Dat heeft er ondere mee te maken.quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:37 schreef mcyodogg het volgende:
Maar je noemde dus gewoon clubs op die eerder de CL hebben gewonnen, en daarom zijn ze favoriet?
Porto is eerder een titelkandidaat dan chelsea of arsenalquote:
1 doelpuntje van Schalke zal genoeg zijn en dat zal ook gebeuren ook denk ik, fijn voor Porto dat ze de EC/CL al 2 maal hebben gewonnen maar daar heb je weinig aan dan vanavondquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:31 schreef mcyodogg het volgende:
Denk dat Porto het nog lastig zat gaat krijgen vanavond.
En Arsenal won thuis en speelde uit gelijk vorig seizoen tegen Porto.quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:53 schreef mcyodogg het volgende:
Al die clubs zijn bij elkaar gekocht, dus dat is geen reden.
Maar ik zou niet weten waarom Arsenal en Chelsea onder zouden doen voor bv. Porto. Chelsea heeft Porto nota bene uitgeschakeld een jaar geleden. Over welke kwaliteiten heb jij het dan.
Ik denk dat Man.U, Barcelona en Arsenal favoriet zijn. Daarachter Chelsea, Madrid en Liverpool en daar weer achter clubs als Porto, Schalke en Fenerbahce.
Ik geef Forest ook wel weer een kans mochten ze ooit weer EC spelen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:54 schreef housewous het volgende:
[..]
Porto is eerder een titelkandidaat dan chelsea of arsenal
De geschiedenis heeft geleerd dat alleen grote clubs de CL (EC1) kunnen winnen. Heel af en toe is er een vreemde eend in de bijt.
Ik maak een eerste selectie niet meer niet minder. In die selectie vallen chelsea en arsenal dus af. Ik zeg helemaal niet dat Porto wint, kleine kans voor ze.quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:53 schreef mcyodogg het volgende:
Maar ik zou niet weten waarom Arsenal en Chelsea onder zouden doen voor bv. Porto. Chelsea heeft Porto nota bene uitgeschakeld een jaar geleden. Over welke kwaliteiten heb jij het dan.
Ik denk dat Man.U, Barcelona en Arsenal favoriet zijn. Daarachter Chelsea, Madrid en Liverpool en daar weer achter clubs als Porto, Schalke en Fenerbahce.
Als je het hele jaar op kop staat in de PL en vervolgens Milan 2-0agg uitschakeld, hoor je denk ik wel bij de voornaamste kandidaten.quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En Arsenal won thuis en speelde uit gelijk vorig seizoen tegen Porto.
Wij zijn overigens geen favoriet mijn inziens.
Liverpool in ieder geval nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:57 schreef jorienvdherik het volgende:
vanavond gaan door
Chelsea
FC Porto
Real Madrid
Over welke kwaliteiten??quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:53 schreef mcyodogg het volgende:
Mwah, ondanks gisteren is het gevoelsmatig nog steeds "net niet", hopelijk zit ik helemaal naastquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:00 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Als je het hele jaar op kop staat in de PL en vervolgens Milan 2-0agg uitschakeld, hoor je denk ik wel bij de voornaamste kandidaten.
Ow, je bedoelt penalties nemen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:02 schreef housewous het volgende:
[..]
Over welke kwaliteiten??
Kijk naar Liverpool dan weet je genoeg. Zij hebben al jaren niet de beste spelers. Toch presteren ze meer dan Chelsea of Man UTD of Arsenal in de CL
Nee ik bedoel na 3-0 achter te staan op 3-3 komen.quote:
Ik voel een "eet mijn schoen op" aankomen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:23 schreef housewous het volgende:
Maar we zullen zien in mei. In ieder geval durf ik stellen dat Chelsea en Arsenal niet winnen.
Ik vind sinds mijn jeugd al spruiten goor. Ik ga er van kokken. Als ze winnen zeg ik toe 2 ons spruiten te etenquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik voel een "eet mijn schoen op" aankomen.
Dat mentaliteit vind ik bij Liverpool nu niet terug.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:23 schreef housewous het volgende:
[..]
Nee ik bedoel na 3-0 achter te staan op 3-3 komen.
Winnaarsmentaliteit dus. Dat ontbreekt er aan bij Arsenal en Chelsea.
Maar we zullen zien in mei. In ieder geval durf ik stellen dat Chelsea en Arsenal niet winnen.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik geef Forest ook wel weer een kans mochten ze ooit weer EC spelen.
Ja hoor, like that's going to happen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:47 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Ook geef ik Inter nog een goede kans, als ze deze ronde toch nog overleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |