hij moet er wel zijn, beetje groenachtig etiket.quote:Op maandag 7 april 2008 21:58 schreef Enchanter het volgende:
Okay dacht ik al , want ik heb de gewone Raspberry likeur van ze en die andere zal de watermeloen likeur zijn denk ik , jammer dat ik die nergens kan vinden ,wel de gewone meloen likeur
Probeer Absinth. 70 % ofzo?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:47 schreef Rutgerr het volgende:
Iemand tips qua 40% drank die lekker snel weg te drinken is?
Wodka, goldstrike, Berenburgquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:47 schreef Rutgerr het volgende:
Iemand tips qua 40% drank die lekker snel weg te drinken is?
Dat kan , of het lekker is , weet ik nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:12 schreef Helgi het volgende:
Ik heb hier een fles Jagermeister, weten jullie of je dat kan mixen met cola (light)?
Ik ben het nu puur aan het drinken fucking lekker dat branden in je keel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:52 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat kan , of het lekker is , weet ik niet
Probeer het eens met Red Bull
Absoluut geweldig lekker inderdaad!quote:
De smaak is milder, vind die gewoon erg lekker.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:22 schreef SiGNe het volgende:
Sloveense rum?? wat is daar anders aan dan aan caribische?
Vertel....quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:54 schreef theKiD het volgende:
Binnenkort eens proberen of ik zelf lekkerdere drank kan maken dan hierboven allemaal genoemd..
Zonde dat je dat sap er bij hebt zitten.quote:Op maandag 4 augustus 2008 06:22 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Vertel....![]()
* 1-of-6Billion heeft momenteel een mengsel van gedroogde sinaasappelschillen, sinaasappelolie, sinaasappelsap en alcohol dat staat te wachten om een keer gedistilleerd te worden
Ha, nou 33%vol rot niet.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:25 schreef W1ZZ het volgende:
Meerdere redenen:
(1) de bestanddelen van het sap kunnen gaan rotten, dit vermindert de houdbaarheid van je likeur drastisch;
(2) het water in het sap verdunt de alcohol nogal drastisch waardoor er na toevoeging van de suikersiroop (ik neem aan dat je dit nog gaat doen?) een veel minder sterke en minder geconcentreerde likeur overblijft.
Of ga je dit hele goedje in een distilleerkolf stoppen? In dat geval heb ik geen idee wat het eindresultaat gaat zijn.
Haal die nummer 2 en 3 terpentie varianten eens snel uit dit mooie lijstje. En plaats bij 1 een descent plaatje, zonder ijs. Drambuie met ijs smaakt naar ijs en water, dat raakt in 1x alle smaak kwijt. Het is geen whiskey, waar een druppeltje water toegevoegde waarde heeft.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:27 schreef starla het volgende:
1) Drambuie
[ afbeelding ]
2) Sljivovica
[ afbeelding ]
3) Tequilla
[ afbeelding ]
4) Absinth
[ afbeelding ]
5) Vodka
[ afbeelding ]
Limoncello en dan wel 1 met genoeg alcohol (anders bevriest het in mijn vriezer)quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:52 schreef 18konijn het volgende:
1
2. Limoncello (wel goeie, let op het alcoholpercentage, dat varieert nogal)
iddquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:45 schreef lenme het volgende:
[..]
zubrowka wodka (kan je dat hier in Nederland ergen krijgen)
zubrowka ? met dat bizongras in de fles ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:04 schreef Grulez het volgende:
[..]
idd![]()
vooral voor het stappen aan...
klopt. en je weet wat er met dat gras is gebeurd hequote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:07 schreef lenme het volgende:
[..]
zubrowka ? met dat bizongras in de fles ?
ik heb geen idee wat die gekke poolen er mee gedaan hebben.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:12 schreef Grulez het volgende:
[..]
klopt. en je weet wat er met dat gras is gebeurd he
De bison hebben er volgens mij overeen gepist (daarom heet het zo).quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:13 schreef lenme het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat die gekke poolen er mee gedaan hebben.
maar kun je die gewoon hier ergens bij een slijter krijgen dan ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |