abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58199286
quote:
FC DEN BOSCH CONTRACTEERT DIANGI MATUSIWA

FC Den Bosch heeft overeenstemming bereikt met Diangi Matusiwa over een contract, dat de 22-jarige Angolees international aan de club bindt van 1 juli 2008 tot 30 juni 2010.

De spits komt deze zomer transfervrij over van FC Omniworld, waar hij het afgelopen seizoen elf keer scoorde in 29 wedstrijden. Matusiwa is op 21 december 1985 geboren in Angola. Als kleuter kwam hij naar Nederland, waar hij ging spelen voor Argon. Vervolgens kwam hij uit voor achtereenvolgens FC Utrecht, RKC Waalwijk, opnieuw Argon, en afgelopen seizoen dus voor FC Omniworld, waar hij zijn debuut in het betaalde voetbal maakte.

In Almere maakte Matusiwa dusdanig indruk dat hij de belangstelling van verschillende clubs uit zowel de Ere- als Eerste Divisie wekte. De Angolees heeft voor FC Den Bosch gekozen, gezien de historie en ambitie van de club, het speltype, en de eerdere interesse en contacten die drie jaar geleden al tussen de speler en de club ontstonden.

Matusiwa is na Yoann de Boer, Samuel Scheiman en Adnan Barakat de vierde speler die FC Den Bosch heeft aangetrokken voor komend seizoen. Ook verlengde de club al eerder de aflopende contracten van Koen van der Biezen, Mohamed El Makrini, Paco van Moorsel, Jordens Peters, Brahim Zaari, en Arjan Ebbinge.
Goed bezig.
pi_58202501
Beetje een ego af en toe maar wel een goede speler.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  maandag 21 april 2008 @ 15:57:12 #253
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_58204644
quote:
Op maandag 21 april 2008 11:31 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Goed bezig.
Zozo, om 11.17 werd het persbericht verstuurd en binnen het kwarier al hier, netjes hoor
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_58207425
quote:
Hol heeft 'goed gevoel', Keyzer in belangstelling
21-04-2008

Frank Hol heeft 'een goed gevoel' bij de interesse van FC Den Bosch, zo vertelt hij in De Gelderlander. De aanvaller werkte vorige week een korte stage af bij de ploeg van trainer Theo Bos en werd zondag wederom bekeken door een Bossche delegatie.
De Bossche scouts zagen een uitblinkende Hol bij FC Lienden tegen SC Enschede. Na negen minuten spelen passeerde de 'onnavolgbare' buitenspeler zijn directe tegenstander, die vervolgens aan de noodrem trok. De verdediger van SC Enschede kreeg daarvoor een rode kaart voorgeschoteld. Een dik kwartier voor tijd maakte Hol vervolgens de 3-0 en bracht zo zijn steentje bij aan de uiteindelijke 5-0 overwinning voor de mannen van Hans Kraay jr.

Ook een andere amateur wordt bekeken door FC Den Bosch. Middenvelder Nick Keyzer wordt volgens het Haagse Residentie.net nauwlettend gevolgd door meerdere BVO's; naast FC Den Bosch zouden ook onder meer RKC Waalwijk en ADO Den Haag interesse hebben in de speler van DHC uit Delft, uitkomend in de eerste klasse zondag.
Bron: De Gelderlander / Residentie.net / FCDBFans.nl
Ze zijn lekker bezig, alleen moeten ze oppassen met dit soort spelers... Want mochten we op de een of andere manier promoveren dan zullen we aan deze gasten niet zoveel hebben.

MM, ken jij trouwens die Nick Keyzer?
pi_58208242
Matusiwa naar FC Den Bosch

Inderdaad een leuke aanwinst!

Nick Keyzer, dat is toch die zanger van dat duo?

Er heeft wel ooit een Nick Keyzer bij Quick Boys gespeeld. Weet niet of het dezelfde is. Zag op de site van DHC dat deze vier keer heeft gescoord in de competitie.

http://www.deweekkrant.nl(...)eft_van_rkc_waalwijk

Denk dus een andere Keyzer dan die van QB dan.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_58208771
quote:
Op maandag 21 april 2008 19:14 schreef methodmich het volgende:
Matusiwa naar FC Den Bosch

Inderdaad een leuke aanwinst!
Jij tipte hem toch ergens als "beter dan Amrabat"?
pi_58208841
quote:
Op maandag 21 april 2008 19:34 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Jij tipte hem toch ergens als "beter dan Amrabat"?
Haha, in het voorspellingentopic qua verrassingen in de eerste divisie schreef ik dat hij op basis van wat hij bij Argon had laten zien en Amrabat bij Huizen in staat geacht moest worden om het net zo goed of zelfs beter te doen inderdaad. Nu is Amrabat echter wel gigantisch doorgeschoten bij VVV, dus ik weet niet of het nog helemaal zal kloppen. Komt wel in een beter team nu, dat lijkt me een voordeel.
www.thuisuiteten.nl
pi_58208862
Weet iemand een livestream voor Halmstads - Malmo FF ?
pi_58209252
quote:
Op maandag 21 april 2008 19:37 schreef Adothehague het volgende:
Vraag het hier eens. Een heel topic voor livestreams; Live wedstrijden via Internet Streams #22
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  Trouwste user 2022 maandag 21 april 2008 @ 20:17:13 #260
7889 tong80
Spleenheup
pi_58209930
Leuke transfer lijkt me

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_58212248
Matusiwa is een goeie aankoop!

En wat heeft Halmstads - Malmo FF in hemelsnaam met onze FC te maken?
  maandag 21 april 2008 @ 22:10:41 #262
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_58213050
quote:
Op maandag 21 april 2008 19:37 schreef Adothehague het volgende:
Je doet echt alles om onze aandacht te krijgen he?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_58214211
Leuke aankoop weer... heb voor het eerst sinds jaren het idee dat FCDB met een goed weloverwogen aankoopbeleid bezig is
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 21 april 2008 @ 22:50:18 #264
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_58214343
quote:
Op maandag 21 april 2008 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Leuke aankoop weer... heb voor het eerst sinds jaren het idee dat FCDB met een goed weloverwogen aankoopbeleid bezig is
Dat idee heb ik idd ook.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_58227882
Twee jaar terug was er ook een aardig kampioensteam bij elkaar gehaald, maar ook erg blessuregevoelig.
quote:
Kaartverkoop FC Zwolle - FC Den Bosch

Donderdag 1 mei aanstaande, aanvang 14.30 uur, speelt FC Den Bosch haar eerste uitwedstrijd in de Jupiler Play-offs. Tegenstander is FC Zwolle. Voor supporters van FC Den Bosch geldt een buscombiregeling. Met een seizoenkaart van FC Den Bosch of een clubcard met uitreismogelijkheid kan vanaf woensdag 23 april tot en met maandag 28 april (18.00 uur) bij de TicketBox-winkels een omwisselbiljet worden gekocht. De prijs bedraagt EUR 23,50.

De bussen vertrekken om 12.00 uur bij Stadion De Vliert.

MASSAAL NAAR ZWOLLE!

Bron: fcdenbosch.nl | 4/22/2008 3:16:06 PM
  dinsdag 22 april 2008 @ 21:02:13 #267
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_58236002
Op EV naar Zwolle dus.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_58236703
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 21:02 schreef DutchGooner het volgende:
Op EV naar Zwolle dus.
Ik niet. Deze wedstrijd wil ik niet missen vanuit het uitvak (kan ik tenminste zingen, juichen, meeleven).

Kut-combi .
pi_58277710
Peter van den Berg dus ook nog een jaar.

Selectie tot nu toe:

Technische staf
Theo Bos (trainer/coach)
Jan van Grinsven (assistent-trainer/keeperstrainer)

Doel
Niki Mäenpää (contract tot juli 2009)
Brahim Zaari (contract tot juli 2009, optie voor nog 2 jaar)

Verdediging
Jordens Peters (contract tot juli 2010)
Arjan Ebbinge (contract tot juli 2009)
Peter van den Berg (contract tot juli 2009)

Middenveld
Mohammed El Makrini (contract tot juli 2009)
Stanley Aborah (contract tot juli 2009)
Paco van Moorsel (contract tot juli 2010, optie voor nog 2 jaar)
Ivo Rossen (contract tot juli 2009)
Adnan Barakat (contract tot juli 2010)
Yoan de Boer (contract tot juli 2010)
Samuel Scheimann (contract tot juli 2009, optie voor nog 2 jaar)

Aanval
Koen van der Biezen (contract tot juli 2010)
Diangi Matusiwa (contract tot juli 2010)

Weg
Barry Maguire (FC Utrecht)
Paul Beekmans (Cambuur Leeuwarden)
Ramon Luijten (Onbekend)
Gino Coutinho (Onbekend)

Nog niet bekend
John Vos
Benjamin Pinto
Arturo ten Heuvel
Gorgi Hristov
Nyron Wau
Nick Paymans
Randy Thenu
Abid El Idrissi
Diego Karg
pi_58284902
Hmm, bij nog niet bekend vooral spelers uit jullie regio zie ik, plus enkele gewaardeerde profs.

Van den Berg gaat nog een jaartje door

Toch wel mooi, die ouwe rocker houdt het lang vol!

Wat betreft Hol trouwens nog:
quote:
Frank Hol heeft 'goed gevoel' bij FC Den Bosch

door Ron Broersma. maandag 21 april 2008 |De Gelderlander|Rivierenland

LIENDEN - De spiedende ogen van de FC Den Bosch-brigade deerden Frank Hol gisteren allerminst.
De jonge Edese aanvaller (20) drukte gisteren zijn stempel op de wedstrijd tussen FC Lienden en SC Enschede en gaf daarmee een visitekaartje van formaat af, dat hem zomaar eens een (semi)profcontract kan opleveren.

"Van druk heb ik geen last, daar kan ik prima mee omgaan. Natuurlijk wist ik dat ze van Den Bosch op de tribune zaten. Daar heb ik afgelopen week twee goede trainingssessies meegedraaid. En ze hakken binnen nu en twee weken de knoop door. Ik heb er een goed gevoel over", klonk het zelverzekerd.

Hol werd door coach Hans Kraaij weggeplukt bij zaterdaghoofdklasser Bennekom en bij Lienden gekneed tot de lepe en onberekenbare aanvaller zoals hij zichzelf gisteren op het veld presenteerde. "Hol is enorm gegroeid. Hij kwam als voetballertje van Bennekom, en verlaat ons als voetballer. Dat 'tje' heeft hij hier verloren", stelde Lienden-coach Hans Kraaij na afloop.

"Klopt wel", grijnsde ook Hol. "Ik heb hier echt heel veel geleerd, ben enorm gegroeid. Mentaal, fysiek, ook op het gebied van voetbalinzicht. En ja, ik heb ook een aanvaring gehad met Kraaij. Toen ik niet wilde invallen voor een paar minuten. Prompt stond ik ernaast omdat de coach die instelling niet pruimde. Terecht, ik had het even iets te hoog in de bol, dat heeft Kraaij me snel afgeleerd."

Overigens is Hol ook nog steeds in beeld bij FC Utrecht. "Daar heb ik ook twee keer meegetraind, de derde sessie moest ik afzeggen omdat Lienden toen voor de beker tegen Quick'20 moest spelen. Ik ben dus niet afgetest, alleen heb ik sindsdien niets meer gehoord uit Utrecht. Maar ook bij die club heb ik een goed gevoel."
www.thuisuiteten.nl
pi_58285035
Hadden we al gezien ja, lijkt er wel op dat ze hem gaan halen dus.
  donderdag 24 april 2008 @ 23:05:21 #272
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_58290523
Definitief geen Zwolle uit voor mij.
We hebben amper sponsorkaarten gehad
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_58292477
Nepper!

Al heel wat kaarten verkocht (na één verkoopdag 150), maar die 600 gaan we dus niet halen helaas.
  vrijdag 25 april 2008 @ 18:42:41 #274
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_58307840
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 00:27 schreef Yeahinho het volgende:
Nepper!

Weet je wat nep is?
Altijd zeiken op de combi en vervolgens als een mak lammetje met dezelfde combi meegaan.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_58308041
Goed visweertje vandaag [14.gif].
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')