wat een loze post is het danquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:32 schreef refused. het volgende:
Ik heb geen kaart voor pinkpop, maar gelukkig ben ik absoluut niet jaloers op alle mensen die porcupine tree live gaan zien.
Dan mag je dus niet op de camping, dus jullie pakken een hotelletje?quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Oeh ik ook! Tvp dus.
Ik wist niet zeker of ik wel kon ivm herkansingen, en toen waren de weekendkaarten weg en mn vriendje zo van![]()
![]()
! En nu heeft ie maar 3 losse kaarten gekocht en ik heb er tweeee want vrijdag ga ik niet.
Ben benieuwd, ben d'r nog nooit geweest. Vorig jaar wou ik wel heel graag (Muse
) maar toen had ik eindexamens
. Duuus!
Die zitten allemaal vol geloof ik.. of weet je nog een hotel?quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:30 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Dan mag je dus niet op de camping, dus jullie pakken een hotelletje?
Yes, dat zou tof zijn. Alles is beter dan hij.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:21 schreef Rubbish11 het volgende:
Wacht ik citeer het stuk uit de metro even
Pinkpop houdt rekening met afzegging Davis
De kans dat Jonathan Davis naar Pinkpop komt, is aanzienlijk geslonken. De voorman van KoRn zegt veel van zijn optredens af. Pinkpop-directeur Jan Smeets heeft nog geen officiële bericht ontvangen. "maar wij houden er rekening mee dat hij niet komt", laat die desgevraagd weten. Een vervanger vinden zal volgens Smeets geen probleem opleveren. "We hebben een flinke reserve lijst." Mocht Davis inderdaad niet komen dan hoeft het festival niet te treuren. Zijn solotour krijgt namelijk genadeloos kritieken
Jij denkt na QOTSA een bierbreak te kunnen houden, om daarna even te genieten van de Couting Crows en daarna RATM in volle glorie mee te maken (maak ik op uit de hoofdletters).. you must have wingsquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:41 schreef ebeaydojraes het volgende:
ik heb mijn schema in ieder geval al aardig in de planning:
[tekst..]
QOTSA (beerbreak)
Counting Crows
RAGE!!!!!
Hey, wel lief blijven over QOTSAquote:Op maandag 31 maart 2008 20:52 schreef Reddiablo het volgende:
tijdens QOTSA steek ik m'n kop in het zand, wat een aghenebessj hoerenkutband blijft dat zeg.... Counting Crows moeten we wellicht doorstaan met dat kutsysteem als je vooraan wil staan, want bij RATM gaat het heeeeeeleeeeeemaal los. Ook al is ook RATM nou niet de meest boeiende band, maar ja.. Killing in the Name of, oei oei oei
uh nee, ik vind het gewoon KUTSA. No One Knows is per ongeluk een goed lied, maar verder vind ik er echt geen reet aan. Op Werchter bijna letterlijk in slaap gevallen en daarna helaas nog een keer op Pinkpop moeten horen, zelfs halverwege het veld.quote:
Tsja, meningen verschillen.... Moet wel zeggen dat ze op festivals wat minder uit de verf komen, door hun soort muziek hebben ze meer voordeel van een zaal.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:34 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
uh nee, ik vind het gewoon KUTSA. No One Knows is per ongeluk een goed lied, maar verder vind ik er echt geen reet aan. Op Werchter bijna letterlijk in slaap gevallen en daarna helaas nog een keer op Pinkpop moeten horen, zelfs halverwege het veld.
Ga je niet meer?quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:00 schreef guitarist.nl het volgende:
Iemand belang?
[TK] Pinkpop weekendkaartje (100¤)
Zie daar maar eens een kaartje voor te krijgen. Is een lichtelijke onmogelijkheid. (Voor mij om de een of andere onbekende redenquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:12 schreef ioko het volgende:
[..]
Tsja, meningen verschillen.... Moet wel zeggen dat ze op festivals wat minder uit de verf komen, door hun soort muziek hebben ze meer voordeel van een zaal.
Heldquote:Op vrijdag 11 april 2008 01:49 schreef Siegfried het volgende:
[ link | afbeelding ]
Klik voor een grote versie. Komende week zal ik even voor een nettere, beter leesbare, en downloadbare versie zorgen.
Voicst, Amy MacDonald, Justice, Groove Armada, Patrick Watson (!), Kate Nash, The Hivesquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:00 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Held!
Hebben jullie nog aanraders? Bands op de main stage ken ik allemaal wel (vind ze niet allemaal even tof maar ik weet wel wat ik ervan kan verwachten). Dus buiten die bands om, nog tips? Ik ken ze niet allemaal (sommige heb ik van naam weleens van gehoord though) en ik vraag me af welke de moeite waard zijn volgens jullie, en bij welke bands we beter een drinkeetenplaspauze kunnen houden.
Ik ook, maar ik denk dat ik Editors ga missen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:23 schreef Apfelsaft het volgende:
Eind van Editors of het begin van Justice missen
Van en naar 3FM stage duurt normaal toch zeker kwartier met de drukte. Tent en main staan naast elkaar.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:36 schreef JeroenV het volgende:
Ongeveer op 5/10 minuten rekenen om naar een ander podium te komen?
The wombats zijn echt supervet! Wordt 1 groot vrolijk feestje daar!quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:00 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Held!
Hebben jullie nog aanraders? Bands op de main stage ken ik allemaal wel (vind ze niet allemaal even tof maar ik weet wel wat ik ervan kan verwachten). Dus buiten die bands om, nog tips? Ik ken ze niet allemaal (sommige heb ik van naam weleens van gehoord though) en ik vraag me af welke de moeite waard zijn volgens jullie, en bij welke bands we beter een drinkeetenplaspauze kunnen houden.
Ik ook niet, alleen Justice en Stereophonics zou ik allebei willen zien, voor de rest is het allemaal vrij makkelijk te kiezenquote:Op maandag 14 april 2008 16:05 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb eigenlijk geen overlap, best ok dus.
quote:CHRIS CORNELL POSTPONES EUROPEAN TOUR UNTIL FALL 2008
THIRD SOLO ALBUM PRODUCED BY TIMBALAND DUE OUT IN SEPTEMBER ON INTERSCOPE RECORDS
Chris Cornell has postponed his upcoming European Tour, originally slated to begin in Holland on May 31st, until the Fall. The acclaimed, multi-platinum former lead singer of Soundgarden and Audioslave is holed up in the studio with super producer Timbaland, continuing work on his third solo CD, tentatively slated for a September 2008 release on Interscope Records.
"Due to an extended recording schedule, I will be able to perform in front of my European fans a few months later than expected. With that said, I plan on touring extensively through Europe and the rest of the world through 2008-2009"; said Cornell.
In the meantime, Chris has recorded a special message for his fans, accessible here.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:49 schreef Siegfried het volgende:
[ link | afbeelding ]
Klik voor een grote versie. Komende week zal ik even voor een nettere, beter leesbare, en downloadbare versie zorgen.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:35 schreef Apfelsaft het volgende:
Massive Attack!
Dit kan nog wel eens een heel interessante samenwerking gaan worden.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:22 schreef Kidney_Bean het volgende:
Aaaaah nee!!!!
[..]
Echt balen, want zo wordt de vrijdag er alleen maar minder op (en btw wat moet Chris Cornell met Timbaland?!) Iemand al enig idee van een vervanger in dit vroege stadium?
Het wordt waarschijnlijk wel iets uit eigen land ja, ik verwacht Silkstone ofzo maar ik hoop op Claw Boys Clawquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wedden dat er gewoon gare meuk van vaderlandse bodem komt?
De producties van Timbaland scoren ook al meer dan 10 jaar hits in de top 40 hoor, ik denk dat iedereen wel bekend is met Aaliyah, Ginuwine, het oudere werk van Destiny's Child of Miss Elliott. Chris Cornell en Timbaland is gewoon een rare combinatie, dat is het enige dat wordt gezegd. En dat is een feit.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:16 schreef Kinz het volgende:
[..]
Dit kan nog wel eens een heel interessante samenwerking gaan worden.
Als je ietwat verder kijkt dan je neus lang is (lees: Top40) Had je kunnen weten dat Timbaland al jaaaaren actief is als producer en pas sinds kort zèlf in de publiciteit treedt. Deze man heeft zijn sporen verdiend in de muziek en is een voorbeeld voor zo goed als elke beginnende producer. Naast zijn samenwerkingen in de urban-scene (50 Cent, Usher (Niet mijn stijl, maar zeker niet de minste artiesten) Pharrell Williams () en vele anderen. Heeft hij ook veel pop-platen geproduceert. Een beetje meer respect alsjeblieft
quote:Op woensdag 16 april 2008 11:15 schreef Spacespider het volgende:
Tfoeh! Wat een planning, ben alleen nog erg aan het twijfelen wie ik wil zien...
Justice of Stereophonics?
Groove Armada of The Verve? Bier
Patrick Watson of The Wombats?
Roisin Murphy of The Counting Crows? Bijkomen en wachten op RATM
Hij heeft ook een nummer gedaan met The Hivesquote:Op woensdag 16 april 2008 11:53 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
De producties van Timbaland scoren ook al meer dan 10 jaar hits in de top 40 hoor, ik denk dat iedereen wel bekend is met Aaliyah, Ginuwine, het oudere werk van Destiny's Child of Miss Elliott. Chris Cornell en Timbaland is gewoon een rare combinatie, dat is het enige dat wordt gezegd. En dat is een feit.
Dat zijn dan ook stuk voor stuk "artiesten" waar mijn hond nog niet op mag schijten, das zonde....quote:Op woensdag 16 april 2008 11:53 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
De producties van Timbaland scoren ook al meer dan 10 jaar hits in de top 40 hoor, ik denk dat iedereen wel bekend is met Aaliyah, Ginuwine, het oudere werk van Destiny's Child of Miss Elliott. Chris Cornell en Timbaland is gewoon een rare combinatie, dat is het enige dat wordt gezegd. En dat is een feit.
Nou, ik hou ook absoluut niet van dat soort muziek, maar over het algemeen zijn nummers waar Timbaland aan heeft meegewerkt nog best leukquote:Op woensdag 16 april 2008 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook stuk voor stuk "artiesten" waar mijn hond nog niet op mag schijten, das zonde....
En een met Beck, meen ik me te herinneren. Die combinatie met Duran Duran vorig jaar vond ik ook al apart, maar Chris Cornell gaat nog eens een stapje verder. Maar ik ben niettemin benieuwd hoe dat gaat klinkenquote:Op woensdag 16 april 2008 15:42 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Hij heeft ook een nummer gedaan met The Hives
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |