Competent gericht onderwijs,quote:Op dinsdag 4 maart 2008 06:56 schreef Sjibble het volgende:
Omdat we moeilijk in het geenfucktedoenopwerk topic kunnen posten dan maar hierbij op school![]()
Competent onderwijs
MBO hequote:Competent gericht onderwijs,.
Klinkt bekend in de oren. Watskeburt?
Nova College Haarlem - Zijlwegquote:Welke school zitten jullie? Misschien dat ik een van jullie op de vingers kan tikken
ICT, zelfstandig werken enzulks..quote:Welke lessen hebben jullie?
Helemaal niet!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik zit hier vanaf 8:15 tot 12 te nietsen
ga dan gewoon nietquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:02 schreef punkjunk het volgende:
Ik heb lekker pas om 1 uur les, en dan maar 50 minuten.
Ik vind 2 uur na blijven niet echt een goed alternatief voor 1 uurtje les, als ik heel eerlijk ben. Uiteraard zijn er wel zat lessen die je kan skippen omdat leraren de boel toch niet bijhouden, maar dit uurtje toevallig wel.quote:
een ppt over wiskunde !?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:51 schreef Cone het volgende:
Bezig met Wiskunde Powerpoint presentatie ...![]()
Herhaling van paar jaar terug ..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:08 schreef Aufruhr het volgende:
[..]
een ppt over wiskunde !?
wat is het onderwerp, lijkt me vies kut
ik heb nu frans
Frans valt mee, maar het is nu herhaling van de tijden, en het tempo en niveau is hier zo verschrikkelijk laagquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:13 schreef Cone het volgende:
[..]
Herhaling van paar jaar terug ..
Cirkels en de Pi enzo.
Frans is leukMn tweede taal
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:18 schreef Koenholio het volgende:
ik heb vrij vandaag :@
1 |
inmiddels ben ik terug.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:30 schreef dubidub het volgende:
Ik had vanochtend een zooi uren in de werkplaats. Maar je mocht alleen onderdelen produceren voor je project, als je tekeningen goedgekeurd zijn. Nu krijgen we morgen pas uitleg hieroverMaar die man die daar de boel runt, zei dat ie wel wat dingen had die we al konden doen. Wij dus bezig, maar het was ook een proefstudeerdag, moeten we halverwege de werkplaats uit omdat die koters moesten draaien
!
Zo dat is wel enorm stoer zegquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:49 schreef Elwood1802 het volgende:
Mensen die niks te doen hebben op school
Ik ga alleen als het nuttig is, is de nuttigheid voorbij dan ga ik thuis wel studeren.
op wat voor school zit jij danquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:44 schreef McFarmer het volgende:
zo, les van 13:00 tot 13:45 uur vandaag. Wordt steeds nuttiger om naar school te gaan
Zit op het lyceum aan zee in den helder, gymnasium 5.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:42 schreef Sjibble het volgende:
[..]
op wat voor school zit jij dan
Zo kom je niet aan je uren he![]()
Mja, wij zitten hier dan wel 8 uur per dag (4 dagen id week), maar spelen wel de hele dag Flatout 2
www.atunnel.nlquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:08 schreef Double-Helix het volgende:
Ik heb heel vaak geen flikker te doen maar Fok is blocked op mijn school teringlijers....
sorry, typoquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:58 schreef Lu_Malu het volgende:
Hulde aan sjibble!! Op de een of andere manier was ik te lui om alternatieven te zoeken om op myspace te komenMaar zo moet het wel lukken
*edit* Het is geloof ik www.atunnel.com
Of ik nou een 6 of 10 haal maakt geen zak uit, omdat het niet op mijn ICT-diploma komt te staan, doen alleen aan slagen of zakken. Certificaten bezitten of niet. En als een jongen op zn gemakkie werkt en 3 weekplanningen in 4 dagen weet te maken bewijst het genoeg dat we niks te doen hebben, hier in de ICT.quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:33 schreef OldJeller het volgende:
Totdat je voor elk vak tienen haalt, activiteiten organiseert en in een bestuur (leerlingenraad?) zit, hebben jullie nog genoeg te doen, kinderen.
Je doet MBO? Ik ken geen HBO of WO opleidingen die ICT heten.quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:38 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Of ik nou een 6 of 10 haal maakt geen zak uit, omdat het niet op mijn ICT-diploma komt te staan, doen alleen aan slagen of zakken. Certificaten bezitten of niet. En als een jongen op zn gemakkie werkt en 3 weekplanningen in 4 dagen weet te maken bewijst het genoeg dat we niks te doen hebben, hier in de ICT.
Gaat wel lekker
http://www.ncoi-business-school.com/cms2007/zoeken.php?var_richting=ICT&osadcampaign=Google&gclid=CLmG-JS1-JECFQ8puwodokthpgquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:45 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je doet MBO? Ik ken geen HBO of WO opleidingen die ICT heten.
Ik zie nergens de opleiding 'HBO ICT' in dat rijtje, of had je het over MBO? Wat doe je nou precies?quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:51 schreef Sjibble het volgende:
[..]
http://www.ncoi-business-school.com/cms2007/zoeken.php?var_richting=ICT&osadcampaign=Google&gclid=CLmG-JS1-JECFQ8puwodokthpg
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=HBO+ICT&btnG=Google+zoeken&meta=
genoeg bewijs?
Mentoren zeiden ook dat we door konden stromen naar HBO. Lijkt me sterk dat als je HBO hebt maar dezelfde ICT kennis hebt als MBO je meer verdient, gezien je vakkunde hetzelfde is![]()
Hoger is er nietquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:21 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik zie nergens de opleiding 'HBO ICT' in dat rijtje, of had je het over MBO? Wat doe je nou precies?
Anyhoe, wat ik wilde zeggen; als het te makkelijk is moet je het wellicht een stapje hoger zoeken.
Den Helderquote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:42 schreef McFarmer het volgende:
Deze reeks zou nog wel eens veel posts van mij kunnen verwachten. Aangezien het Lyceum aan Zee te Den Helder een belachelijke kutschool is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |