Ik word hier ook niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Bah, echt misselijkmakend om te zien hoe zijn been draait en breekt.
Op de log wordt gesproken over een verdraaiing van 550+ graden. En nope dat lijkt me niet gezond.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:44 schreef Sloper het volgende:
Op het filmpje is ook duidelijk te zien dat hij z'n rechterbeen veel te veel omhoog trekt. Ja, dan vraag je erom....
klote om je carriere zo af te sluiten? die man gaat straks met 1 been door het leven hey, al is die ander van goud, hij schroeft em er s avonds toch weer afquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:35 schreef zoalshetis het volgende:
wel klote om je carriere zo af te sluiten voor lazinger. maar hij heeft genoeg mooie races gemaakt om tevreden terug te kijken op zijn oeuvre.
snap je wel wat ik schreef? of begrijp ik je humor niet?quote:Op woensdag 5 maart 2008 04:02 schreef Manono het volgende:
[..]
klote om je carriere zo af te sluiten? die man gaat straks met 1 been door het leven hey, al is die ander van goud, hij schroeft em er s avonds toch weer af
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |