Bron: NOS Teletekstquote:Op woensdag 5 maart 2008 05:53 schreef tong80 het volgende:
De Democratische voorverkiezingen
in Ohio zijn gewonnen door Hillary
Clinton.Er wordt nog geteld,maar haar
voorsprong is zo groot dat de zege haar
volgens Amerikaanse televisiestations
niet meer kan ontgaan.
In Texas gaan Clinton en Obama nog
gelijk op.Ze wonnen beide in een kleine
staat:Obama in Vermont,Clinton in Rhode
Island.
Volgens commentatoren lijkt voor Obama
het momentum weg en heeft Clinton baat
bij haar negatieve campagne.Ze heeft de
laatste dagen twijfel gewekt aan het
vermogen van Obama om het land in een
crisissituatie te leiden.
Waarom? Ze heeft in feite ook de beste papieren.quote:Op woensdag 5 maart 2008 06:04 schreef popolon het volgende:
Negatief zou ik het niet echt willen noemen, Clinton heeft haar winst voornamelijk te danken aan haar 'positieve' optreden in de media de laatste paar dagen.
Got to give her credit.
Check!quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:33 schreef Evil_Jur het volgende:
Waar is Monidique? De polls kerel! Fuck de polls!
Texas is nu toch definitief voor Clinton? Volgens de radio althans.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:45 schreef Monidique het volgende:
Dat betekent in ieder geval dat Clinton doorgaat, ze heeft het goed gedaan, hoor, hoe dan ook, beter dan "men" en ik dachten een week geleden, maar nog steeds, sja... 50/50 in Texas en 57/43 in Ohio. Ik denk dat Montovs analyse correct is.
Niet een erg slimme uitspraak, geef je mee aan dat het niet meer uitmaakt waar op gestemd wordt.quote:,,Het maakt niet wat er vanavond gebeurt, we hebben bijna dezelfde voorsprong in gedelegeerden als we deze ochtend hadden, en we zijn op weg om deze nominatie te winnen'', aldus een schorre Obama.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |