ja mee eensquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:01 schreef motorbloempje het volgende:
Yasha ken ik wélen díe is tof
totdat jij uit de kast () komt, kun je de tering krijgen met je 'gezellige praat' over HW.. ga 'm pijpen ofzo
Hoewel ik niet helemaal in zie wat dit nu met dit topic of mijn persoon te maken heeft zal ik deze opmerking beantwoorden met het volgende: het album FutureSex/LoveSounds ... 5.00x MULTI PLATINUM.quote:
Breezerhoer ... dit is een cijfer van de Recording Industry Association of America en de term "breezerhoer" is daartoe niet van toepassing.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:22 schreef motorbloempje het volgende:
er zijn meer breezerhoeren dan mensen met smaak in deze wereld, helaas
kloonalert [insert zwaailicht van mikkie]quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:21 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Hoewel ik niet helemaal in zie wat dit nu met dit topic of mijn persoon te maken heeft zal ik deze opmerking beantwoorden met het volgende: het album FutureSex/LoveSounds ... 5.00x MULTI PLATINUM.
Wat een troll ben jij ...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kloonalert [insert zwaailicht van mikkie]
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:31 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Breezerhoer ... dit is een cijfer van de Recording Industry Association of America en de term "breezerhoer" is daartoe niet van toepassing.
Tja, daar kan ik niets aan doen dat jij dat vindt. Ben in ieder geval blij dat je geen echte redenen kunt aandragen. Als je nu zegt de productie is niet goed en wel hier en hier om, of het zingen is ... maar een subjectieve mening als dit is wat het is subjectief.quote:
Inderdaad de producties van Timbaland en Danjaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vooral lovestonedhet stuk wat hij zo langzaam zingt zeg maar als de beat weg is
Ik heb helemaal geen zwaailicht!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kloonalert [insert zwaailicht van mikkie]
Yepquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:01 schreef Evil_Jur het volgende:
Fan van Justin Timberlake en Britney? Dit is een grapje he?
Ach, jij hebt gewoon een kutsmaak wat muziek betreftquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind JT eigenlijk helemaal niet bagger
Vooral lovestonedhet stuk wat hij zo langzaam zingt zeg maar als de beat weg is
Liefde is...quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach, jij hebt gewoon een kutsmaak wat muziek betreft
Wat is op de feiten durven wijzen ... ?quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Liefde is...
elkaar op elkaars fouten durven wijzen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |