En dan nog maar een helft spelen bij het 2e... de nieuwe pascal averdijkquote:Op maandag 3 maart 2008 21:46 schreef don-diablo het volgende:
Kolder weer fit zie ik? Ik dacht dat ie nog steeds geblesseerd was namelijk.
Ach, er is vast nog wel een clubje te vinden voor Kolder.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:58 schreef S-Two het volgende:
Kolder verkopen, misschien dat je hem voor een pak koffie nog kwijtraakt maar anders....
heb dat [centraal] juist expres weggelaten.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:11 schreef Grulez het volgende:
Moet nog ff [centraal] voorin de tt.
ow.. [sentroal] ??quote:Op maandag 3 maart 2008 23:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ach, er is vast nog wel een clubje te vinden voor Kolder.
[..]
heb dat [centraal] juist expres weggelaten.![]()
T was ook sarcastisch hoor, denk dat Veendam hem graag weer zou willen hebbenquote:Op maandag 3 maart 2008 23:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ach, er is vast nog wel een clubje te vinden voor Kolder.
[..]
Lijkt me wel. Erg jammer van aflopen zondag.. Er had zo'n mooi gat kunnen worden gemaakt met de nr 6. Maarja als NAC al 2e kan staan, kan de FC pv3 wel kampioen wordenquote:Op maandag 3 maart 2008 23:17 schreef Grunner het volgende:
Zondag moet er gewonnen worden.
Ik denk Finland ofzo.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:17 schreef S-Two het volgende:
[..]
T was ook sarcastisch hoor, denk dat Veendam hem graag weer zou willen hebben.
De man die al een miskoop was, voordat hij uberhaupt was aangetrokken.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:28 schreef Prosac het volgende:
Kolder.. die man is helaas een miskoop, een goedkope weliswaar, maar toch. Hoewel het ook niet eerlijk is om hem als miskoop te bestempelen, een kans heeft hij nooit gehad. Minutenwerk.
Voor Maguire?quote:Op maandag 3 maart 2008 23:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Geef ons kolder maar.
Holla en vd Laak voor Maguire.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:36 schreef Grulez het volgende:
Voor Maguire?
Hij heeft ook wel enorm veel pech gehad met blessures zeg.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:28 schreef Prosac het volgende:
Kolder.. die man is helaas een miskoop, een goedkope weliswaar, maar toch. Hoewel het ook niet eerlijk is om hem als miskoop te bestempelen, een kans heeft hij nooit gehad. Minutenwerk.
http://i27.tinypic.com/119a4ph.jpgquote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:35 schreef Marrek het volgende:
TVP + vraag:
is die foto op de site van de SV ook ergens in groot formaat te downloaden?
Ik doel daarmee op de panorama van de heerlijke sfeeractie van zondag natuurlijk
Niet duur 30 euroquote:Nieuwe shirt
“Volgende week ontvangen de seizoenkaarthouders een brief voor de bestelling van het nieuwe tenue van FC Groningen. Voor slechts dertig euro per stuk kunnen zij maximaal twee shirts aanschaffen uit de nieuwe kledinglijn van FC Groningen voor komend seizoen. Afbeeldingen van het nieuwe thuis- en uittenue zullen voor het eerst te zien zijn in het FC Groningen Journaal, dat eind deze week zal verschijnen en vanaf komend weekeinde huis-aan-huis zal worden verspreid in onder meer Groningen en Haren. Daarnaast zullen wij de afbeeldingen eind deze week plaatsen op deze website.”
“Wat de actie zelf betreft hebben we goed nieuws voor clubkaarthouders van FC Groningen. De voorzitter van de Supportersvereniging, Roger Stinissen, heeft ons het verzoek gedaan ook deze mensen de kortingsactie van het shirt aan te bieden. Overigens hadden enkele clubkaarthouders op persoonlijke titel zich eveneens met deze vraag bij ons gemeld. Wij vinden dat we hieraan gehoor moeten geven. Het belangrijkste argument hiervoor is dat veel clubkaarthouders graag een seizoenkaart van FC Groningen zouden willen hebben, maar vanwege ons capaciteitsprobleem hiervoor nog niet in aanmerking kunnen komen. Velen van hen staan bovendien op de reservelijst en wij zijn dan ook van mening dat ook zij moeten kunnen profiteren van deze bijzondere actie. De clubkaarthouders worden hierover eveneens per brief geïnformeerd.”
fc groningen nieuwsbrief
Met name het thuisshirt eerlijk gezegd. Nieuw merk, hopelijk ziet het er niet erg goedkoop uit (zie een VVV en andere nepshirts).quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:35 schreef venomsnake het volgende:
Moet je me daar nu aan helpen herinneren...![]()
Overigens is dat met andere merken niet anders, helaas..
Maar toch is het niet duur..![]()
Ben benieuwd hoe de shirts eruit gaan zien, en dan met name het uitshirt.
Volgens mij juist wel..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:50 schreef Bullet-tooth het volgende:
Op de shirts die je kan kopen zal zeker geen bedrukking staan he?
Ik wil namelijk een Cahais shirt.
Mjah, hopelijk hebben ze er wat moois van gemaakt..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:41 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nieuw merk, hopelijk ziet het er niet erg goedkoop uit (zie een VVV en andere nepshirts).
Deze?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:36 schreef don-diablo het volgende:
Ik ben ook vrij benieuwd hoe de shirts er uit gaan zien. Mn broer heeft nog een thuisshirt met Anoz erop uit seizoen '97 (kan dat kloppen?)
quote:Omotoyossi wees aanbieding Groningen af
Razak Omotoyossi heeft bevestigd dat hij in januari dicht bij een transfer naar FC Groningen was. De aanvaller van Helsingborgs IF kwam er financieel echter niet uit met de Eredivisionist.
FC Groningen had reeds een akkoord bereikt met Helsinborgs over de te betalen transfersom, maar kwam er niet uit met de 22-jarige spits zelf. De international van Benin geeft in het Helsingborgs Dagblad aan dat geld een belangrijke drijfveer is voor hem.
"Voetballers zijn net prostituees; wij zijn waar het geld is. Daarom zou ik ook nooit een club afwijzen om sportieve redenen. Het draait allemaal om geld. Het bod van Groningen was voldoende voor de club, maar wilden me niet betalen wat ik eiste", geeft de aanvaller openlijk toe.
Omotoyossi is één van de smaakmakers in het elftal van Helsingborgs. De pijlsnelle dribbelaar vormt samen met Henrik Larsson een gevaarlijk spitsenduo. Bij Groningen was hij in beeld als opvolger van Erik Nevland.
Ik vind dit echt schitterend. Het is idd een regelrechte kopie van het shirt van Inter, maar dat vind ik ook prachtig.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:27 schreef S-Two het volgende:
Ik mag toch niet hopen dat dat het nieuwe thuisshirt wordt?
Die heb ik ook nog. Maar achteraf had ik ook het prachtige uitshirt van dat seizoen moeten kopen.quote:
Beetje een klassieke uitstralingquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:40 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik vind dit echt schitterend. Het is idd een regelrechte kopie van het shirt van Inter, maar dat vind ik ook prachtig.
Zo klassiek dat ik ze eerder met helm, schild en zwaard over 't veld zie rennen dan met voetbalschoenenquote:
Zaterdag bedoel ik natuurlijkquote:Op maandag 3 maart 2008 23:17 schreef Grunner het volgende:
Zondag moet er gewonnen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |