Portishead moet gewoon komen...quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:35 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
dit is natuurlijk een waarheid als een koe, ze doen ook maar 1 optreden in Europa voor de 998e keer en ook maar eentje voor de 1000e keerzoals elke band eigenlijk wel...
maargoed... het boeit mij weinig of Muse er nu staat of niet, ik zal een glimlach niet kunnen onderdrukken als ze inderdaad bevestigd worden, wahaha...
maar toch hoop ik meer op een Portishead of misschien REM als headliner.
Nee, Stone Sour is nu klaar tot na deze periode van Slipknot. Geen reden waarom een Slipknot ook niet zo komen als een Manson en een Dillinger Escape Plan ook al eens op LL zijn geweest.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:59 schreef SicSicSics het volgende:
Slipknot op LL!?! Dan nog eerder Stone Sour denk ik... Zou wel lache zijn trouwens!
George Baker is dan wel weer tofquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:59 schreef SicSicSics het volgende:
Ik zie eigenlijk wel wat in een soort van Hollandse Avond, maar dan vauter...
Ik noem een verzameloptreden van:
2Unlimited, 2Brothers..., T-Spoon, George Baker, Whigfield, Roberto Jacketti & The Scooters, LUV, The Dolly Dots, Opus, Snap, Rene Froger etc.Lijkt me heerlijk voor de zaterdagavond.
Manson heeft best een aantal hitjes gescoord en Dillinger was 'nieuw'' en die stonden bovendien in de India? Een plek waar Slipknot nooit zal willen/betaalbaar zou kunnen staan. Ik zie het zo een twee drie niet gebeuren, maar van mij mag het!quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:36 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Nee, Stone Sour is nu klaar tot na deze periode van Slipknot. Geen reden waarom een Slipknot ook niet zo komen als een Manson en een Dillinger Escape Plan ook al eens op LL zijn geweest.
eind van de middag/vroeg op de avond in de Grolschn lijkt me een geschikte plekquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:21 schreef chansadres het volgende:
De nieuwe plaat van Jamie Lidell is wel heel erg fijn. Een alpha boekertje? Of toch maar weer een jaar Grolsch of Bravo?
quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:34 schreef On het volgende:
Vampire weekend is echt zo'n eenvoudig bandje die ik wel op lowlands zie staan ja. Ik zie zelf liever een Isis,Jesu of Mogwai.
Efteling Ellendelingquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:59 schreef SicSicSics het volgende:
Ohja en Kutschurft in de Charlie, voor een eenmalig optreden met de uit de dood herrezen zanger.
Dat zou niet verkeerd zijn!quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:39 schreef chansadres het volgende:
Headliner zondag Please.....?
Lou Reed to perform 'Berlin' album on European tour
Lou Reed will perform his 1973 album ‘Berlin’ in its entirety at dates on a forthcoming European tour which includes five UK and Irish shows.
The former Velvet Underground frontman will be accompanied by a 30-piece band, including a string and horn section and a children’s choir.
Je kon toch wel een íets betere TVP verzinnen..quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:44 schreef De Wouzeraar het volgende:
Ik heb nog steeds geen kaartje!!!!!!
ojeequote:Op woensdag 5 maart 2008 21:44 schreef De Wouzeraar het volgende:
Ik heb nog steeds geen kaartje!!!!!!
Sorry, had geen goede...quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:06 schreef icebliss het volgende:
[..]
Je kon toch wel een íets betere TVP verzinnen..
Die is van harte welkom!quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:21 schreef chansadres het volgende:
De nieuwe plaat van Jamie Lidell is wel heel erg fijn. Een alpha boekertje? Of toch maar weer een jaar Grolsch of Bravo?
Depeche Mode heeft nog nooit laten afweten.quote:Op donderdag 6 maart 2008 01:47 schreef rubbereend het volgende:
waarom? Ze komen gewoon hoor
quote:Op donderdag 6 maart 2008 01:47 schreef rubbereend het volgende:
waarom? Ze komen gewoon hoor
Nope, ik heb vorige week een kaart gehaald en kreeg deze korting miet meer.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:56 schreef SirAIC het volgende:
Geld die vroege vogel korting trouwens nog? Heb mijn kaartje al hoor, maar was benieuwd.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:24 schreef WalterSobchak het volgende:
lui zwijn, moeten wij dat zeker voor je gaan opzoeken?
En op lowlands staat oo knog steeds groot van: 'grijp die korting' of iets in die trantquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:11 schreef kriele het volgende:
Nope, ik heb vorige week een kaart gehaald en kreeg deze korting miet meer.
Hmm hoe zie je dat? Kan je niet zien toch?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb dinsdag de kaartjes besteld, nog met korting en zat toen rond de 6150... dus er zijn nog een kleine 4000 kaartjes te koop met korting. De kaartjes had ik gisteren al binnen trouwens
en niet te vergeten de paarse rand om het knopje.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:02 schreef rubbereend het volgende:
jawedl want bij nummer 6150 kleurt het lampje ligt bruin
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:47 schreef De Wouzeraar het volgende:
Ik heb mijn kaartje!
Maar omdat ik zo laat was, en wel wist dat Depeche Mode kwam, moest ik de late vogel-boete betalen. Normale prijs + 10 euro.
Argh, dan ben ik genaaid!quote:Op zondag 9 maart 2008 09:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Via ticketmaster kosten ze nog steeds ¤ 122,50 hoor
Komen nog wel servicekosten en transactiekosten bij, die samen bijna een tientje zijn, dus waarschijnlijk heb je gewoon korting gehad hoor.quote:
Glastonbury verkoopt al haar 150.000 kaarten over het algemeen binnen een paar uurquote:Op zondag 9 maart 2008 09:33 schreef LintuxCx het volgende:
In Ierland heb ik nu eindelijk een Lowlands vervanger gevonden: Oxegen. Maar als je denkt dat Lowlands duur is moet je niet kijken hoe duur dat festival is... En het is al bijna uitverkocht, in maar drie dagen ofzo. Vorig jaar duurde 't maar 70 minuten.
Raer land dat het is.
quote:Op zondag 9 maart 2008 15:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Glastonbury verkoopt al haar 150.000 kaarten over het algemeen binnen een paar uurbizar
Kijk ff in de online editie dan...quote:Op maandag 10 maart 2008 11:53 schreef Mathijz het volgende:
Metro kwam vanochtend met een zeer waarschijnlijke naam. Met potlood in de agenda gezet...
Weet alleen niet welke naam dat was, krantje niet meegenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |