Staat ook op haar site "ReGieManagement"quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:03 schreef johan555 het volgende:
ze schrijft op 19 feb. op een Blog/forum
( Kijk maar eens naar de uitzending van Netwerk (ben ik ook correspondent van) van 7 juli.)
[ afbeelding ]
Je discussieert oneigenlijk Johan. Je weet net zo goed als ik dat ik reeds veel weet, gelezen heb, veel gepost heb enz. Het is dus niet nodig om me te vertellen dat ik dingen moet gaan lezen, die ik reeds lange tijd geleden gelezen heb. Ik snap werkelijk niet waar je mee bezig bent, wat je doel is met het op dit forum zijn over de zaak Holloway en nare dingen te posten over mensen. Draag iets zinnigs bij over de zaak, nieuwe invalshoek, nieuwe gedachten, iets, maar dit op de mensen spelen, nee, bah, niet leuk.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:41 schreef johan555 het volgende:
dat mailen ze mij ja .
en ik zou je adviseren Rosite eens wat beter te gaan lezen en
hier maar eens te beginnen Natalee Holloway (in the rebound)
Nou, dat is dan toch gewoon zo, waarom moeten we daar dan aan twijfelen?quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:47 schreef Confessions het volgende:
[..]
Staat ook op haar site "ReGieManagement"
Ook correspondent voor het Nederlandse actualiteitenprogramma "Netwerk"
http://www.regiecuracao.com/tvproducties.htm
Ik heb geprobeerd duidelijk te maken aan je dat je mij niet hebt kunnen overtuigen dat Renee dat op enigerlei wijze zou doen. Je schermt met mailtjes van Netwerk die je gekregen zou hebben, bijvoorbeeld. Zo, bewijs? Daarnaast heb ik geprobeerd duidelijk te maken hoe dat m.i. zit met "correspondentschap" en daarnaast ga je nu dus gewoon door. Nu is Renee weer iemand die zich uitgeeft voor iets wat ze niet is. Maar goed, ik stop met deze discussie met jou. En ik ben er persoonlijk voor 70/80% van overtuigd dat we wat betreft Renee een reportage/documentaire of iets anders te horen/ te zien zullen krijgen dat een knap staaltje onderzoeksjournalistiek zal blijken te zijn in deze zaak. En dat zal ze doen als de tijd rijp is en als ze klaar is. Zo zorgvuldig is ze namelijk!!!quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:52 schreef johan555 het volgende:
is ook niet zwartmaken hoor maar heb een bloedhekel aan mensen die zich uitgeven voor iets wat ze niet zijn of om interessante over te komen . en dat hoort zeker niet bij een zgn onderzoeks journaliste .
Ja Johan en bovenstaande schreef ik erover. Doei doei nou verders zou ik zeggen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:19 schreef Rosite het volgende:
ReGie is correspondent voor TweeVandaag, het populaire actualiteitenprogramma dat in Nederland dagelijks op tv wordt uitgezonden en ook op Curaçao is te zien via BVN. Ook wordt er samengewerkt met Netwerk TV, dat helaas niet via BVN is te zien.
Dit staat o.a. op de site van Renee (naast nog andere zaken) , er staat dus niet dat ze een correspondent is van Netwerk. Lees maar eens goed. Ze gebruikt het woord correspondent in verband met Twee Vandaag en in het geval van Netwerk gebruikt ze andere woorden, die voor haar de relatie goed weergeven met Netwerk en dat lijkt me ook zo, zie mijn eerdere postings.
Ach, don't worry, Johan heeft nu immers zijn personal space op SM waar hij helemaal 'los' kan gaan.. ?!quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:38 schreef Rosite het volgende:
Goed, Johan speelt op de persoon, zowel waar het Renee betreft als waar het mij betreft en ik zou het fijn vinden ons weer te concentreren op waar het hier om gaat.
Zouden ze dat echt denken? Interessant zeg. Ze zouden eens moeten weten......................quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:27 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
en praten ze na over de ontknoping.
Johan is geen journalist!quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:14 schreef Rosite het volgende:
Als je journalist bent Johan, dan weet je dat het heel belangrijk is wie je als betrouwbare bronnen ziet en wie niet en dat onderscheid zul jij dan toch wel kunnen maken of in ieder geval kun je blijk ervan geven dat je het probeert.
Johan, ik zie je het constant schrijven, maar een tropic bestaat niet, het heet een topic.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:48 schreef johan555 het volgende:
personal space ?
heb gewoon een tropic geopend net zoals hier
Puur uit interesse: waarom maak je in je topic op SM de posters hier, die een andere mening hebben, uit voor trollen?quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:48 schreef johan555 het volgende:
personal space ?
heb gewoon een tropic geopend net zoals hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |