Vlakbij Almelo.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Christus te paard, waar wonen jullie allemaal? Wonen er ook nog mensen hier in Amsterdam of ben ik de enige?
Zoals ik al zei een paar post terug in Zoetermeer, dat is 20km naast die kwallenstad Den Haagquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Christus te paard, waar wonen jullie allemaal? Wonen er ook nog mensen hier in Amsterdam of ben ik de enige?
Present, Watergraafsmeerquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik woon in Den Haagquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:15 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Zoals ik al zei een paar post terug in Zoetermeer, dat is 20km naast die kwallenstad Den Haag
Een TomTom liegt nooitquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:16 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik woon in Den Haag
20 km is wel overdreven trouwens.
Bos en Lommerquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bos en Lommer hier, over paar weekjes vanuit De Jordaan als alles meezit.
Klopt, ben ook wel eenzaam hier ermeequote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:18 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Een TomTom liegt nooitMet de auto: 19.0 km – ca. 21 min. dit is naar Den Haag centraal
Vreemde combi trouwens, Den Haag en Ajax![]()
Je mag natuurlijk pas Ajax-supporter zijn als je de Jordaan hebt gezienquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:20 schreef JanVanHalst het volgende:
Volgens mij heeft meer dan de helft van de mensen die hier posten de Jordaan zelfs nog nooit gezien.
Dat zeg ik toch niet?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je mag natuurlijk pas Ajax-supporter zijn als je de Jordaan hebt gezien.
15km naast R'damquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Niet direct neequote:
Lindengracht heb ik een huis op het oog en nog eentje in de Anjeliersstraat,quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Bos en Lommer![]()
Jordaan![]()
Waar precies dan?
Ah klinkt nicequote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Lindengracht heb ik een huis op het oog en nog eentje in de Anjeliersstraat,.
En ik woon in het "goeie" deel van Bos en Lommer (vlakbij Westerpark)
Ik bedoelde het ook niet indirect op die manier. Het enige wat ik wil zeggen is dat er nu eenmaal erg veel fans zijn die niet uit de buurt van Amsterdam komen, of er zelfs nog nooit zijn geweest. Ik oordeel verder nergens over.quote:
Anders wordt het Oud-West of Westerpark (deel Haarlemmerstraat/Marnixstraat).quote:
Ok, verkeerde interpretatie danquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:27 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet indirect op die manier. Het enige wat ik wil zeggen is dat er nu eenmaal erg veel fans zijn die niet uit de buurt van Amsterdam komen, of er zelfs nog nooit zijn geweest. Ik oordeel verder nergens over.
Inderdaad, ik wil die dikke boer graag zien janken op mijn 42" TVquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:28 schreef denthemen het volgende:
We willen jankende boeren zien
Hehe, ik woon hier wel goed, nu wachten tot ik het huis van me ouders erfquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Anders wordt het Oud-West of Westerpark (deel Haarlemmerstraat/Marnixstraat).
Als het maar in of tegen het centrum aan is en weg uit die pauperwijk.
Dat zeg je toch nietquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hehe, ik woon hier wel goed, nu wachten tot ik het huis van me ouders erf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |