wat een loze post is het danquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:32 schreef refused. het volgende:
Ik heb geen kaart voor pinkpop, maar gelukkig ben ik absoluut niet jaloers op alle mensen die porcupine tree live gaan zien.

! En nu heeft ie maar 3 losse kaarten gekocht en ik heb er tweeee want vrijdag ga ik niet.
! En nu heeft ie maar 3 losse kaarten gekocht en ik heb er tweeee want vrijdag ga ik niet.  . Vorig jaar wou ik wel heel graag (Muse
. Vorig jaar wou ik wel heel graag (Muse  ) maar toen had ik eindexamens
) maar toen had ik eindexamens  . Duuus!
. Duuus!

Dan mag je dus niet op de camping, dus jullie pakken een hotelletje?quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Oeh ik ook! Tvp dus.
Ik wist niet zeker of ik wel kon ivm herkansingen, en toen waren de weekendkaarten weg en mn vriendje zo van

! En nu heeft ie maar 3 losse kaarten gekocht en ik heb er tweeee want vrijdag ga ik niet.
Ben benieuwd, ben d'r nog nooit geweest. Vorig jaar wou ik wel heel graag (Muse
) maar toen had ik eindexamens
. Duuus!

Die zitten allemaal vol geloof ik.. of weet je nog een hotel?quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:30 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Dan mag je dus niet op de camping, dus jullie pakken een hotelletje?

.
.  .
.

Yes, dat zou tof zijn. Alles is beter dan hij.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:21 schreef Rubbish11 het volgende:
Wacht ik citeer het stuk uit de metro even
Pinkpop houdt rekening met afzegging Davis
De kans dat Jonathan Davis naar Pinkpop komt, is aanzienlijk geslonken. De voorman van KoRn zegt veel van zijn optredens af. Pinkpop-directeur Jan Smeets heeft nog geen officiële bericht ontvangen. "maar wij houden er rekening mee dat hij niet komt", laat die desgevraagd weten. Een vervanger vinden zal volgens Smeets geen probleem opleveren. "We hebben een flinke reserve lijst." Mocht Davis inderdaad niet komen dan hoeft het festival niet te treuren. Zijn solotour krijgt namelijk genadeloos kritieken

.
.  .
.

Jij denkt na QOTSA een bierbreak te kunnen houden, om daarna even te genieten van de Couting Crows en daarna RATM in volle glorie mee te maken (maak ik op uit de hoofdletters).. you must have wingsquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:41 schreef ebeaydojraes het volgende:
ik heb mijn schema in ieder geval al aardig in de planning:
[tekst..]
QOTSA (beerbreak)
Counting Crows
RAGE!!!!!

Rest van het weekend is allemaal bonus
 Rest van het weekend is allemaal bonus 

Hey, wel lief blijven over QOTSAquote:Op maandag 31 maart 2008 20:52 schreef Reddiablo het volgende:
tijdens QOTSA steek ik m'n kop in het zand, wat een aghenebessj hoerenkutband blijft dat zeg.... Counting Crows moeten we wellicht doorstaan met dat kutsysteem als je vooraan wil staan, want bij RATM gaat het heeeeeeleeeeeemaal los. Ook al is ook RATM nou niet de meest boeiende band, maar ja.. Killing in the Name of, oei oei oei

uh nee, ik vind het gewoon KUTSA. No One Knows is per ongeluk een goed lied, maar verder vind ik er echt geen reet aan. Op Werchter bijna letterlijk in slaap gevallen en daarna helaas nog een keer op Pinkpop moeten horen, zelfs halverwege het veld.quote:

Tsja, meningen verschillen.... Moet wel zeggen dat ze op festivals wat minder uit de verf komen, door hun soort muziek hebben ze meer voordeel van een zaal.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:34 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
uh nee, ik vind het gewoon KUTSA. No One Knows is per ongeluk een goed lied, maar verder vind ik er echt geen reet aan. Op Werchter bijna letterlijk in slaap gevallen en daarna helaas nog een keer op Pinkpop moeten horen, zelfs halverwege het veld.

Ga je niet meer?quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:00 schreef guitarist.nl het volgende:
Iemand belang?
[TK] Pinkpop weekendkaartje (100¤)

Zie daar maar eens een kaartje voor te krijgen. Is een lichtelijke onmogelijkheid. (Voor mij om de een of andere onbekende redenquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:12 schreef ioko het volgende:
[..]
Tsja, meningen verschillen.... Moet wel zeggen dat ze op festivals wat minder uit de verf komen, door hun soort muziek hebben ze meer voordeel van een zaal.
 )
 )

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |