abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 13 maart 2008 @ 20:18:42 #201
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_57359245
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 18:55 schreef Prosac het volgende:
nou, we hebben iig een GOED excuus als we eraf gaan tegen Heerenveen.
Excusus tellen niet. De punten tellen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_57362652
cool, we zijn nu de underdog met die lijst geblesseerden
  vrijdag 14 maart 2008 @ 11:16:16 #203
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57370512

Kolder ook geblesseerd uitgevallen trouwens.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 11:18:17 #204
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_57370545
NEEEEEEEEEEE!
Fledderus.....
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  vrijdag 14 maart 2008 @ 11:42:36 #205
176521 Grulez
rasgroninger
pi_57371138
pff weer geen Cahais...
  vrijdag 14 maart 2008 @ 11:48:58 #206
121310 venomsnake
El Saltador
pi_57371288
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 11:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
NEEEEEEEEEEE!
Fledderus.....
Dat dus..
Die gast doet werkelijk NIETS goed de laatste wedstrijden, heb geen zin om me WEER dood te ergeren. Wat heeft Jans met Fledderus?

Ik hoop dat het lachblad ernaast zit.
Doe mij maar Stenman op die positie en Cahais op linksback, net als tegen Willem ii..

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 14 maart 2008 @ 11:54:08 #207
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57371438
ik vind dat je dan wel teveel gaat schuiven in de opstelling. Laat Stenman lekker staan waar hij altijd staat. Voor linkshalf heb je dan Metaj en Fledderus, beide niet in vorm, maar ja.. Cahais is ook net nieuw hier. Ik kan me wel vinden in de opstelling.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 12:00:05 #208
176521 Grulez
rasgroninger
pi_57371585
Maar toch, dan liever Metaj. Fledderus heeft helemaal nog niks laten zien.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 12:03:42 #209
121310 venomsnake
El Saltador
pi_57371662
Ik vind niet dat Fledderus nog moet spelen, ben er helemaal klaar mee.
We hebben het hier wel over prof voetbal. Als je werkelijk niets meer goed doet dan hoor je gewoon op de bank te zitten. Fledderus heeft in in mijn ogen punten gekost. Ook tegen Willem II was hij weer dramatisch slecht, elke aanname was niet goed, geen pass kwam aan (zelfs niet over 2 meter), veel balverlies, uit positie lopen en het dan voor elkaar krijgen om de eerste de beste kans 20 meter over te schieten..

Als hij speelt dan hoop ik uiteraard dat ie het geweldig gaat doen, maar ik vrees het ergste.
Cahais deed het prima tegen Willem II en stenman op linkshalf ook.

Fledderus heeft genoeg kansen gehad dit seizoen maar heeft niet laten zien dat hij in de basis hoort in mijn ogen. Blijkbaar ziet Jans dat anders..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 14 maart 2008 @ 12:09:20 #210
176521 Grulez
rasgroninger
pi_57371782
Ik hoop wel op speelminuten voor Pomstra Ozturk er dus niet bij begrijp ik?
pi_57371807
Fledderus kon een jaar geleden toch nog naar de Primera Division?

Geweldige plaatjes altijd, die opstellingen zo in de krant .
  vrijdag 14 maart 2008 @ 12:12:00 #212
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_57371855
Waarom staat Hiariej op de positie van verdedigende middenvelder? Kan hij niet beter rechtsback staan, de Roover rechtshalf en Holla gewoon centraal?
Love will tear us apart (Joy Division)
  vrijdag 14 maart 2008 @ 12:15:23 #213
121310 venomsnake
El Saltador
pi_57371943
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 12:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Fledderus kon een jaar geleden toch nog naar de Primera Division?
Ja, er waren geruchten dat Gimnástic het wilde hebben.. .
NEC wilde hem ook hebben afgelopen winter, de FC liet hem echter niet gaan.

Ach, als hij vandaag de winnende maakt slik ik mijn woorden weer in, maar dat zie ik niet gebeuren.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 12:16:58 #214
176521 Grulez
rasgroninger
pi_57371983
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 12:15 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ach, als hij vandaag de winnende maakt slik ik mijn woorden weer in
Waarom? Het blijft een prutser die heel hard moet werken, maar nu ook nog eens uit vorm is.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 14 maart 2008 @ 12:18:46 #215
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_57372030
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 12:16 schreef Grulez het volgende:

[..]

Waarom? Het blijft een prutser die heel hard moet werken, maar nu ook nog eens uit vorm is.
Alleen maar mooi toch
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 14 maart 2008 @ 12:30:13 #216
121310 venomsnake
El Saltador
pi_57372305
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 12:16 schreef Grulez het volgende:

[..]

Dat is ook zo, wat mij betreft speelt hij dit seizoen gewoon niet meer voor de FC en doen ze hem weg deze zomer. Maar als hij vanavond de winnende maakt is hij voor eventjes weer een held.

Ben het met je eens hoor. Fledderus komt gewoon tekort voor dit FC Groningen.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 12:45:40 #217
121310 venomsnake
El Saltador
pi_57372626
quote:
Tom Hiariej voor het eerst bij Jong Oranje

GRONINGEN - Tom Hiariej van FC Groningen maakt voor het eerst deel uit van de selectie van Jong Oranje. Het gaat om een voorlopige selectie.

Over een week maakt bondscoach Foppe de Haan zijn definitieve selectie bekend. Jong Oranje speelt op 26 maart een EK-kwalificatiewedstrijd tegen Estland in het stadion van FC Emmen.

rtvnoord
Wow, Foppe selecteert een groninger..
  vrijdag 14 maart 2008 @ 12:56:48 #218
121310 venomsnake
El Saltador
pi_57372874
quote:
Friezen favoriet in noordelijke broedertwist

FC Groningen-SC Heerenveen wordt steevast geafficheerd als het kampioenschap van het Noorden; een titel overigens met alleen maar emotionele waarde. Vanavond staat er meer op het spel. Een plaats bij de eerste vijf, goed voor de play-offs voor de voorronden van de Champions League is de inzet.

FC Groningen begint met twee punten voorsprong aan de noordelijke broedertwist, die gelet op de grote belangen het karakter kan gaan krijgen van een broedermoord. De Friezen spelen met het mes op de keel. Bij een nederlaag raken zij het contact kwijt met de andere ploegen die strijden om een plaats bij de eerste vijf.

Trainer Gertjan Verbeek kan een goed ingespeeld elftal het veld insturen. SC Heerenveen verkocht in de wintertransferperiode weliswaar Afonso Alves maar met de Braziliaan hield niemand nog rekening. Belangrijke basisspelers raakte Verbeek niet kwijt.

Bij FC Groningen ligt dat compleet anders. Door het vertrek van Rasmus Lindgren, Erik Nevland en Bruno Silva onderging de equipe van Ron Jans in januari een aderlating van jewelste. De vaste patronen, de automatismen, verdwenen daarmee uit zijn ploeg en moeten opnieuw worden ingeslepen.

Hoe zeer spelers worden gemist blijkt overigens vaak pas na een aantal wedstrijden. SC Heerenveen is daarvan een goed voorbeeld. De Friezen raakten in de winterstop van het seizoen 2005-2006 vlak achter elkaar Klaas-Jan Huntelaar (aan Ajax) en Georgios Samaras (aan Manchester City) kwijt.

Op het moment dat Huntelaar en Samaras de benen namen Samaras de benen namen stond Heerenveen op de vijfde plaats. De eerste wedstrijden na het vertrek van het schuttersduo werden nog gewonnen, maar gaandeweg kwam de klad in de prestaties. Van de laatste vier competitieduels werden er drie verloren en werd één keer gelijk gespeeld en Heerenveen zakte terug naar de zevende plaats.

Het is natuurlijk niet gezegd dat FC Groningen hetzelfde overkomt, maar feit is dat de ploeg de laatste twee wedstrijden stroef draaide en dat het spel pover van niveau was. Dat vorige week zaterdag niettemin van Willem II werd gewonnen, was meer geluk dan wijsheid en vooral te danken aan doelman Brian van Loo.

Ron Jans kon de afgelopen weken evenmin een beroep doen op Marcus Berg, een andere blikvanger van de eerste seizoenshelft. De Zweedse clubtopscorer (vijftien treffers) sukkelt met rugklachten en moet vanavond ook weer verstek laten gaan; een belangrijk gemis.

SC Heerenveen heeft de Euroborg nog niet als winnaar verlaten. Door doelpunten van Erik Nevland en Danny Buijs rekende FC Groningen in de housewarming party van zijn nieuwe onderkomen op 13 januari 2006 met 2-0 af met de Friezen. Vorig seizoen werd met 1-1 afgesloten.

Doordat FC Groningen niet meer het FC Groningen is van vóór de winter is Heerenveen vanavond de favoriete ploeg. Het laat met regelmaat prachtig voetbal zien en heeft met Gerald Sibon, Michael Bradley en het Balkan-duo Miralem Sulejmani en Danijel Pranjic tenminste een kwartet spelers dat het verschil kan maken.

Maar, ter geruststelling van FC Groningen, in voetbal draait het niet alléén om technische vaardigheden. Zeker in derby’s niet. Daarin geven niet zelden ook andere facetten zoals inzet, werklust en strijd de doorslag. FC Groningen heeft bovendien de steun van het publiek, dat als twaalfde man de Euroborg in een heksenketel kan doen veranderen en extra krachten bij de spelers los kan maken. Maar of dat vanavond voldoende is? (bron: DvhN, Jan Mennega)
quote:
In de schaduw van Ron Jans
Raymond Libregts heeft het naar de zin als assistent-trainer van FC Groningen

Raymond Libregts zegt met ’revanchegevoelens’ uit te kijken naar de krachtmeting vanavond met SC Heerenveen. "In de uitwedstrijd hebben we de deksel toch behoorlijk op onze neus gehad. Onnodig. We moeten proberen die nederlaag hier in Groningen recht te zetten." FC Groningen ging eerder dit seizoen in het Abe Lenstra Stadion met 4-2 onderuit.

Libregts is bezig aan zijn derde seizoen als assistent-coach van FC Groningen. Het trainersleven in de schaduw van Ron Jans bevalt hem, vertelt hij en hij heeft zijn contract inmiddels met nóg een jaar verlengd. "Ik heb de ambitie te werken op eredivisieniveau, met jongens die een hoog niveau hebben en bij een club die ook een hoog niveau uitstraalt. Ik heb er geen moeite mee in de schaduw te staan, zolang er maar onderling respect is en waardering."

Ron Jans en Raymond Libregts werken op basis van gelijkwaardigheid, waarbij Jans als hoofdcoach op het technische vlak de eindverantwoordelijkheid heeft. "Ron bewaakt de grote lijnen. Ik benader het wat meer individueel, kijk wat meer naar details, ben verantwoordelijk voor de videoanalyses van de wedstrijden en houd toezicht op de organisatie bij vrije trappen en corners, zowel aanvallend als verdedigend. Ron is positief kritisch, ik ben kritisch. Ron is de man van de communicatie, ik ben wat meer de man van het opleggen van taken. Ik denk dat we elkaar goed aanvullen."

Tussen januari 2003 en juli 2005 was Libregts zelf hoofdtrainer, van Go Ahead Eagles. Het was een moeilijke periode, de eerstedivisionist uit Deventer hing financieel aan de latten. "Het was puur een kwestie van overleven. Maaskant zag de malaise al aankomen en vertrok naar RBC en ik nam het over, samen met René Eijkelkamp. We waren meer op het gemeentehuis om te proberen Go Ahead in leven te houden dan op het voetbalveld. Aan de ene kant was dat heel frustrerend, maar aan de andere kant heb ik bij Go Ahead wel m’n debuut gemaakt als hoofdtrainer en ik heb er ook veel geleerd. Ooit hoop ik nog een keer weer op eigen benen te staan, maar niet ten koste van alles."

Raymond Libregts is opgegroeid in een echte sportfamilie. Vader Thijs was voetbaltrainer, zus Patricia een gerenommeerd waterpoloster. "Bij ons thuis werd vroeger alles ondergeschikt gemaakt aan de werkzaamheden van senior en aan de hobby’s van de kinderen. Ik heb tot mijn 16de ook waterpolo gespeeld en hard gezwommen. Mijn zus en ik lagen ’s morgens om half zes al in het water en ’s avonds opnieuw. En dat vier keer per week. En dan had ik ook het voetballen er nog bij. Op een gegeven moment was het zo dat ik op zaterdag ’s morgens begon met een voetbalwedstrijd, ’s middags een wedstrijd moest zwemmen en ’s avonds nog een waterpolowedstrijd moest spelen. En op zondagochtend hadden wij dan vaak nog kringtrainingen. Lagen we om tien uur alweer in het zwembad. En mijn ouders, met name mijn moeder, moesten ons altijd maar weer halen en brengen."

Hoewel ook hij bij de nationale waterpoloselectie zat, koos Raymond Libregts op zeker moment voor het voetballen. "We waren verhuisd van Rotterdam naar Eindhoven. Ik ging bij PSV trainen en beide sporten combineren was toen niet meer vol te houden. En ik beleefde iets meer plezier aan voetballen dan aan waterpolo."

In 1998 sloot Raymond Libregts zijn betaald voetbalcarričre af bij Eindhoven, om onmiddellijk bij de eerstedivisionist aan de slag te gaan als assistent-trainer en hoofd opleidingen. Een vervelende ervaring van zijn vader kon hem niet weerhouden voor het onzekere bestaan van voetbaltrainer te kiezen. Hoewel Thijs Libregts het Nederlands elftal in een vlekkeloze kwalificatiereeks naar de eindronden van het WK in 1990 in Italië had geleid, werd hij in de aanloop naar het toernooi door de KNVB aan de kant gezet. De gezichtsbepalende spelers van Oranje, Ruud Gullit voorop, wilden hem niet meer.

Raymond Libregts: "Er speelden destijds bij Oranje allerlei belangen een rol. Er lagen in die tijd journalisten bij ons in de bosjes en daar voelde ik me toch wel wat ongemakkelijk bij. Het heeft ook wel impact op me gehad. Als jouw vader een bepaald doel voor ogen heeft, helemaal in zijn werk opgaat, en dat wordt hem ontnomen, krijg je daar toch wel een tik van, want je leeft mee met je vader. Hem is toen onrecht aangedaan. Dat vind ik nog steeds." (bron: DvhN, Jan Mennega)
  vrijdag 14 maart 2008 @ 15:14:00 #219
121310 venomsnake
El Saltador
pi_57376151
quote:
Diverse selecties en voorselecties FC’ers

Na de selectie van Tim Matavz voor Slovenië en de voorselectie van Marcus Berg voor Zweden en Jong Zweden zijn nog zes spelers opgenomen in (voor)selecties. Het gaat om Stefan Nijland, Tom Hiariej, Danny Holla, Shkodran Metaj, Leonard Nienhuis en Mart Dijkstra.

Aanvaller Stefan Nijland en verdediger Tom Hiariej behoren tot de 34-koppige voorselectie voor de EK-kwalificatie-interland Jong Oranje – Jong Estland van woensdag 26 maart. Dat duel wordt die avond in een uitverkocht stadion van FC Emmen gespeeld en begint om 18.00 uur. Voor Hiariej wordt het mogelijk zijn eerste uitverkiezing voor Jong Oranje (geboren op of na 1 januari 1986). Vrijdag 21 maart is de definitieve selectie bekend.

Middenvelders Danny Holla en Shkodran Metaj horen ook op vrijdag 21 maart of ze behoren tot de selectie van het Nederlands Beloftenelftal (geboren op of na 1 januari 1987). Dat team speelt woensdag 26 maart een uitduel tegen Jong Tunesië. Dat duel wordt ’s middags om 15.00 uur gespeeld in Stadion El Menzah in Tunis.

Doelman Leonard Nienhuis en middenvelder Mart Dijkstra behoren tenslotte tot de selectie van Oranje onder-18 (geboren in 1990). Dat team speelt woensdagmiddag 26 maart een interland tegen de leeftijdsgenoten van Zwitserland. Het duel begint om 16.00 uur op Sportpark Zuid, van hoofdklasser De Treffers.

Bron: FC Groningen
pi_57376477
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 12:45 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Wow, Foppe selecteert een groninger..
Beetje te vroeg gecalimeroot?
  vrijdag 14 maart 2008 @ 15:33:10 #221
121310 venomsnake
El Saltador
pi_57376534
..
pi_57380891
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 11:16 schreef Prosac het volgende:
[ afbeelding ]

Kolder ook geblesseerd uitgevallen trouwens.
Zijn deze plaatjes alleen van FC Groningen te vinden of ook van andere wedstrijden? Zien er leuk uit namelijk.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 19:24:28 #223
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_57381371
Tot zo, ik zal even zwaaien

Dat de beste (wij hoop ik) moge winnen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  vrijdag 14 maart 2008 @ 19:35:53 #224
121310 venomsnake
El Saltador
pi_57381621
quote:
Basisdebuut voor Matavz en Cahais

Tim Matavz en Matias Cahais maken vanavond in een uitverkocht Euroborg tegen SC Heerenveen hun basisdebuut in de Eredivisie. Matavz maakte tot dusver elf invalbeurten; Cahais viel viermaal in. Shkodran Metaj begint op de bank. Danny Holla keert terug van een schorsing en zit naast hem op de bank. Het duel is vanaf 20.30 uur live op RTL7 te zien

Opstelling FC Groningen 1 Van Loo; 6 Hiariej, 3 Sankoh, 5 Cahais, 8 Stenman; 4C Kruiswijk, 2 De Roover; 7 Fledderus, 10 Lovre; 9 Powel, 11 Matavz.
Bank: 16 Luciano, 12 Veldmate, 13 Pomstra, 14 Kolder, 15 Metaj, 17 Holla, 18 Krohne.

Opstelling SC Heerenveen
24 Van Dijk, 2 Zuiverloon, 16 Jong-a-Pin, 5C Dingsdag, 4 Breuer; 8 Beerens, 17 Grindheim, 6 Bradley, 23 Pranjic; 35 Sibon, 21 Sulejmani.
Bank: 25 Vandenbussche, 7 Poulsen, 12 Henrique, 15 Svec, 22 Drost, 31 Smárason, 36 Johansen.

FC Groninigen
Ben benieuwd hoe Cahais en Matavz het gaan doen..
Fledderus dus wel in de basis.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 20:08:18 #225
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_57382400
Ik zit er klaar voor. Thuis met griep.

Ik heb er nog steeds vertrouwen in...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 20:24:30 #226
121310 venomsnake
El Saltador
pi_57382786
Beterschap
  vrijdag 14 maart 2008 @ 20:26:14 #227
176521 Grulez
rasgroninger
pi_57382843
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 19:01 schreef RayMania het volgende:

[..]

Zijn deze plaatjes alleen van FC Groningen te vinden of ook van andere wedstrijden? Zien er leuk uit namelijk.
Komt dit niet uit de krant? (dvhn).
  vrijdag 14 maart 2008 @ 21:24:00 #228
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_57384242
Bedankt, Venom.

En die plaatjes komen inderdaad uit het het Dagblad. Volgens mij maakt men ze ook van Veendam (en Emmen ? ).
  vrijdag 14 maart 2008 @ 22:20:57 #229
121310 venomsnake
El Saltador
pi_57385714
Verloren, maar naar omstandigheden toch goed gespeeld. Ook wel kansjes op de 1-0 gehad.. Ook nog op de 1-1 met Sankoh.
Zwaar kut, dat wel.

Cahais is een geweldige speler!!
Sankoh ook goed erg gespeeld en datzefde geldt voor Hiariej.

Hopelijk komen er snel wat geblesseerden terug dan maak je met dit team best kans op plek 5.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 22:22:39 #230
176521 Grulez
rasgroninger
pi_57385756
Ik vond Kruiswijk ook weer prima Stenman en Lovre hadden nu moeten opstaan, maar vond ik matig.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 22:23:17 #231
176916 Karrs
2007-2017
pi_57385770
Tja, dit krijg je ervan als je het hart uit het elftal rukt. Twee thuisnederlagen op rij.

En nee, ik vind het ontbreken van spelers geen excuus.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  vrijdag 14 maart 2008 @ 22:26:08 #232
176521 Grulez
rasgroninger
pi_57385843
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 22:23 schreef Karrs het volgende:
Tja, dit krijg je ervan als je het hart uit het elftal rukt. Twee thuisnederlagen op rij.

Waarom niet?
  vrijdag 14 maart 2008 @ 22:28:25 #233
121310 venomsnake
El Saltador
pi_57385901
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 22:23 schreef Karrs het volgende:

Als je 1 of 2 speler zou missen niet, maar als je ziet wat er vertokken is en vooral wat er geblesseerd is dan hebben ze het gewoon prima gedaan. Al baal ik flink van het resultaat.
Jammer dat die kopbal van Sankoh er niet in vliegt..
  vrijdag 14 maart 2008 @ 22:29:10 #234
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_57385925
Gadverdamme...
  vrijdag 14 maart 2008 @ 22:30:55 #235
176521 Grulez
rasgroninger
pi_57385975
Sankoh in oranje
  vrijdag 14 maart 2008 @ 22:32:24 #236
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_57386016
Sankoh vond dus dat Van Loo te laat was bij de goal. Maar ja, dat is niets nieuws natuurlijk.
pi_57386060
Sankoh speelde goed! Groningen knokte ook lekker, ik kreeg het wel benauwd op een gegeven moment
  vrijdag 14 maart 2008 @ 22:35:14 #238
121310 venomsnake
El Saltador
pi_57386096
Sankoh speelde echt geweldig.
Op dat ene momentje na ( ) had hij Suli-nog-wat helemaal in zijn broekzak.

Cahais was ook mooi om te zien zeg, die liep gewoon iedereen aanwijzingen te geven etc, mooi leiderstype.
pi_57386150
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 22:35 schreef venomsnake het volgende:
Sankoh speelde echt geweldig.
Op dat ene momentje na ( ) had hij Suli-nog-wat helemaal in zijn broekzak.

Cahais was ook mooi om te zien zeg, die liep gewoon iedereen aanwijzingen te geven etc, mooi leiderstype.
Cahais komt er ook wel
Dat is natuurlijk de kwaliteit van Sulejmani
  vrijdag 14 maart 2008 @ 22:45:20 #240
176916 Karrs
2007-2017
pi_57386323
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 22:26 schreef Grulez het volgende:

[..]

Waarom niet?
Omdat een team groeit naarmate het met elkaar speelt en het voortrekkers heeft. Zodat je een team krijgt als in december.

Goed, mijn weekend is om zeep nog voor 't goed en wel is begonnen.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  vrijdag 14 maart 2008 @ 22:47:17 #241
121310 venomsnake
El Saltador
pi_57386364
Matavz oogde trouwens doodnerveus en deed niet veel goed. Nog een poosje bij de beloften laten ballen en zo nu en dan wat minuutjes in het eerste laten pakken.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 22:49:21 #242
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_57386403
Op zich speelde Van Loo ook best okay vanavond. Paar gekke momenten, maar ach, dat heeft zelfs Gomes wel eens, .
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
  vrijdag 14 maart 2008 @ 22:55:58 #243
82589 S-Two
barba macacu
pi_57386553
Groningen deed het lang niet gek inderdaad. Eerste helft voor Heerenveen, tweede voor Groningen. Vond een gelijkspel meer terecht. Degenen die ik tegen vond vallen waren toch wel Stenman en Matavz.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  vrijdag 14 maart 2008 @ 22:56:29 #244
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_57386562
Goed gespeeld, maar het team is overduidelijk nog niet op elkaar ingespeeld. Ze hebben het goed gedaan en er had zelfs meer ingezeten. Niets aan te doen
  vrijdag 14 maart 2008 @ 23:01:23 #245
121310 venomsnake
El Saltador
pi_57386663
En nu maar hopen dat de blessure van De Roover meevalt.. Het zit ook niet mee met al die blessures zeg, mijn god.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 23:02:08 #246
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_57386674
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 22:47 schreef venomsnake het volgende:
Matavz oogde trouwens doodnerveus en deed niet veel goed. Nog een poosje bij de beloften laten ballen en zo nu en dan wat minuutjes in het eerste laten pakken.
Hij kreeg ook alleen maar hoge ballen terwijl ik nou niet het idee heb dat hij, ondanks zijn lengte, erg kopsterk is. Hij is toch meer van de actie met de bal aan de voet.

Sowieso heb ik het idee dat een normale 4-4-2 opstelling de beste optie was geweest. Ik had Groningen ook wel met wat meer lef en durf verwacht. Vanavond was meer FC Groningen anno 2002/2003.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 23:04:53 #247
121310 venomsnake
El Saltador
pi_57386731
Je ziet nu hoe goed Berg eigenlijk is (en hoezeer we hem dus missen). Altijd aanspeelbaar zowel over de grond als met een hoge bal, hij zorgt dan altijd voor een oplossing voorin. Bovendien is hij slim en maakt ruimte voor anderen. Nog los van zijn scorende kwalitetien.

Hoop echt dat hij snel weer terug is. Gewoon een topspeler.
pi_57386838
Het was niet hoogstaand vanavond maar heb wel genoten van de werklust en inzet van de FC. Jammer dat het aan het eind nog mis ging want sankoh had die sulimani toch flink in de tang.
Overigens kreeg die irritante Derksen hier wel zijn gelijk mee. Hij heeft het toch wel vaak bij het rechte eind, alhoewel de kritiek op van Loo wel wat minder had gekund vind ik.
-
  vrijdag 14 maart 2008 @ 23:14:00 #249
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_57386896
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 23:11 schreef quo_ het volgende:
Overigens kreeg die irritante Derksen hier wel zijn gelijk mee. Hij heeft het toch wel vaak bij het rechte eind, alhoewel de kritiek op van Loo wel wat minder had gekund vind ik.
Nou, dat vind ik absoluut niet. Derksen sloeg de spijker op z'n kop over Van Loo. Waardeloze keeper...
  vrijdag 14 maart 2008 @ 23:16:03 #250
121310 venomsnake
El Saltador
pi_57386937
Dat V Loo Sulimadinges uit dolde zag er leuk uit, maar had natuurlijk helemaal verkeerd kunnen aflopen. Het was gewoon een paniek actie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')