre: Dance (Pakito achtig. lét wel op, het is geen pakito)
Kenmerken: Er komen vocals in voor (geen gezang) en er heerst veel climax (pakito stijl)
Het nummer is pas nieuw en draait misschien een week of 3/4 op de radio.
weet iemand 't?quote:Op maandag 10 maart 2008 22:11 schreef stefan1187 het volgende:
Ik ben op zoek naar het LAATSTE nummer wat je in dit filmpje hoort.
http://nl.youtube.com/watch?v=yJag_cb6KxQ
weet iemand de titel?
alvast bedankt:)
Dat moet Alessandro Saffina met Luna wezenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:59 schreef oorsnot het volgende:
ik ben opzoek, naar een nummer volgens mij van eros rammazotti ( weet het niet zeker)
Wat mij bijstaat is dat ik het een prachtig nummer vond, volgens mij was het een beetje opera/pop en liep die eros als het ware over de maan heen ? zwart wit opgenomen video clip.
beetje onduidelijke beschrijving maar het enige wat ik me er nog van kan herinnneren. Het was ook een grote hit geweest volgens mij
neeeeeeee dit meen je niet!!!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:20 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dat moet Alessandro Saffina met Luna wezen![]()
http://www.youtube.com/watch?v=LqR-TGaGRE8
John Legend - Save Room?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:33 schreef Roppenzo het volgende:
Liedje a la John Mayer's stem ...
Wordt iets gezongen als..
Make room for ourselves?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |