Sorry het ging ff fout. Ik heb op VORIGE geklikt en de pagina vernieuwd, hierdoor werd het bericht opnieuw gepost!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:38 schreef broer het volgende:
Geen idee, Frankenstein150. Maar misschien moet je het over twee uur nóg een keer proberen. En als dat niet lukt: na twee uur nóg een keer.
Hoe vaker je het vraagt, hoe eerder mensen geneigd zijn je te helpen.
Luke Howard - Hi Lifequote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:52 schreef Frankenstein150 het volgende:
[..]
Sorry het ging ff fout. Ik heb op VORIGE geklikt en de pagina vernieuwd, hierdoor werd het bericht opnieuw gepost!
luke howard - hi lifequote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:22 schreef Frankenstein150 het volgende:
Ik zit met de volgende vraag.
In een aflevering van "Nu we er toch zijn" (op curacao) http://player.omroep.nl/?aflID=3203729&kanaal=tvopjepc.nl wordt er rond de 19de minuut van dit programma een nummer op de achtergrond afgespeeld. Ik zou graag willen weten hoe dit nummer heet.
Wie kan me hierbij helpen???
Ik heb de serie nooit gezien, maar aan de hand van het na na na na na een wilde gok:quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben op zoek naar het liedje wat in de aankondiging van het nieuwe seizoen "Julia's Tango" gedraaid wordt. verder dan dat een aantal vrouwenstemmen tegelijkertijd "na na na na na na na na" zingen gaat het in het fragment niet, maar ik zou het graag willen vinden.
Ik zie de serie ook niet, maar het gaat me om het muziekje bij de aankondiging dat er een nieuw seizoen is. De hele serie kan me gestolen wordenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb de serie nooit gezien, maar aan de hand van het na na na na na een wilde gok:
Natalie Merchant - Kind and Generous?
Mercedes. Geen idee qua muziek.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:11 schreef SHE het volgende:
Oh god ik word gek!!
Ik zoek de naam van een klassiek stuk, veelgebruikt in reclames, een violenspel..een beetje uit te leggen als een heen en weer; ontzettend veel afwisseling in tonen en veel theater.
Ik zou zweren dat het Verdi was maar kan er behoorlijk naast zitten.
Help!
Toch niet "We built this city"?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:00 schreef Maartel het volgende:
Tijdens het uitgaan hoorde ik gister een rock-achtig nummer, waarschijnlijk van een bandje, met iets van "we're burning this city" in het refreintje.. het klonk als een recent nummer, beetje Arctic Monkey-achtig..
Iemand een idee?
Tuurlijk!quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:34 schreef IMWeasel het volgende:
[..]
"Blonde Mariandel' van De Sjonnies of Cooldown Café of...
heb ik dan eindelijk een moeilijke gevondenquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:01 schreef Bouncer2002 het volgende:
zoek een nederlands talig nummer, is nog niet heel oud, paar maanden/weken denk ik.
Gaat over een journalist die in Dafur is geweest en daar nu sterke verhalen over verteld in een cafe.
Iets met "ZAND IN DE OGEN, WELTERUSTEN NOU" in de tekst. Klinkt een beetje als Acda en de Munnick, maar die zijn het geloof ik niet
iemand een idee?
Toevoeging, het "na na na" kan ook "la la la" zijnquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben op zoek naar het liedje wat in de aankondiging van het nieuwe seizoen "Julia's Tango" gedraaid wordt. verder dan dat een aantal vrouwenstemmen tegelijkertijd "na na na na na na na na" zingen gaat het in het fragment niet, maar ik zou het graag willen vinden.
MGMTquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:29 schreef Ballistic het volgende:
wie weet hoe dat duo uit NY, waar Giel het bij DWDD over had heet? Hij noemde het 'psychedelische rock'.
bvd!
Yael Naim - New Soulquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toevoeging, het "na na na" kan ook "la la la" zijn![]()
. En de aankondiging komt dus op net5.
Kat de Luna - Run The Showquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:37 schreef Ramon_Mol het volgende:
Ik zoek het nummer dat werd afgespeeld na de Champions League wedstrijd tussen Real Madrid en Roma afgelopen woensdag. Aan het eind van het programma laten ze dan altijd nog even een korte samenvatting zien van de wedstrijd met daarin meestal wel een gaaf onbekend nummer. Zo ook deze keer en ben echt benieuwd welk nummer het nou was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |