Ja het kampioenschap van PSV is volledig te danken aan Twentequote:Op zondag 23 maart 2008 16:42 schreef ElYefe het volgende:
Heel mooi hoor deze overwinning!![]()
![]()
![]()
Twente heeft PSV nu toch aardig geholopen, verwacht dat PSV dan over paar weken wanneer ze al kampioen zijn Twente ook een handje helpt.
Keurig idd, maar dat deed Penders ookquote:Op zondag 23 maart 2008 18:20 schreef Rikketik het volgende:
Ik lees op VI dat Douglas, ondanks zijn eigen doelpunt, Huntelaar uit de wedstrijd voetbalde. Toch mooi hoe die gast zich ontwikkelt.
Sportieve Ajacieden hier trouwens. Je moet het maar kunnen opbrengen; kudo's.
dat denk ik ookquote:Op zondag 23 maart 2008 16:35 schreef Boomlaars het volgende:
NAC pakt nog een punt of 10 (NEC, Heracles, Groningen 7 of 9 punten en Feyenoord moet ook te doen zijn)
Ajax Heerenveen NAC eindigen sowieso in de top 5, de strijd zit hem vooral tussen Feyenoord, Twente en Groningen
Kijkend naar het programma van alle teams is dat niet echt realistisch. Daarnaast is NAC een van de meest constante teams dit jaar; 29 punten uit de laatste 13 wedstrijden (en daarmee koploper in 2008). Gemiddeld 2.2 punten per wedstrijd x4 = ca 9 punten die nog behaald gaan worden. Zeker Twente acht ik niet in staat dat aantal te halen uit het rijtje Feyenoord, Heerenveen, Groningen. Bovendien pakte NAC dit seizoen 4 punten tegen Twente dus het is niet meer dan terecht dat 'we' boven 'jullie' eindigen.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:00 schreef 9christensen het volgende:
[..]
dat denk ik ook
nac valt er buiten..
twente ajax heerenveen en feyenoord 2 t/m 5
Dat laatste zal wel sarcastisch zijn, want dit is z'n eerste goal dit seizoen. Die hij trouwens wel erg beheerst maakte. Dacht eerst dat het min of meer een toevalsgoal was, maar in de herhaling zag je dat hij het toch echt zo bedoelt had. Bedankt voor de felicitaties trouwens.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Keurig idd, maar dat deed Penders ook.
Twente bedankt voor de overwinning en die Elia is na volgend seizoen denk ik niet meer te houden voor Twente.
Je hebt helemaal gelijk. De 1-1 tegen Heracles was het trouwens. Hersi vind ik trouwens ook vaak matig spelen, maar op de een of andere manier is het spel met hem erbij toch een stuk dreigender geworden. Kiest toch erg vaak de goede momenten om ergens wel of niet te lopen. En zoals Cruijff zegt kun je ook belangrijk voor een team zijn zonder een bal te raken. Bijvoorbeeld door ruimte te creëren voor voetballers die er meer mee kunnen dan jij. 2-1 is er een goed voorbeeld van, hij trekt naar buiten, Wilkshire kan daardoor een gat induiken, en uiteindelijk profiteert Elia van de ontstane ruimte.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:35 schreef Kerdaben het volgende:
Elia heeft 1 keer eerder gescoord dit seizoen, weet zo niet meer tegen wie maar meen te herinneren dat het ook een vrij belangrijke was. Maargoed het zal wel meevallen met die transfer, hij is nog jong maar heeft dit seizoen erg weinig rendement.
Ik vond Hersi en Denneboom trouwens weer uiterst matig spelen, maar aan de cijfers op fctwente.net te zien zal ik wel zo'n beetje de enigste zijn geweest.
Als je wint van het weekend sta je sowieso 5de, maar van de andere kant, verlies je de week d'rna sta je d'r ook zo weer buiten he. Ik denk dat als je 3 van de laatste 4 wedstrijden wint, je er bent.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:32 schreef Lamzak_ het volgende:
als twente wint van utrecht zijn we bijna zeker van een top5 plek voorlopig...Als heerenveen verliest van ajax of gelijkspeelt, en nac, of feyenoord wint... Zijn we die voorbij, dan heb je zomaar gewoon de vierde plek!
Excelsior thuis moet gewonnen worden, daarnaast hopen dat psv al kampioen is bij de wedstrijd tegen ons, dan maken we daar ook een kans...
Heerlijk dat we gewonnen hebben
Altijd lastigquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:02 schreef Lamzak_ het volgende:
Utrecht uit, altijd lastig... Nog mensen hier die gaan? Ik kan helaas niet (ouders 30 jaar getrouwd)
quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:31 schreef Solstice het volgende:
Ja, lach maar, je ligt nu wel voor op schema. Had wat problemen met de juiste hoeveelheden bij het specie mengen trouwens. Zal wel loslopen verder. Maar om helemaal zeker te zijn zou ik niet in vak 308 of 309 gaan zitten volgend jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |