Neeeh, dat is hem niet. Misschien zijn oudere lelijkere broer...quote:
Godzijdank dat deze bullshit 22 mei stopt, want hier erger ik me zo groen en geel aan. KUT AMANDA EN BRIAN!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:47 schreef beequeen het volgende:
Barry heeft respect voor Brian en Mikey maar vindt Huub een dweil. Ik weet genoeg.
Relax babe! Brian is in zijn nopjesquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:53 schreef Dementor het volgende:
Whaaaat kind of fuckery is this?
is Jimmy Woo niet eigendom van Johnny de Mol of zo?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:51 schreef Marieke_B het volgende:
ja hoor alweer een Jimmy Woo gast...is Jimmy Woo een sponsor ofzo?
Doet me denken aan die 32 gaatjes van Mike, niet in zijn hoofd, maar in zijn gebit.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:54 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Hahaha die tandjes dat moet wel nep zijn.. hoop ik echt voor hm trouwens
hetzelfde dacht ik van Nienke vanmiddagquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:55 schreef neehe het volgende:
Kijken of die mislukte brandweerman morgen nog steeds grote praat heeft.
Kom op Huub en Jaap terror op die gast.
Dit is ook zo'n sukkel die waarschijnlijk niets kan brengen. Hij lijkt me ook niet bijster slim...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:48 schreef fredfik het volgende:
en ja hoor weer versterking voor de de del en de rat....febo het valt helemaaaaaaal niet op !!!!!!!!!
Niet?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:51 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Neeeh, dat is hem niet. Misschien zijn oudere lelijkere broer...
Zn gebit is niet t enige wat niet helemaal goed is aan Mike for sure.. Maar die tandjes van Barry.. zo klein.. bizarquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doet me denken aan die 32 gaatjes van Mike, niet in zijn hoofd, maar in zijn gebit.
Goh, hij weet precies te vertellen wat er vanmiddag gebeurde. Ik word hier zo moe van, gasten die altijd maar beweren nooit te kijken.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:52 schreef Varen het volgende:
Barry is geen streamer, zegt tie
Is Nienke er nog?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:56 schreef avonne het volgende:
[..]
hetzelfde dacht ik van Nienke vanmiddag
zit er niet meer in denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |