als ik toch in de buurt ben!quote:
Dat zal vast niet lukkenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
ten strijde tegen die ksc spemkippen ;9
Maar we gaan er wel voorquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoppatee en meteen weer een vliegende start
goed begin is het halve werkquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoppatee en meteen weer een vliegende start
als jij dan ook ff stopt met daar te postenquote:
kijkzequote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
ow nou ff studio sport kijken
mijn hele ritme is nog naar de klote man. Hele weekend is omgedraaid geweest, en gistern hing ik om 6.00 al boven de plee, wat ongeveer door ging tot 23.00quote:
is een trage pc/verbinding toch nog ergens goed voorquote:
Die paar posts mag niet uitmakenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
als jij dan ook ff stopt met daar te posten
Oh ja verneukt is dat iddquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
mijn hele ritme is nog naar de klote man. Hele weekend is omgedraaid geweest, en gistern hing ik om 6.00 al boven de plee, wat ongeveer door ging tot 23.00
oh nou ZO hard zal het nog niet gaan toch? ;"0quote:
das iedere woensdag toch?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
Had ik al gezegd dat ik morgen mag uitslapen
zeker als je tussendoor je posts nog moet edittenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh nou ZO hard zal het nog niet gaan toch? ;"0
psiesquote:
hard is hard hequote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh nou ZO hard zal het nog niet gaan toch? ;"0
Nog wel ja, maar dat zal binnenkort ook wel over zijn vrees ik.quote:
dat verrek ik dan ook gewoonquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
zeker als je tussendoor je posts nog moet editten
Of je doet ze ineens goedquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
zeker als je tussendoor je posts nog moet editten
sterkte nog ermee!quote:Op woensdag 5 maart 2008 08:33 schreef Ynske het volgende:
je ogen dicht doen en steeds weer in een slip schieten is
Het slijt, en anders moet je het boek van mijn vrouw kopenquote:Op woensdag 5 maart 2008 08:33 schreef Ynske het volgende:
je ogen dicht doen en steeds weer in een slip schieten is
tuurlijk, maar verdomd lastig als je doodmoe bent en hoofdpijn hebt en dus wil slapenquote:
Je kan ook, om in slaap te komen, niet schaapjes tellen die over een hek springen, maar auto's die over een stoeprandje heen stuiterenquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:29 schreef Ynske het volgende:
tuurlijk, maar verdomd lastig als je doodmoe bent en hoofdpijn hebt en dus wil slapen
Whehehe. Het is weer eens wat anders.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Je kan ook, om in slaap te komen, niet schaapjes tellen die over een hek springen, maar auto's die over een stoeprandje heen stuiterenZo maak je van de nood een deugd zeg maar
Ja, dat blijktquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:37 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb heftig gedroomd vannacht. Heel lang, een heel verhaal.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:32 schreef Kuukske het volgende:
Zeau... nou...
quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kan ook, om in slaap te komen, niet schaapjes tellen die over een hek springen, maar auto's die over een stoeprandje heen stuiterenZo maak je van de nood een deugd zeg maar
Je weet toch wie het zegtquote:
Zoals gezegd, je kunt ook het boek van mijn vrouw kopenquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
tuurlijk, maar verdomd lastig als je doodmoe bent en hoofdpijn hebt en dus wil slapen
ik over een half uurtje ofzo!quote:
hoe was t hockeyen?quote:
daar heb je gelijk in, sorry flesquote:
heb geen inkomenquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals gezegd, je kunt ook het boek van mijn vrouw kopen
Afgelast op het laatste momentquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoe was t hockeyen?
of ben je niet meer gegaan?
Penne met Zalm!quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:48 schreef Kuukske het volgende:
Nog 6 uur zwoegen. Jee. Wat eten jullie vandaag?
Straks eerst een broodje bal op weg naar de bus. Thuis zie ik wel.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:48 schreef Kuukske het volgende:
Ik weet het nog niet, ik laat me wel verrassen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:48 schreef Kuukske het volgende:
Iets van pasta met gehakt en sausquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:48 schreef Kuukske het volgende:
de pizza of de oven?quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:26 schreef mcDavid het volgende:ik was jullie helemaal kwijt!
Ik ga als het goed is vanavond pizza eten uit de oven die mijn broer vandaag gaat regelen!!
maar jij hebt al gegetenquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:08 schreef Kuukske het volgende:
Hm, nice. Ik had catering-rijst met doperwten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Ik heb buikpijn van het etenquote:
Ohw, vandaar dat JD het niet erg vond om me niet op te hoeven halen vandaag.quote:
bami, met oa eigengemaakte satesaus.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, ik laat me wel verrassen.
ohio gozaimasu.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Moetie morgen heel vroeg op toevallig? Het schaatsen is in Japan namelijk. live.
Arigato sanayamaquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:39 schreef Pheno het volgende:
ohio gosaimas.
Gewoon 7 uur euhj.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Moetie morgen heel vroeg op toevallig? Het schaatsen is in Japan namelijk. live.
Nice!quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:38 schreef Pheno het volgende:
bami, met oa eigengemaakte satesaus.
anijsmelkquote:
Had ik gisteren. 4 minuten, 800 Watt 14.gifquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:38 schreef Pheno het volgende:
bami, met oa eigengemaakte satesaus.
AH, jij of de magnetron?quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kon trouwens niet proeven wie die saté gemaakt had
ik wel, eigen = lekkerderquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kon trouwens niet proeven wie die saté gemaakt had
1 van die 3 OF die chick van Phenoquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:44 schreef Kuukske het volgende:
AH, jij of de magnetron?
Euhh.. ik denk het wel.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn CRT-TV heeft een dooie pixel
Kan dat eigenlijk überhaupt wel?
Een crt buis kan wel stuk zijn, maar de pixel?quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
ja er ligt zo'n raster overheen als je van dichtbij kijkt. En 1 zoeen hokje blijft altijd roodquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:55 schreef Pheno het volgende:
Een crt buis kan wel stuk zijn, maar de pixel?
Jaartje of 9 ongeveerquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
En hoe oud is je tv?
NEEquote:Of zou het komen omdat ie de afstandbediening mist
Wie is hier de Baas in huis, denk jij?quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
Heb je het gevraagd dan?
Je tv, heel duidelijkquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie is hier de Baas in huis, denk jij?
Ik hoef niks te vragen
Daar zit een knop op die me WEL uit de puree helptquote:
Daar zitten ook knoppen aanquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar zit een knop op die me WEL uit de puree helpt
Moet je eens met een vrouw proberen
Daar zit ook zo'n knop op, en als je maar hard genoeg duwt is ze zo wegquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar zit een knop op die me WEL uit de puree helpt
Moet je eens met een vrouw proberen
Knoppen die je UIT de puree helpen. LE-ZEN.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:54 schreef Pheno het volgende:
Daar zitten ook knoppen aan
Zullen we een dansje doen, zonnestraaltje van me?quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:32 schreef Kuukske het volgende:
Amai. Ik ben echt moe aan het worden.. Ik verveel me ook
.
Mijn puree gaat er door uit.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Knoppen die je UIT de puree helpen. LE-ZEN.
Erg vreemdquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, in de CRT dus. De kathode Straalbuis.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:40 schreef Sjowhan het volgende:
Erg vreemd. Waarschijnlijk wat in dat beeldbuisding kapot ofzo
Ik weet 't niet, want heb er niet voor geleerdquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, in de CRT dus. De kathode Straalbuis.
Nou, het moet aan de kathode liggen, want mijn Straalbuis is dik in orde
truste sjowquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik weet 't niet, want heb er niet voor geleerd
En nu ga ik slapen. Ben moe
Was jou ook zoiets beloofd dan?quote:
Nee dat dacht ik ookquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:47 schreef mcDavid het volgende:
Enneuh volgens mij kan een CRT officieel geen dode pixels hebben.
Geen idee Marcquote:
Ja, best wel, maar nu is het weer erg somsquote:
lijkt meer op een scheurtje in het glas ofzoquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou het lek is boven denk ik. Er zit een haartje achter het groene kanaal van 1 van de pixels. Eerste plaatje: een stukje rechtsboven de voetballer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee heequote:Op woensdag 5 maart 2008 22:42 schreef qu63 het volgende:
misschien een trap na van je afstandsbediening?
Het lijkt wel op een heel kleine mugquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
lijkt meer op een scheurtje in het glas ofzo
misschien een trap na van je afstandsbediening?
niet te hard slaan danquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het lijkt wel op een heel kleine mug
Jonguhquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het lijkt wel op een heel kleine mug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |