quote:Op maandag 3 maart 2008 22:28 schreef petraa het volgende:
J: Mike op 23 mei pleeg ik zelfmoord.
M: Dan draai ik een nr van Herman Brood voor jou.
Misschien slikt hij helemaal geen pammetjes. Er is een anti-psychoticum, Risperdal, waarvan jongemannen vaak tics krijgen.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:36 schreef mootie het volgende:
Nee nee, het is echt een tik hoor. Hij verbergt het alleen door aan zijn haar te gaan frutten.
volgens Finkers is zelfmoord plegen het laatste wat je doetquote:Op maandag 3 maart 2008 22:28 schreef MissSomebody het volgende:
Jaap zegt: "Mickey, op 23 mei pleeg ik zelfmoord"
quote:Op maandag 3 maart 2008 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk je? Jouw oordeel vertrouw ik.
Fijn, nu kunnen we kiezen uit vretende Neanderthalers of die snorkel.
Kijken of Finkers gelijk heeft...quote:Op maandag 3 maart 2008 22:38 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
volgens Finkers is zelfmoord plegen het laatste wat je doet
quote:Op maandag 3 maart 2008 22:39 schreef STAP01 het volgende:
Ik vind dat iedereen vanaf vandaag in een apart bed moet slapen. Zo kunnen ze niet meer smoezen onder de dekens.
quote:Op maandag 3 maart 2008 22:37 schreef Disana het volgende:
Misschien slikt hij helemaal geen pammetjes. Er is een anti-psychoticum, Risperdal, waarvan jongemannen vaak tics krijgen.
Ja? Eindelijk, die haartjes en silicoontjos hebben al dagen geen rust gehadquote:Op maandag 3 maart 2008 22:40 schreef Varen het volgende:
Amanda wil vroeg op bed.
Zag je hoe hij haar wegduwde,toen ze zei dan ga ik wel met vriendinnen.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:41 schreef Marieke_B het volgende:
Amanda verheugt zich op het hothouse feest(?) in Almere deze zomer.
Brian wil niet mee...vindt er niks aan.
Aman wil nog steeds vroeg op bed vanavond ...maar EERST nog even met de sauna.
'heb je ook sin Brian?'
Brian heeft geen zin.
Verkeerd gepland Deisyy.....ik gelukkig 17 juni pas. Misschien kan je even annuleren, zeg gewoon die kooi is afgelopen stel het even een week uit hahahaha (grapje hoor)quote:Op maandag 3 maart 2008 22:39 schreef Deisyy het volgende:
Shit!!
Ik bedenk me nu ineens dat ik 22 mei op vakantie ben en het einde dus niet mee kan maken
ze houdt het gewoon niet droogquote:Op maandag 3 maart 2008 22:40 schreef Varen het volgende:
Amanda wil vroeg op bed.
'Ik gooi gewoon een glas wijn rood over je heen.'quote:Op maandag 3 maart 2008 22:46 schreef Marieke_B het volgende:
Eigenwijze doos...fatass
Alles grappenderwijs natuurlijk.
Annuleren, dat zullen mijn zussies leuk vindenquote:Op maandag 3 maart 2008 22:43 schreef coldstar het volgende:
[..]
Verkeerd gepland Deisyy.....ik gelukkig 17 juni pas. Misschien kan je even annuleren, zeg gewoon die kooi is afgelopen stel het even een week uit hahahaha (grapje hoor)
niet gezien nee..ik luister en typ..da's al erg genoeg.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zag je hoe hij haar wegduwde,toen ze zei dan ga ik wel met vriendinnen.
Gelukkig kan je er om lachenquote:Op maandag 3 maart 2008 22:47 schreef Ziet het volgende:
whahahahahahahaah ik pies in mijn broek nu!!!!!
quote:Op maandag 3 maart 2008 22:47 schreef Ziet het volgende:
whahahahahahahaah ik pies in mijn broek nu!!!!!
Das niet zo moeilijk toch ?quote:Op maandag 3 maart 2008 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Annuleren, dat zullen mijn zussies leuk vinden![]()
Ik zoek gewoon een aardig iemand die mij kan smsen dat Jaap gewonnen heeft![]()
Braai doet raar, heel raar.
quote:Op maandag 3 maart 2008 22:50 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Jaap suggereert dat het een bedenksel van Mikey is.
Eric is serieus op z'n pik getrapt![]()
de beste vriendin van Eric.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:55 schreef farscapevr6 het volgende:
wie is die Marielle????
Misschien toch wel, het is een goedbewaard geheim dat ik DGK kijkquote:
stro-balen of hooi-balen?quote:Op maandag 3 maart 2008 22:55 schreef Desii het volgende:
Brian.... wat ben jij toch een sukkel.
Kom op Mikey je laat je de les toch niet lezen door Brian...... toon balen
Heerlijk. En ik hoop dat Amanda na Mikey weer iets stoms zegt.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:55 schreef Varen het volgende:
Brian is para tegen Mike zeg
maar nooit achter zichzelfquote:Op maandag 3 maart 2008 23:00 schreef Varen het volgende:
Mike stelt zich achteraf altijd achter een persoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |