quote:
quote:Op maandag 17 maart 2008 17:09 schreef Dupje het volgende:
[..]
Jochem was idd de bron. Heb t ook op FS.com gezet ja
Vannacht worden de (nu dus) 4 nieuwe namen bekend gemaakt in de Metro.
Spannend! Ben benieuwdquote:Op maandag 17 maart 2008 17:09 schreef Dupje het volgende:
[..]
Vannacht worden de (nu dus) 4 nieuwe namen bekend gemaakt in de Metro.
quote:Met de toevoeging van Amy Macdonald, Eagles Of Death Metal, Blood Red Shoes en Air Traffic is de line-up van Pinkpop rond. Dit valt dinsdagmorgen te lezen in ochtendkrant Metro. Ook valt hier te lezen dat Novastar heeft afgezegd.
In het artikel geeft Jan Smeets aan misschien nog een 40e band toe te voegen aan het programma 'er is nog een klein gaatje in de tent' .
Dan hoop ik zelf op PPSR, vind Silkstone niet zo heel erg cool. En Peter Pan rockt eigenlijk altijd welquote:Op maandag 17 maart 2008 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Die 40e plek zal wel naar Silkstone of Peter Pan Speedrock gaan, zijn beide reserves
Ik zeg: Peter Pan Speedrock!!quote:Op maandag 17 maart 2008 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Die 40e plek zal wel naar Silkstone of Peter Pan Speedrock gaan, zijn beide reserves
die was toch niet komen opdagenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:48 schreef HeatWave het volgende:
Ik schok ff, dacht Amy WhineWhore, dan had ik echt mijn sniperrifle mee moeten nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |