Goed dat ik het weet, heb hem ff gewisseld in mn managerquote:
regel maar ffquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:41 schreef Lamzak_ het volgende:
Word het niet tijd dat hier ook even geregistreerd word wie er waar in het stadion zitten? ^^
quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:19 schreef Solstice het volgende:
Staand drinkt moeilijker.
Preciesquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:16 schreef 9christensen het volgende:
en binnenkort krijgen we het bier van de 2de ring ook nog over ons heen
quote:KNVB straft Douglas drie duels
ENSCHEDE - FC Twente gaat niet akkoord met de straf die Douglas heeft gekregen naar aanleiding van een vermeende elleboogstoot in de wedstrijd tegen AZ. De aanklager betaald voetbal heeft de Braziliaan een schikkingsvoorstel gedaan van drie wedstrijden, waarvan een voorwaardelijk. Het beroep dient donderdagavond al in Zeist.
Douglas is gestraft naar aanleiding van een duel met AZ-aanvaller Dembele. Hoewel de Belg ontkent dat Douglas hem bewust heeft geraakt, strafte de aanklager hem wel.
Douglas was vorige week tegen Heerenveen de grote uitblinker bij Twente.
Door de strafzaak is niet alleen Douglas een groot twijfelgeval voor de wedstrijd van komende zondag tegen VVV, ook het meespelen van Jeroen Heubach is onzeker. Heubach heeft last van de hamstring.
www.tctubantia.nl
Voetballers dekken elkaar vaak in, daar moet je je niet te veel van aantrekken. De overtreding zelf heb ik trouwens niet gezien. Iemand hier?quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dit slaat weer helemaal nergens op. Als de tegenstander zegt dat er geen opzet in het spel is dan is een schorsing toch niet nodig?
ja, was wel een 'elleboogje', maar echt geen opzetquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:22 schreef Solstice het volgende:
[..]
Voetballers dekken elkaar vaak in, daar moet je je niet te veel van aantrekken. De overtreding zelf heb ik trouwens niet gezien. Iemand hier?
Als het echt ongelukkig was vind ik een wedstrijd nog te veel. Je moet als speler straks je armen op je rug tapen en eerst aan de scheids vragen of je een sliding in mag zetten als je voor dat soort dingen gaat straffen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:44 schreef Lamzak_ het volgende:
Waardeloos weer van de KNVB, een ongelukkige elleboog, en vervolgens 3(!!) wedstrijden willen laten schorsen.
Maximaal 1!
Door de burgemeester van Venlo is het duel verboden, zo las ik op Nu.nl. Een nieuwe datum is nog niet bekend...quote:VVV - FC Twente afgelast
08-03-2008
De wedstrijd VVV Venlo – FC Twente gaat zondagmiddag niet door vanwege aangekondigde acties van de politiebonden.
-later meer-
www.fctwente.nl
hoezo, dinsdag is het alquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:07 schreef Solstice het volgende:
Wat ik het vervelendst vind is dat Wilkshire hierdoor tegen Ajax geschorst is.
Normaal krijg je bij zoiets dan je geld terug als je je kaartje terugbrengt. Als je niet zou kunnen zou je denk ik even moeten bellen met de SSU, dan valt er vast wel wat te regelen.quote:Op zondag 9 maart 2008 04:12 schreef Lamzak_ het volgende:
Kan iedereen dinsdag wel dan? Hoe zit het eigenlijk als je niet kan?
(ik ga gewoon)
ik wil oe kaart welquote:
Joa dat soort dingen kuj aalt handig bespreken opt TFquote:
lapp'nquote:Op zondag 9 maart 2008 20:17 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Joa dat soort dingen kuj aalt handig bespreken opt TF
quote:El Ahmadi op weg naar Feyenoord
Feyenoord staat op het punt om Karim El Ahmadi (23) in te lijven. De Rotterdammers hebben voor de Marokkaanse Tukker een contract voor vijf jaar klaarliggen en moeten nu overeenstemming zien te bereiken met FC Twente. De Enschedeėrs verlangden eerder een afkoopsom van twaalf miljoen euro voor het tot 2011 lopende contract van de middenvelder.
Het eerste bod van Feyenoord werd afgewezen, maar was van dien aard dat FC Twente El Ahmadi vast toestemming gaf om in De Kuip te gaan praten. In die gesprekken overtuigde Feyenoord de speler om daar te gaan voetballen. De Rotterdamse club meldt zich deze week opnieuw in Enschede en hoopt tot een akkoord te komen. Daarna zullen de laatste details met El Ahmadi worden geregeld.
Het is niet voor het eerst dat Feyenoord zich wil versterken met El Ahmadi, die zowel afgelopen zomer als in de winterstop op het verlanglijstje stond bij de Stadionclub.
Bron: Telegraaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |