Het is alleen jammer voor die fans die de Nelly Furtado van "Whoa, Nelly!" willen, die zullen zich opgelicht voelen. Beetje vergelijkbaar met de Gwen fans van "Don't Speak" naar "Hollaback Girl".quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jup.. Loose is ook een toffe cd. en Nelly Furtado live is ook wel tof
Hee! Jij ook hierquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:18 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Eerst was het hier altijd erg gezellig, totdat er een nieuw beleid kwam dat er alleen inhoudelijk over de RU gesproken mocht worden. Dus vandaar dat het niet echt meer loopt, ze hebben het een beetje dood gemaakt.
Mja, prima eigenlijk... eindelijk afgestudeerd en zeker weer gewend aan het Nederlandse leventje! Ga jij nog naar een Arabisch-talig land?quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:20 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Jazeker! En nog steeds hartstikke tof.
Hoe is het met jou dan? Helemaal weer Nederland-gewend?
Ja ik mis Japan nog steeds jaquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:27 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Gefeliciteerd! Wat ga je nu doen? En heb je geen heimwee naar Japan?
Marokko van de zomer. En ben van plan om volgend jaar een maand ofzo naar Iran te gaan, maar ik moet nog even uitzoeken of dat veilig is voor een (blanke, blonde) vrouw alleen.n...
Dat kun je wel zeggen ja. De logica zal wel geweest zijn mensen posten uit het niets vragen of opmerkingen betreft hun studie. Nou die logica is gedoemd om te falen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:18 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
ze hebben het een beetje dood gemaakt.
Jaaa dat zou erg gaaf zijn! Ik ben namelijk heeel erg benieuwd, maar zie er aan de andere kant ook een beetje tegenopquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:31 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ja ik mis Japan nog steeds jaMaar ja... volgend jaar misschien voor een vakantie.
Marokko! Gaaf zeg! Een vriend van mij is een maand of wat naar Iran gegaan. Als je wilt kan ik je zijn adres wel ff PM'en als je wat wilt vragen.
ik gok dat het uit is...quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:46 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Enne wat lees ik nu in dat andere topic: ex?Watskeburt?
Ik heb Swarma daarover al ge-PMtquote:
Ja ik heb het ook echt nooit begrepen... alsof het nooit gezellig kan zijn op de universiteitquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:49 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen ja. De logica zal wel geweest zijn mensen posten uit het niets vragen of opmerkingen betreft hun studie. Nou die logica is gedoemd om te falen.
Dat weet ik niet zo vaak ben ik er niet.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:47 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Ja ik heb het ook echt nooit begrepen... alsof het nooit gezellig kan zijn op de universiteit
Check zo je PM maar ffquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:46 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Jaaa dat zou erg gaaf zijn! Ik ben namelijk heeel erg benieuwd, maar zie er aan de andere kant ook een beetje tegenop.
Enne wat lees ik nu in dat andere topic: ex?Watskeburt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |