Ergens in de comments staat dit:quote:Op zondag 9 maart 2008 01:37 schreef GeertJan88 het volgende:
Bij bowling for columbine op dit stukje hoor je van die git aar muziek. Is dit toevallig een nummer????
quote:the music is the editor Kurt Engfehr playing the Marilyn Mansons song 'the nobodies',but i have no idea if there is any kind of version available to download.I wish there was,it sounds so chilling.
Yelle - Cause Des Garconquote:Op zondag 9 maart 2008 13:24 schreef _Dizzy_ het volgende:
Ik zoek ook een nummer... ik kan alleen maar de clip berschrijven...
Het zijn 3 mannen/jomgens, ze zetten wat letters tegen een muur, dan gaan ze dansen in een soort van driehoek.
eerst de een dan de ander... weet iemand wie ze zijn???
Franz Ferdinand: This Fire. Erg leuk nummer dit, en als je dit nummer goed vind moet je meteen de cd downloaden (de cd: Franz Ferdinand), staan alleen maar van dit soort nummers op, hij is volgens mij 2 jaar geleden verkozen tot beste Britse cd van het jaarquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:00 schreef Maartel het volgende:
Tijdens het uitgaan hoorde ik gister een rock-achtig nummer, waarschijnlijk van een bandje, met iets van "we're burning this city" in het refreintje.. het klonk als een recent nummer, beetje Arctic Monkey-achtig..
Iemand een idee?
Gevonden!!..quote:
Jan Hammer - Crocket's Themequote:Op zondag 9 maart 2008 13:40 schreef Maartel het volgende:
Dit nummer heb ik al jaren op een casettebandje staan en ik zou echt niet meer weten wie of wat het is.. het is wel heel bekend, maar zonder lyrics zoekt het verdomd lastig...
Wie helpt?
http://www.zshare.net/audio/868175067b4fbc/
"Crockett's Theme" van Jan Hammer.quote:Op zondag 9 maart 2008 13:40 schreef Maartel het volgende:
Dit nummer heb ik al jaren op een casettebandje staan en ik zou echt niet meer weten wie of wat het is.. het is wel heel bekend, maar zonder lyrics zoekt het verdomd lastig...
Wie helpt?
quote:Op zondag 9 maart 2008 15:01 schreef Croupouque het volgende:
"Crockett's Theme" van Jan Hammer.
Een theme van de televisie serie "Miami Vice" in de jaren 80..quote:Op zondag 9 maart 2008 13:40 schreef Maartel het volgende:
Wie helpt?
Ik moest denken aan "Tiny dancer" van Elton John. En er blijkt zowaar nog een andere versie van te zijn, de versie die jij zoekt.quote:Op zondag 9 maart 2008 12:00 schreef j0rrit het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer, alleen heb ik geen flauw idee hoe het heet.
In de clip rijdt een jongen in een ontzettende lelijke auto, een AMC Pacer en pikt vervolgens wat vrienden op. En al rijdende zitten ze met z'n allen te swingen op het nummer dat ik zoek.Iets met 'Hold me closer' en 'Highway' in de tekst.
Bvd.
Ja, die is het! Top, dankje!quote:Op zondag 9 maart 2008 15:16 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik moest denken aan "Tiny dancer" van Elton John. En er blijkt zowaar nog een andere versie van te zijn, de versie die jij zoekt.
http://www.youtube.com/watch?v=4fjYudqnVak
Anouk - Michel?quote:Op zondag 9 maart 2008 17:37 schreef Louterman het volgende:
Kleine kans dat het lukt, maar ik probeer het toch!
Bij het nummer Cold feet van Tracy Chapman vind ik de eerste twee seconden heel erg lijken op een begin van een ander nummer. Probleem is alleen dat ik even niet op dat nummer kom. Is er iemand die weet welk nummer het zou kunnen zijn? Het lijkt op een nummer van de tv serie The OC, maar dit kan ik ook helemaal mis hebben.
Wie helpt mij?
Het nummer is hier te vinden!
Ja.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Te lui om terug te zoeken, maar was het nummer van de Amstellovitch-reclame al bekend?
[offtopic]quote:Op zondag 9 maart 2008 12:00 schreef j0rrit het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer, alleen heb ik geen flauw idee hoe het heet.
In de clip rijdt een jongen in een ontzettende lelijke auto, een AMC Pacer en pikt vervolgens wat vrienden op. En al rijdende zitten ze met z'n allen te swingen op het nummer dat ik zoek.Iets met 'Hold me closer' en 'Highway' in de tekst.
Bvd.
Oke, buiten het feit dat het bekend is, zou er iemand ook zo vriendelijk willen zijn om de titel en uitvoerende artiest hier neer te zetten?quote:
Vooruit dan maar.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Oke, buiten het feit dat het bekend is, zou er iemand ook zo vriendelijk willen zijn om de titel en uitvoerende artiest hier neer te zetten?
Thats im ! Dankjewelquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:46 schreef Stigma het volgende:
N.O.R.E. ft. Timbaland - Get Down?
quote:Op zondag 9 maart 2008 21:29 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Vooruit dan maar.
Volgende keer zelf zoeken: B.Goodunov - Propaganda Nazdorowje
Nee Anouk was het niet. Maar toch bedankt.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:37 schreef Louterman het volgende:
Kleine kans dat het lukt, maar ik probeer het toch!
Bij het nummer Cold feet van Tracy Chapman vind ik de eerste twee seconden heel erg lijken op een begin van een ander nummer. Probleem is alleen dat ik even niet op dat nummer kom. Is er iemand die weet welk nummer het zou kunnen zijn? Het lijkt op een nummer van de tv serie The OC, maar dit kan ik ook helemaal mis hebben.
Wie helpt mij?
Het nummer is hier te vinden!
Camille Jones vs. Fedde Le Grand - The Creepsquote:Op maandag 10 maart 2008 18:56 schreef Maartel het volgende:
Thanx voor Jan Hammer.. ik had al wel gezocht naar 't Theme van Miami Vice (stond me iets van bij dat die het was), maar had niet de hele soundtrack gechecht!![]()
Ik zoek er nog eentje.. het betreft een danceplaat, hooguit een paar maandjes oud, waarin een dame de hele tijd bepaalde klanken zingt.. (misschien spelt ze iets ofzo, ze zingt iig geen volzinnen..) het is iets in de trant van "ah-ah-ah-ah-ah, v-v-v-v-v, t-t-t-t-t, oh-oh-oh-oh-oh" etc...
Beetje vage omschrijving, maar als iemand 'm hier kent valt (hopelijk) toch het kwartje wel...
quote:Op maandag 10 maart 2008 23:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Camille Jones vs. Fedde Le Grand - The Creeps
Ik moet meteen denken aan Vivadi of Prokofiev. Worden allebei erg veel gebruikt.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:11 schreef SHE het volgende:
Oh god ik word gek!!
Ik zoek de naam van een klassiek stuk, veelgebruikt in reclames, een violenspel..een beetje uit te leggen als een heen en weer; ontzettend veel afwisseling in tonen en veel theater.
Ik zou zweren dat het Verdi was maar kan er behoorlijk naast zitten.
Help!
Ik ken veel van nina , heb je flarden tekst ofzo ...dan herken ik het misschien wel.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:22 schreef Weopj het volgende:
Ik ben laatst naar een optreden van Stevie Ann geweest, en daar zong ze een cover van Nina Simone, ik weet alleen niet meer welk nummer het was. Weet iemand het hier?
Het heeft even geduurd maar ik heb m vanmiddag in me mailbox gevonden. Dj heeft m zelf naar me opgestuurd!quote:Op woensdag 5 maart 2008 07:47 schreef theKiD het volgende:
Ik zoek:
Een mash-up van 2 nummers. 1e nummer is van een mij onbekende artiest die heel de tijd zingt: "i killa" (redelijk bekend, vaak gehoord, maar ik heb nooit geweten welke artiest het is)
En het 2e is Jeff Dunham, Achmed the dead terrorist.
En je raad het al, elke keer als da meidje zou zingen, I Killa, dan komt die stem van Achmed erdoor: I Kill YOU!!!!
![]()
Supergaaf, vannacht gehoord op 3fm. Alleen heb geen namen gehoord dus. Op youtube al gezocht via Achmed, of ...ft Achmed, maar kon niks gevonden krijgen..
Wie o Wie?
Doet me denken aan Melbourne Shufflers - The Shuffle.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:05 schreef Relneger18 het volgende:
Ik zoek een nummer :
Radiozender : Slam!FM
Datum: 10 maart 2008 (vandaag)
Tijd: 22:55
Genre: Dance (Pakito achtig. lét wel op, het is geen pakito)
Kenmerken: Er komen vocals in voor (geen gezang) en er heerst veel climax (pakito stijl)
Het nummer is pas nieuw en draait misschien een week of 3/4 op de radio.
weet iemand 't?quote:Op maandag 10 maart 2008 22:11 schreef stefan1187 het volgende:
Ik ben op zoek naar het LAATSTE nummer wat je in dit filmpje hoort.
http://nl.youtube.com/watch?v=yJag_cb6KxQ
weet iemand de titel?
alvast bedankt:)
Dat moet Alessandro Saffina met Luna wezenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:59 schreef oorsnot het volgende:
ik ben opzoek, naar een nummer volgens mij van eros rammazotti ( weet het niet zeker)
Wat mij bijstaat is dat ik het een prachtig nummer vond, volgens mij was het een beetje opera/pop en liep die eros als het ware over de maan heen ? zwart wit opgenomen video clip.
beetje onduidelijke beschrijving maar het enige wat ik me er nog van kan herinnneren. Het was ook een grote hit geweest volgens mij
neeeeeeee dit meen je niet!!!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:20 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dat moet Alessandro Saffina met Luna wezen![]()
http://www.youtube.com/watch?v=LqR-TGaGRE8
John Legend - Save Room?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:33 schreef Roppenzo het volgende:
Liedje a la John Mayer's stem ...
Wordt iets gezongen als..
Make room for ourselves?
Helemaal niemand?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:08 schreef The_Terminator het volgende:
Weet iemand toevallig welk nummer dit is: klik
Was net op Slam, het was de laatste plaat in de set van Ferry Corsten.
Thanksquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:06 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik kom hier niet zo vaak (meer), but it's your lucky day:
Lemon & Einar K - Anticipation
Wordt lastig hoor...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:55 schreef dery1990 het volgende:
Ik zoek dat liedje van die Merci reclames. Op youtube kan ik hem zelfs niet vinden!
Ik zoek die versie gezongen door een vrouw.
Merci dat jij er bent,
Anyone?
quote:
Adverteerder/merk: Merci
Product: Snoep
Titel commercial: Merci Kerst 2000
Reclamebureau: Pahnke & Partner
Eerste uitzending: 7 december 2000
Afkomst muziek: Opdrachtmuziek
Oorspronkelijke titel: geen titel
http://www.ster.nl/?nav=scunHsHCjEtCuXtXJadCquote:Merci - Kersteditie
Jij bent de held're ster die aan mn hemel staat
jij bent de kerstversiering waar 't werkelijk om gaat
Bent het geheim dat ik in mijn hart bewaar
Merci dat jij er bent
Jij bent het engeltje in mijn winterdroom
Jij bent het fijnste pakje bij de denneboom
En in mijn stille nacht ben jij de harmonie
Merci dat jij er bent!
Ik weet precies welk nummer je bedoeltquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:17 schreef D-Joris het volgende:
Hee, iemand enig idee hoe dit nummer ( ik meen uit de jaren 90) heet:
a ring ting ting ting, a ring ting ting ting,
spreek uit als: A rieng tieng tieng tieng, A rieng tieng tieng tieng (beetje computer stemmetje ofzo:P)
meer weet ik er niet meer vanmaar hij was wel leuk!! bedankt!!!
haha, irritant is dat hequote:Op woensdag 12 maart 2008 00:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik weet precies welk nummer je bedoeltDaarna kwamen er trompetten in.
Zit met Sunclub in m'n hoofd, maar die is het niet volgens mij...
mijn kleine blonde mariandel!!quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:07 schreef Repeat het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe op deze site:
http://www.goapresski.nl/ dan naar filmpjes en dan 2006 het eerst nummer heet? Ik kan er echt niet opkomen
"Mighty dub katz - Magic carpet ride" misschien?quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:23 schreef D-Joris het volgende:
hoe heet dat nummer uit de jare 90 ook al weer??
hij ging zo:P: a rieng tieng tieng tieng, a rieng tieng tieng (een of ander vaag stemmetje!!) : meer weet ik niet;)
mzzl D-Joris
Delerium feat. Sarah Mclachlan - Silence 2004?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:34 schreef Potjandorie het volgende:
10 minuten laden voordat ik hier kon komen maar het is het waard, hoe heette dat trance liedje ook alweer met dat mokkel en die kerel die allebei weer zo kunstzinnig in een helikopter zitten? eerst vluchtten ze ergens voor volgens mij, lang geleden dat ik die clip zag
Na een kwartier alweer opnieuw vragenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:37 schreef TheFrankey het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=np27pbrVryw
Welk feestlied zit hier onder?
Duffy - Mercyquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:56 schreef wingdings het volgende:
Ben op zoek naar een nummer dat momenteel regelmatig op de radio te horen is.
Het wordt gezongen door een vrouw en bevrat "no mercy, no mercy".
Enig idee?
Dat klinkt als de Crazy Frogquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:17 schreef D-Joris het volgende:
Hee, iemand enig idee hoe dit nummer ( ik meen uit de jaren 90) heet:
a ring ting ting ting, a ring ting ting ting,
spreek uit als: A rieng tieng tieng tieng, A rieng tieng tieng tieng (beetje computer stemmetje ofzo:P)
meer weet ik er niet meer vanmaar hij was wel leuk!! bedankt!!!
Dat is het zeker niet, het moet jaren '90 zijn, geen 2005.. Het komt me wel bekend voor, maar ik dacht aan Sway (niet de Michael Buble of Pussycat Dolls versie)quote:
Het was ff zoeken, maar ik heb emquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:18 schreef Proletarius het volgende:
Naar aanleiding van: House/Club/Techno kenners gezocht! (samples)
Sample 4
quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat is het zeker niet, het moet jaren '90 zijn, geen 2005.. Het komt me wel bekend voor, maar ik dacht aan Sway (niet de Michael Buble of Pussycat Dolls versie)
quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:40 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
"Mighty dub katz - Magic carpet ride" misschien?
quote:hoe heet dat nummer uit de jare 90 ook al weer??
hij ging zo:P: a rieng tieng tieng tieng, a rieng tieng tieng (een of ander vaag stemmetje!!) : meer weet ik niet;)
mzzl D-Joris
Filo & Peri - Anthemquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:44 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een trancenummer die nogal vaak op Slam FM word gedraait.
Je hoort een paar keer een dude zingen:
This is an anthem for the girl who went away
This is an anthem for the world of yesterday..
had em al op google gezocht maar tot zover geen succes.
Da's een slechte randaarde van je versterker, Jerverquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:31 schreef jerver73 het volgende:
[..]
mucho mambo - sway denk ik
en als tegenprestatie voor de dance kenners deze aub
ergens uit 2006 dacht ik... geen text voor zover ik me kan herinneren.. dit is het main loopje of iig een interpretatie ervan in FL
Omg je hebt sample 4 achterhaald, de vetste van ze allemaalquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:43 schreef TomTomm het volgende:
[..]
Het was ff zoeken, maar ik heb em![]()
http://www.youtube.com/watch?v=gmv_Ow6QpHw
En die 3e sample komt me zo bekend voor, maar ik kan er gewoon niet opkomen..
Op 29 min. hoor ik geen muziek.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:34 schreef neggix het volgende:
http://www.rtl.nl/(vm=/se(...)is_Top_11-3-2008.xml
Van mijn tent is top, op 29 min....
Thnx
29.08 danquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Op 29 min. hoor ik geen muziek.
Justin Timberlake - Summer Love / Set The Mood Preludequote:Op donderdag 13 maart 2008 14:34 schreef neggix het volgende:
http://www.rtl.nl/(vm=/se(...)is_Top_11-3-2008.xml
Van mijn tent is top, op 29 min....
Thnx
Topquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:27 schreef donroyco het volgende:
[..]
Justin Timberlake - Summer Love / Set The Mood Prelude
Allereerste nummer? Da's 3 minuten geouwehoer, meer niet.quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:19 schreef Xbox_360 het volgende:
Help, ik zoek een nummer van Led Zeppelin![]()
http://www.youtube.com/watch?v=TodX_dYwMjk
Wil graag weten wat het allereerste nummer is. Thanks alvast
Op de achtergrond is er muziek hoor, luister nog maar eens goed.quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:53 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Allereerste nummer? Da's 3 minuten geouwehoer, meer niet.
Immigrant Songquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:19 schreef Xbox_360 het volgende:
Help, ik zoek een nummer van Led Zeppelin![]()
http://www.youtube.com/watch?v=TodX_dYwMjk
Wil graag weten wat het allereerste nummer is. Thanks alvast
Kelly Watch the Stars - Airquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:54 schreef Mirel het volgende:
Zoek een nummer waarvan ik de clip wel ken. In een soort 70's settings in een donkere ruimte, spelen 2 meisjes tafeltennis. Ook is er publiek te zien. Je ziet ook beelden van 2 jongens ping pong spelen op de tv, en ze sturen dus de 2 meisjes eigenlijk. Op een gegeven moment wordt de roodharige geraakt door het balletje, en valt neer op de grond, waarna je haar geest ziet opstijgen. Bij de 2 jongens is de tv op dit moment uitgevallen. Even later staat ze weer op, ik dacht na mond op mond beademing van iemand.
Weet iemand welk nummer? Ik dacht dat het iets van Air was maar kan het best mis hebben.
ik heb onderwijl 2 man ge pm-ed. nummer 1 zegt 2 weet het ....2 reageert niet... allicht iemand hier nog?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:37 schreef TheFrankey het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=np27pbrVryw
Welk feestlied zit hier onder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |