Everybody's Talking - Harry Nilssonquote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:58 schreef -sobriquet het volgende:
Hoe heet dit nummer ook alweer en van wie is het:
http://www.youtube.com/watch?v=eNFshNGmFKI&feature=related
Dat is het A Fine Frenzy met Almost Loverquote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:14 schreef xtuned het volgende:
nee dat was t niet.
De clip was ging over een verloren liefde volgens mij.
Zal wel iets van Bob Dylan zijn, I Want You wellichtquote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:23 schreef tim1981 het volgende:
Gezocht: Engelstalig nummer waarvan het begin lijkt op het nummer Op Fietse van Skik, iemand een idee?
Hee ik denk dat dat I bruise easily - Natasha bedingfield isquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:50 schreef trance_fan het volgende:
Hey jongens ik ben op zoek naar een nummer.
Ik weet geen tekst maar heb em 1 keer op tmf gezien.
De clip gaat als volgt:
Je ziet constant 1 vrouw. die heeft op het begin een soort masker van smink (sp?) op. die wordt er dan langzaam af gehaalt. Ik vind het een goed nummer maar ik kan die titel er niet van vinden.
Bij voorbaat dank,
nee dat is em niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:39 schreef in_de_donker het volgende:
[..]
Hee ik denk dat dat I bruise easily - Natasha bedingfield isHoop het voor je
paramore - bisness of misery danquote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:44 schreef trance_fan het volgende:
[..]
nee dat is em niet.
nog wat extra info.
het nummer is nog geen maand oud denk ik.
Het is zowiezo uit 2008.
bedankt voor het zoeken.
ook een goede maar ook niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:45 schreef in_de_donker het volgende:
[..]
paramore - bisness of misery dan
dank je dat was em.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:39 schreef ErwinGH het volgende:
Dit moet Joyze - The unpredictable me zijn.
Groet Erwin.
Variant op Supertramp - Give a little bitquote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:58 schreef CoolGuy het volgende:
Ik zoek ook een nummer, namelijk dat nummer uit die reclame van Liga Milk Break.
"I give a little bit....I give a little bit of my life to you.."
Iemand die artiest + nr weet ?
Ik ben er ook geweest, heb net even zitten zoeken, weet het niet zeker, maar was het niet 'I put a spell on you'?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:22 schreef Weopj het volgende:
Ik ben laatst naar een optreden van Stevie Ann geweest, en daar zong ze een cover van Nina Simone, ik weet alleen niet meer welk nummer het was. Weet iemand het hier?
Dat kan sowieso niet, want het origineel is van Screaming Jay Hawkins.quote:Op zondag 16 maart 2008 11:55 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik ben er ook geweest, heb net even zitten zoeken, weet het niet zeker, maar was het niet 'I put a spell on you'?
http://www.youtube.com/watch?v=SQ9wPJfu5XM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |