Schatje, kijk naar die kop, en je bent weer genezen!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:09 schreef schatje het volgende:
Hij heeft wel een lekker lichaam.
Hij checkt de vluchtroutes ofzo?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:05 schreef Varen het volgende:
[..]
Gastspeler Barry, brandweerman in opleiding
Nogal jaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:09 schreef schatje het volgende:
Hij heeft wel een lekker lichaam.
misschien valt het mee.quote:
Die probeer ik de hele tijd in beld te krijgen, maar hij werkt niet mee.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Schatje, kijk naar die kop, en je bent weer genezen!
Iemand die met zijn pik denkt (dellielover) heeft sowieso weinig hersensquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die probeer ik de hele tijd in beld te krijgen, maar hij werkt niet mee.
Ze moeten wel. Net scriptbespreking gehad en anders zijn ze het zo weer kwijtquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:13 schreef schatje het volgende:
Gadverdamme, wat een gekloot van de regie, stelletje paupers van Brian en Amanda ineens weer in beeld![]()
![]()
.
Ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:15 schreef Dementor het volgende:
Nu nog Huub zonder drankverbod en geen verplichte bedtijden meer!
Nienke in de villa, Claire eruit.
Jaap en Huub samen!
Kan jij aan zijn kop zien dat hij met zijn pik denktquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Iemand die met zijn pik denkt (dellielover) heeft sowieso weinig hersens
Je bent het eens met mijn opzet?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten![]()
![]()
![]()
Bedoel, de finale moet wel spetterend worden, dat zal zelfs RTLtoch wel begrijpen ?
Dat is dus de tv kijkers hun mening.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:18 schreef Varen het volgende:
Lange brandweerman chef vondt Huub een misselijk mannetje, hij had hem allang de villa uitege... zei hij tegen Brian bij het keukeneiland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |