quote:FC Groningen met Houdini-act langs Willem II
FC Groningen keek in Tilburg lang aan tegen een 1-0 achterstand. Willem II leek de drie punten in de tas te hebben, tot de Groningers met een Houdini-act binnen twee minuten aan nederlaag ontsnapte. Na opeenvolgende twaalf uitnederlagen bij Willem II wonnen de Noorderlingen zaterdag met 1-2.
Later meer...
Sportweek
Gratis aan Ajax geven..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:17 schreef detulp050 het volgende:
Fledderus zou bij de BV Veendam nog niet eens aan de bak kunnen. Die jongen speelt al een heel seizoen drama
welke actie? Wat deed Berryquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:30 schreef venomsnake het volgende:
Wat was dit een kutwedstrijd zeg..
Fledderus eruit en je wint hem direct..![]()
Onverdiend, maar WHO CARES!!
Wat een actie trouwens van Powel bij die 2e goal.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:17 schreef Karrs het volgende:
Nou, laten we 't wel nuanceren... Willem II scoort twee ker, Groningen één. Dus eigenlijk is er niet zo veel veranderd
Inderdaad! Wat een kwal is dat zeg, arrogant mannetje met zijn vieze accentje, bah!quote:
Ik heb die quote ook ergens gelezen van jou ja.quote:Op zondag 9 maart 2008 01:04 schreef Prosac het volgende:
De hele selectie zal in Tilburg nu wel ingesloten zijn wegens diefstal. Mijn god, nu worden we kampioen, ik heb ooit gezegd dat we pas weer winnen in Tilburg in ons kampioensjaar.![]()
Credits ook voor Brian van Loo, die heeft die punten echt gepakt, wat een reddingen.
Netjes! Dat wil ik wel eens terug zien. Denk dat ik vanavond maar extra aandacht besteed aan de samenvattingquote:Op zondag 9 maart 2008 00:05 schreef Thomas87 het volgende:
Een stuk of 3 scharen waarna hij (let wel: zonder de bal te raken) Hill poort en met een leep balletje Nijland aanspeelt die de bal verkeerd raakten bij de Roover terecht komt. De Roover schiet vervolgens binnen
Ik kan me niet herinneren dat we Fledderus ooit op handen hebben gedragen. Die jongen zit zo niet op het niveau van FCG. Nu niet, vroeger niet, nooit niet. Hij is goed met Ron Jans, dat is zijn enige kwalificatie. Zelfs toen hij twee keer tegen NEC scoorde speelde hij nog 'under par'.quote:Op zondag 9 maart 2008 13:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Fledderus werd vorig seizoen toch wel redelijk op handen gedragen, maar nu zit hij in een complete dip ofzo?
If only,quote:Op zondag 9 maart 2008 14:15 schreef detulp050 het volgende:
Zelfs toen hij twee keer tegen NEC scoorde speelde hij nog 'under par'.
ik denk dat we daar niet eens mee bezig moeten zijn. Volgens mij is Jans en ook wij supporters alleen blij met een top5 plaats en dus verzekerd van UEFA Cup.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:51 schreef detulp050 het volgende:
12 punten los van de 10e plek. Die doelstelling gaat we misschien wel halen
Ajax speelt meestal ook beter tegen clubs uit het linkerrijtje, dus dat wordt sowieso nog een mooie pot!quote:Op maandag 10 maart 2008 09:35 schreef Prosac het volgende:
het voordeel is ook nog eens dat Groningen doorgaans beter speelt tegen dit soort ploegen, nadeel is dat ze alle 4 op dit moment redelijk in vorm lijken te zijn, daar waar Groningen dat dus absoluut niet is. Maar winnen van NAC en Heerenveen zou al een schitterende stap zijn. Ajax moet gewoon een winstpartij worden om een lange neus naar de heren in Amsterdam te kunnen trekken. PSV uit.. tja, standaard een 1-tje op het formulier.
Was ook schandalig dat hij tegen Manchester United, bij een 0-3 achterstand, nog even werd ingebracht in de 93e minuut. Zo jammer allemaal, blijf dan gewoon in Groningen, dan speel je tenminste.quote:Op zondag 9 maart 2008 11:44 schreef achterop23 het volgende:
Nevland doet het nog niet zo best met Fulham:
http://www.fulhamfc.com/M(...)and.aspx?season=true
Ik vrees het ergste voor die 500.000 euro...
tja.. dat hadden we allemaal wel kunnen voorspellen. Er lopen daar een 5 tal spitsen rond, waaronder clubheld McBride, nou die passeer je niet zomaar. Nevland kan zijn stempel niet drukken (had het sowieso al wat lastig bij Groningen ivm blessures) en dan sta je er snel naast bij een degradatieclub. Nou ja, Erik is financieel binnen (salaris van 1,5 miljoen+) en Groningen heeft met Powel toch een leuke speler terug gehaald.quote:Op maandag 10 maart 2008 11:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Was ook schandalig dat hij tegen Manchester United, bij een 0-3 achterstand, nog even werd ingebracht in de 93e minuut. Zo jammer allemaal, blijf dan gewoon in Groningen, dan speel je tenminste.
En daarmee sla je de spieker op de kopquote:Op maandag 10 maart 2008 11:46 schreef Prosac het volgende:
[..]
tja.. dat hadden we allemaal wel kunnen voorspellen. Er lopen daar een 5 tal spitsen rond, waaronder clubheld McBride, nou die passeer je niet zomaar. Nevland kan zijn stempel niet drukken (had het sowieso al wat lastig bij Groningen ivm blessures) en dan sta je er snel naast bij een degradatieclub. Nou ja, Erik is financieel binnen (salaris van 1,5 miljoen+) en Groningen heeft met Powel toch een leuke speler terug gehaald.
quote:Politie dreigt actie te voeren rond duel FC Groningen
GRONINGEN - De politie dreigt actie te voeren rond de wedstrijd FC Groningen - Heerenveen. De derby wordt komende vrijdag gespeeld in de Euroborg. Agenten protesteren deze week opnieuw tegen de vastgelopen cao-onderhandelingen. Zo gaan ze mogelijk dinsdag 'in blok rijden' tijdens de ochtenspits. Dat houdt in dat ze langzaam achter elkaar aanrijden, waardoor lange files ontstaan. Het Julianaplein zou het doelwit zijn van de acties. Of de actie in Groningen doorgaat, wordt in de loop van de dag besloten. (bron: RTV Noord)
Als Berg komende vrijdag nog steeds last van z'n rug heeft, primaquote:
1,5 miljoen en een seizoenskaart op een topplek.quote:Op maandag 10 maart 2008 11:46 schreef Prosac het volgende:
[..]
tja.. dat hadden we allemaal wel kunnen voorspellen. Er lopen daar een 5 tal spitsen rond, waaronder clubheld McBride, nou die passeer je niet zomaar. Nevland kan zijn stempel niet drukken (had het sowieso al wat lastig bij Groningen ivm blessures) en dan sta je er snel naast bij een degradatieclub. Nou ja, Erik is financieel binnen (salaris van 1,5 miljoen+) en Groningen heeft met Powel toch een leuke speler terug gehaald.
quote:TV Noord mag mogelijk FC blijven tonen op maandag
GRONINGEN - FC Groningen-directeur Nijland verwacht dat TV Noord de komende vijf jaar op maandagavond beelden mag blijven tonen van wedstrijden van FC Groningen.
Maandag werd bekend dat de NOS de komende vijf jaar de uitzendrechten heeft van samenvattingen van eredivisiewedstrijden. De commerciële zenders vissen dus achter het net en zij wilden dat de regionale omroepen pas op donderdagavond wedstrijdbeelden zouden uitzenden.
Financieel verandert er voorlopig niets voor FC Groningen. De NOS betaalt 21 miljoen euro voor de samenvattingen, maar dankzij een privé-investeerder behoudt de FC de komende drie jaar het bedrag van 68 miljoen euro per jaar. (bron: RTV Noord)
interview met Nijland
toch mooi dat onze begroting zo sterk gestegen is!quote:maar dankzij een privé-investeerder behoudt de FC de komende drie jaar het bedrag van 68 miljoen euro per jaar.
quote:Selectie Matavz en Berg; Berg vrijdag afwezig
Tim Matavz en Marcus Berg zijn geselecteerd voor de nationale selecties van respectievelijk Slovenië en Zweden. Voor Matavz is het zijn eerste uitverkiezing voor de A-selectie van zijn vaderland. Overigens is Marcus Berg vrijdag nog niet inzetbaar tegen SC Heerenveen. Hij is geblesseerd aan de rug.
Matavz was in eerste instantie uitgenodigd voor Jong Slovenië, maar kreeg vandaag een uitnodiging voor het oefenduel Hongarije-Slovenië op woensdag 26 maart. In dat duel kan hij dus zijn officiële debuut maken voor Slovenië.
Marcus Berg kreeg een dubbele invitatie. Hij behoort tot twee voorlopige selecties. Op 26 maart komt hij ofwel in Londen in actie met Zweden tegen Brazilië, of hij doet mee in een oefenduel van Jong Zweden tegen Jong Denemarken.
De Zweed kampt momenteel met een rugblessure, die hem al twee duels aan de kant houdt. Komende vrijdag ontbreekt Berg opnieuw in de thuiswedstrijd tegen SC Heerenveen. De topscorer wordt dagelijks behandeld. Over de termijn van zijn herstel is nog niets te melden.
Bron: FC Groningen
Mwah, dit lijkt me ook wel wat tegen die friezen nu Berg er niet bij is.:quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:48 schreef Prosac het volgende:
Gewoon 4-4-2 vasthouden, niet experimenteren zoals in Heerenveen. Dus Powel met Matavz of Nijland of Koldervoorin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |