Kuthoeren die overal mee wegkomenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:07 schreef OA het volgende:
[..]
Lopen kutten enzo...
ff topic zoeken.. moment.
Gaat lezen.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:12 schreef Pheno het volgende:
Jesus, hij solliciteert echt elke keer om een ban he
Dat is kut man.quote:
Oh, ff wachten dan maar met bestellenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:15 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens kijken of ik nog nuttige mail heb gehad, anders moet ik morgen achter dat macgeheugen gaan. Nog steeds geen bevestigingsmailtje
Ik heb aangegeven het op te halen, misschien dat er daarom iets mis is. Of ze hebben het niet op voorraadquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh, ff wachten dan maar met bestellen
Oh okey, tof dat je het ff laat weten. Zolang er niets betaald is, is het niet zo erg inderdaadquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb aangegeven het op te halen, misschien dat er daarom iets mis is. Of ze hebben het niet op voorraadIk laat het je weten, ik heb toch nog niets betaald, dus het kost me tot nu toe alleen moeite
Weltrusten OAquote:
Prijs is heel gevarrieerd, en de afmeting ookquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:59 schreef OA het volgende:
Ik bedacht me dat ik gisteren nog een vraag stelde...![]()
Over extern geheugen.
Wat zijn de afmetingen van zoeen ding? Waar koop je het en wat kost het?
[ afbeelding ]
He, je mag weerquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:02 schreef Houniet het volgende:
Ik mocht vrijdagmorgen alquote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
jee, heeft die fiets niets te doen of zo? Een leven hebben bv? Geef andere mensen ook eens een kans.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:59 schreef OA het volgende:
Ik bedacht me dat ik gisteren nog een vraag stelde...![]()
Over extern geheugen.
Wat zijn de afmetingen van zoeen ding? Waar koop je het en wat kost het?
[ afbeelding ]
Antwoorden:quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:01 schreef OA het volgende:
Antwoord zie ik morgenochtend wel.![]()
O ja, wat doen die sleutels daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |