ja balkenende en wilders zijn geweldig hierquote:Op woensdag 5 maart 2008 03:07 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
I am afraid it is going to be four Democrat years... Tijd om naar Nederland terug te gaan?
Ja stel je even aan zeg. Zeurpiet.quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:07 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
I am afraid it is going to be four Democrat years... Tijd om naar Nederland terug te gaan?
http://thecaucus.blogs.ny(...)esults/index.html?hpquote:The Clinton campaign is holding a conference call right now to report irregularities in Texas, where they say voters are being “actively disenfranchised.”
Among the complaints, they say that at “numerous locations,” Obama supporters “have taken over the caucus and locked out Clinton supporters.”
Ja, wij doen mee aan de oorlog.quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:07 schreef Lyrebird het volgende:
Hillahuilie.quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:13 schreef Perico het volgende:
http://thecaucus.blogs.ny(...)esults/index.html?hp
Ik weet het niet. Ben weer aan het rondkijken voor een nieuwe baan en heb aanbiedingen uit verschillende landen. Misschien ga ik eens een jaar naar Japan.quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:12 schreef popolon het volgende:
Suck it up.
Good for you. Maar dat heeft natuurlijk niks te maken met de verkiezingen, zou wel laf zijn toch?quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:23 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ben weer aan het rondkijken voor een nieuwe baan en heb aanbiedingen uit verschillende landen. Misschien ga ik eens een jaar naar Japan.
Hmm, polls lieten dat al weken zien, niet heel verrassend.quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:32 schreef Shreyas het volgende:
Het gaat goed mis voor Obama in Ohia, hij wordt weggeveegd daar
quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hmm, polls lieten dat al weken zien, niet heel verrassend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |