abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 maart 2008 @ 22:37:03 #126
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_57272737
quote:
Op zondag 9 maart 2008 21:29 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Vooruit dan maar.
Volgende keer zelf zoeken: B.Goodunov - Propaganda Nazdorowje
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_57284855
Help ik zoek dit nummer (heb ik ook nodig voor een mix )

Het is een beetje een hardstyle achtig nummer dacht ik. Word ook gedraait op kermis. Ik heb dat stukje wat steeds terug komt effe opgenomen. het is trouwens niet mijn stem . Misschien dat iemand dit stukje wel herkent

Hier te luisteren:
http://media.putfile.com/hoeheet

ALVAST BEDANKT !
pi_57285077
Ik zoek het nummer wat op de site www.misssixty.com gedraaid wordt

Google erop loslaten leverde niets op, misschien dat iemand hier me kan helpen?
pi_57286582
quote:
Op zondag 9 maart 2008 17:37 schreef Louterman het volgende:
Kleine kans dat het lukt, maar ik probeer het toch!
Bij het nummer Cold feet van Tracy Chapman vind ik de eerste twee seconden heel erg lijken op een begin van een ander nummer. Probleem is alleen dat ik even niet op dat nummer kom. Is er iemand die weet welk nummer het zou kunnen zijn? Het lijkt op een nummer van de tv serie The OC, maar dit kan ik ook helemaal mis hebben.
Wie helpt mij?

Het nummer is hier te vinden!
Nee Anouk was het niet. Maar toch bedankt.
Iemand anders nog ideeen?
pi_57288717
Thanx voor Jan Hammer.. ik had al wel gezocht naar 't Theme van Miami Vice (stond me iets van bij dat die het was), maar had niet de hele soundtrack gechecht!

Ik zoek er nog eentje.. het betreft een danceplaat, hooguit een paar maandjes oud, waarin een dame de hele tijd bepaalde klanken zingt.. (misschien spelt ze iets ofzo, ze zingt iig geen volzinnen..) het is iets in de trant van "ah-ah-ah-ah-ah, v-v-v-v-v, t-t-t-t-t, oh-oh-oh-oh-oh" etc...
Beetje vage omschrijving, maar als iemand 'm hier kent valt (hopelijk) toch het kwartje wel...
pi_57293465
Ik ben op zoek naar het LAATSTE nummer wat je in dit filmpje hoort.

http://nl.youtube.com/watch?v=yJag_cb6KxQ

weet iemand de titel?

alvast bedankt:)
  maandag 10 maart 2008 @ 22:59:46 #132
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_57294773
Hier een aparte vraag: herkenning klassieke muziek.

Op de Franse Tecktonik site no less begint de flash met een echte prachtig sfeervolle klassieke melody, beetje Vespers achtig. Wie herkent wat het is? Het is een flash site, de mp3 die feitelijk afgespeeld wordt is http://www.tck01.fr/musik/01.mp3
De website zelf = http://www.tck01.fr/index3.htm ook schitterend gedaan.

Je zult wel wat moeten dimmen halverwege want dan worden er wat harde slagen ingemixt.

Alvast bedankt.
  maandag 10 maart 2008 @ 23:56:07 #133
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_57296420
quote:
Op maandag 10 maart 2008 18:56 schreef Maartel het volgende:
Thanx voor Jan Hammer.. ik had al wel gezocht naar 't Theme van Miami Vice (stond me iets van bij dat die het was), maar had niet de hele soundtrack gechecht!

Ik zoek er nog eentje.. het betreft een danceplaat, hooguit een paar maandjes oud, waarin een dame de hele tijd bepaalde klanken zingt.. (misschien spelt ze iets ofzo, ze zingt iig geen volzinnen..) het is iets in de trant van "ah-ah-ah-ah-ah, v-v-v-v-v, t-t-t-t-t, oh-oh-oh-oh-oh" etc...
Beetje vage omschrijving, maar als iemand 'm hier kent valt (hopelijk) toch het kwartje wel...
Camille Jones vs. Fedde Le Grand - The Creeps
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  dinsdag 11 maart 2008 @ 00:05:16 #134
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_57296599
Ik zoek een nummer :

Radiozender : Slam!FM
Datum: 10 maart 2008 (vandaag)
Tijd: 22:55
Genre: Dance (Pakito achtig. lét wel op, het is geen pakito)
Kenmerken: Er komen vocals in voor (geen gezang) en er heerst veel climax (pakito stijl)
Het nummer is pas nieuw en draait misschien een week of 3/4 op de radio.
pi_57296938
Ik ben laatst naar een optreden van Stevie Ann geweest, en daar zong ze een cover van Nina Simone, ik weet alleen niet meer welk nummer het was. Weet iemand het hier?
pi_57301240
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 23:11 schreef SHE het volgende:
Oh god ik word gek!!

Ik zoek de naam van een klassiek stuk, veelgebruikt in reclames, een violenspel..een beetje uit te leggen als een heen en weer; ontzettend veel afwisseling in tonen en veel theater.
Ik zou zweren dat het Verdi was maar kan er behoorlijk naast zitten.

Help!
Ik moet meteen denken aan Vivadi of Prokofiev. Worden allebei erg veel gebruikt.
Karma is a fucking bitch.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 11:57:56 #138
137886 hemeleen
zingende puzzelaar
pi_57303403
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 00:22 schreef Weopj het volgende:
Ik ben laatst naar een optreden van Stevie Ann geweest, en daar zong ze een cover van Nina Simone, ik weet alleen niet meer welk nummer het was. Weet iemand het hier?
Ik ken veel van nina , heb je flarden tekst ofzo ...dan herken ik het misschien wel.
“Music is a moral law. It gives soul to the universe, wings to the mind, flight to the imagination, a charm to sadness, gaiety and life to everything; It is the essence of order and lends to all that is good, just, and beautiful.” Plato
  dinsdag 11 maart 2008 @ 13:19:23 #139
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_57304857
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 07:47 schreef theKiD het volgende:
Ik zoek:
Een mash-up van 2 nummers. 1e nummer is van een mij onbekende artiest die heel de tijd zingt: "i killa" (redelijk bekend, vaak gehoord, maar ik heb nooit geweten welke artiest het is)
En het 2e is Jeff Dunham, Achmed the dead terrorist.

En je raad het al, elke keer als da meidje zou zingen, I Killa, dan komt die stem van Achmed erdoor: I Kill YOU!!!!

Supergaaf, vannacht gehoord op 3fm. Alleen heb geen namen gehoord dus. Op youtube al gezocht via Achmed, of ...ft Achmed, maar kon niks gevonden krijgen..
Wie o Wie?
Het heeft even geduurd maar ik heb m vanmiddag in me mailbox gevonden. Dj heeft m zelf naar me opgestuurd!
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_57308357
Posten zou ik zeggen!
pi_57308646
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 00:05 schreef Relneger18 het volgende:
Ik zoek een nummer :

Radiozender : Slam!FM
Datum: 10 maart 2008 (vandaag)
Tijd: 22:55
Genre: Dance (Pakito achtig. lét wel op, het is geen pakito)
Kenmerken: Er komen vocals in voor (geen gezang) en er heerst veel climax (pakito stijl)
Het nummer is pas nieuw en draait misschien een week of 3/4 op de radio.
Doet me denken aan Melbourne Shufflers - The Shuffle.
pi_57309561
quote:
Op maandag 10 maart 2008 22:11 schreef stefan1187 het volgende:
Ik ben op zoek naar het LAATSTE nummer wat je in dit filmpje hoort.

http://nl.youtube.com/watch?v=yJag_cb6KxQ

weet iemand de titel?

alvast bedankt:)
weet iemand 't?
  dinsdag 11 maart 2008 @ 18:59:42 #143
184041 oorsnot
I wanna play a game
pi_57311412
ik ben opzoek, naar een nummer volgens mij van eros rammazotti ( weet het niet zeker)
Wat mij bijstaat is dat ik het een prachtig nummer vond, volgens mij was het een beetje opera/pop en liep die eros als het ware over de maan heen ? zwart wit opgenomen video clip.

beetje onduidelijke beschrijving maar het enige wat ik me er nog van kan herinnneren. Het was ook een grote hit geweest volgens mij
Wit-Rood-Wit zit in ons bloed,
We zijn de beste en zo gooooooooed,
Ik spring me hele leven laaaaaaaaang,
Voor Aaaaaaajax Aaaaaaamsterdam,
  dinsdag 11 maart 2008 @ 19:16:07 #144
162596 Dennehy
Kan niet dood
pi_57311792
Een redelijk bekent nummer, beetje gitaar + electro werk (lijkt op Kasabian volgens mij, maar kon niet vinden dat het van hun was).

Kerel zingt: "Na na na na na na tell you I want you na na na na na na tell you I need you na na na na na na" etc.
Putting the laughter back in slaughter.
pi_57311890
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 18:59 schreef oorsnot het volgende:
ik ben opzoek, naar een nummer volgens mij van eros rammazotti ( weet het niet zeker)
Wat mij bijstaat is dat ik het een prachtig nummer vond, volgens mij was het een beetje opera/pop en liep die eros als het ware over de maan heen ? zwart wit opgenomen video clip.

beetje onduidelijke beschrijving maar het enige wat ik me er nog van kan herinnneren. Het was ook een grote hit geweest volgens mij
Dat moet Alessandro Saffina met Luna wezen
http://www.youtube.com/watch?v=LqR-TGaGRE8
pi_57312192
10 minuten laden voordat ik hier kon komen maar het is het waard, hoe heette dat trance liedje ook alweer met dat mokkel en die kerel die allebei weer zo kunstzinnig in een helikopter zitten? eerst vluchtten ze ergens voor volgens mij, lang geleden dat ik die clip zag
pi_57312486
weet iemand hoe het nummer van de laatste 10/15 seconden heet.. van dit filmpje:

http://www.dumpert.nl/mediabase/43365/47842255/we_staan _weer_op_de_kaart.html
"Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
  dinsdag 11 maart 2008 @ 20:23:22 #148
184041 oorsnot
I wanna play a game
pi_57313461
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 19:20 schreef Maartel het volgende:

[..]

Dat moet Alessandro Saffina met Luna wezen
http://www.youtube.com/watch?v=LqR-TGaGRE8
neeeeeeee dit meen je niet!!! HARTSTIKKE BEDANKT!!!!
luna dat was het!! dit is zo raar he, na ruim 3/4 jaar ineens weer het nummer horen waar je al die tijd niet op bent gekomen.
echt bedankt man!
Wit-Rood-Wit zit in ons bloed,
We zijn de beste en zo gooooooooed,
Ik spring me hele leven laaaaaaaaang,
Voor Aaaaaaajax Aaaaaaamsterdam,
pi_57313746
Liedje a la John Mayer's stem ...

Wordt iets gezongen als..

Make room for ourselves?
pi_57313854
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 20:33 schreef Roppenzo het volgende: