is mai ling er niet meer? heel lang niet geweest / op geletquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:13 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Die heeft lekkere loempia's. Ik kan er niks aan doen maar altijd als ik in de stad ben sneak ik ff langs voor 2 loempia's. Hmmm
.
Oh, edit: goeie frietboeren, anyone?
quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:10 schreef Messenga het volgende:
Wat vinden we ervan om aankomende Donderdag eens een meeting te houden ofzo?
Dus de 15e.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:21 schreef Ace1 het volgende:
Mag trouwens hopen dat jullie geen weirdo's zijn.
daarom, wist wel ongeveer waar je de week doorbrengtquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:44 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Da's idd dichtbij.
[..]
*Zaterdags lekker thuis bij paps en mams en vriendje en hondje is.
droog, maar ik weer weg.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 07:22 schreef draculettetje het volgende:
hoest hier in tilburg!
ha ha zal ik doen!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 07:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
droog, maar ik weer weg.
Groetjes aan iedereen in GRTDOJW, ben ze niet vergeten hoor
Wat is dat? Er zijn er die iig gewoon mogen werkenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:48 schreef existenz het volgende:
Weekend!
helemaal geen file gehad vanmorgen op 1x moeten remmen voor de afslag moergestel! was in 25 minuten op mijn werk hoor! terug wel kwartier stil gestaan!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 07:23 schreef Crazy-M het volgende:
Laatste bericht voor ik ga:
Nog geen file op de A58, tijd om te gaan dusals jullie nog ff wachten met naar Eindhoven te rijden
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:36 schreef vamperotica het volgende:
* vamperotica breekt weer even in....
Iemand hier ervaring met het Odulphus en/of Theresia?
Ik heb 6 jaar Theresia Lyceum meegemaakt. Wat existenz erover zegt klopt(e) op zich wel, zo stond het altijd bekend, maar er waren ook genoeg niet-kakkers hoor. En ik had het idee dat gedurende mijn tijd daar (t/m 1998) het kak-gehalte steeds verder afnam.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:36 schreef vamperotica het volgende:
* vamperotica breekt weer even in....
Iemand hier ervaring met het Odulphus en/of Theresia?
Niemand?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:03 schreef House-Musik het volgende:
Nog mensen hier die op die avans hogeschool zitten/ er naartoe gaan?
Ghehehe... Mijn dochter lijkt best een beetje op mij.... géén kak dus!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:13 schreef existenz het volgende:
[..]
Theresia werd gezien als de "kak"school voor tilburgers
Odulphus als de "kak" school voor de dorpen er om heen en de mensen die zich niet tot de "kak"van Tilburg rekenen.
Dat was het gegeneraliseerdBeide prima scholen, odulphus heb ik gedaan
Ik doe twee vwo-vakken op het Vavo in Tilburg en dus alle school drop-outs zitten bij mij op school. En ik kan je vertellen dat 90% van mijn 'klas' van het Odulphus komt, een iemand van het Theresia en de rest van buiten Tilburgquote:Op maandag 10 maart 2008 11:13 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ghehehe... Mijn dochter lijkt best een beetje op mij.... géén kak dus!
Maarruh... Beetje leuke school odulphus?
En de leraren en ...en... en...?
gadver, dat is echt freaky.. gewoon het idee dat ze op je kamer waren.. ew.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik ken een verhaal van een studentenhuis waar ze 's nachts kwamen. Alles van waarde meegenomen bij de mensen die hun deur open hadden. De meeste lagen te slapen terwijl ze binnen waren. Ik geloof dat je rekening moet houden met een bende. Die laptop is nu ergens in het oostblok gok ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |