En dan nog maar een helft spelen bij het 2e... de nieuwe pascal averdijkquote:Op maandag 3 maart 2008 21:46 schreef don-diablo het volgende:
Kolder weer fit zie ik? Ik dacht dat ie nog steeds geblesseerd was namelijk.
Ach, er is vast nog wel een clubje te vinden voor Kolder.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:58 schreef S-Two het volgende:
Kolder verkopen, misschien dat je hem voor een pak koffie nog kwijtraakt maar anders....
heb dat [centraal] juist expres weggelaten.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:11 schreef Grulez het volgende:
Moet nog ff [centraal] voorin de tt.
ow.. [sentroal] ??quote:Op maandag 3 maart 2008 23:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ach, er is vast nog wel een clubje te vinden voor Kolder.
[..]
heb dat [centraal] juist expres weggelaten.![]()
T was ook sarcastisch hoor, denk dat Veendam hem graag weer zou willen hebbenquote:Op maandag 3 maart 2008 23:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ach, er is vast nog wel een clubje te vinden voor Kolder.
[..]
Lijkt me wel. Erg jammer van aflopen zondag.. Er had zo'n mooi gat kunnen worden gemaakt met de nr 6. Maarja als NAC al 2e kan staan, kan de FC pv3 wel kampioen wordenquote:Op maandag 3 maart 2008 23:17 schreef Grunner het volgende:
Zondag moet er gewonnen worden.
Ik denk Finland ofzo.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:17 schreef S-Two het volgende:
[..]
T was ook sarcastisch hoor, denk dat Veendam hem graag weer zou willen hebben.
De man die al een miskoop was, voordat hij uberhaupt was aangetrokken.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:28 schreef Prosac het volgende:
Kolder.. die man is helaas een miskoop, een goedkope weliswaar, maar toch. Hoewel het ook niet eerlijk is om hem als miskoop te bestempelen, een kans heeft hij nooit gehad. Minutenwerk.
Voor Maguire?quote:Op maandag 3 maart 2008 23:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Geef ons kolder maar.
Holla en vd Laak voor Maguire.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:36 schreef Grulez het volgende:
Voor Maguire?
Hij heeft ook wel enorm veel pech gehad met blessures zeg.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:28 schreef Prosac het volgende:
Kolder.. die man is helaas een miskoop, een goedkope weliswaar, maar toch. Hoewel het ook niet eerlijk is om hem als miskoop te bestempelen, een kans heeft hij nooit gehad. Minutenwerk.
http://i27.tinypic.com/119a4ph.jpgquote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:35 schreef Marrek het volgende:
TVP + vraag:
is die foto op de site van de SV ook ergens in groot formaat te downloaden?
Ik doel daarmee op de panorama van de heerlijke sfeeractie van zondag natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |