Competent gericht onderwijs,quote:Op dinsdag 4 maart 2008 06:56 schreef Sjibble het volgende:
Omdat we moeilijk in het geenfucktedoenopwerk topic kunnen posten dan maar hierbij op school![]()
Competent onderwijs
MBO hequote:Competent gericht onderwijs,.
Klinkt bekend in de oren. Watskeburt?
Nova College Haarlem - Zijlwegquote:Welke school zitten jullie? Misschien dat ik een van jullie op de vingers kan tikken
ICT, zelfstandig werken enzulks..quote:Welke lessen hebben jullie?
Helemaal niet!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik zit hier vanaf 8:15 tot 12 te nietsen
ga dan gewoon nietquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:02 schreef punkjunk het volgende:
Ik heb lekker pas om 1 uur les, en dan maar 50 minuten.
Ik vind 2 uur na blijven niet echt een goed alternatief voor 1 uurtje les, als ik heel eerlijk ben. Uiteraard zijn er wel zat lessen die je kan skippen omdat leraren de boel toch niet bijhouden, maar dit uurtje toevallig wel.quote:
een ppt over wiskunde !?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:51 schreef Cone het volgende:
Bezig met Wiskunde Powerpoint presentatie ...![]()
Herhaling van paar jaar terug ..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:08 schreef Aufruhr het volgende:
[..]
een ppt over wiskunde !?
wat is het onderwerp, lijkt me vies kut
ik heb nu frans
Frans valt mee, maar het is nu herhaling van de tijden, en het tempo en niveau is hier zo verschrikkelijk laagquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:13 schreef Cone het volgende:
[..]
Herhaling van paar jaar terug ..
Cirkels en de Pi enzo.
Frans is leukMn tweede taal
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:18 schreef Koenholio het volgende:
ik heb vrij vandaag :@
| 1 |
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |